Monday, August 18, 2008

Rosmah Part 2

0

Rosmah (2) (Basah lagi)

Hari itu seperti biasa Rosmah balik dari sekolah keseorangan sejak kejadian dia dan Syukor minggu lepas. Dalam perjalanan balik ke rumah tiba-tiba hujan turun dengan lebatnya. Rosmah mempercepatkan langkahnya agar lebih cepat sampai ke rumah. Baju sekolahnya basah dan menampakan coli yang dipakainya. Walaupun dia mempercepatkan jalannya namun terasa pula jauh jarak rumahnya dengan sekolah. Di samping itu dia turut mengelak lopak-lopak air yang mengotori kain sekolahnya.

Di masa yang sama Syukor juga berada di jalan yang sama. Disebabkan langkah Syukor lebih panjang dari langkah Rosmah maka akhirnya Syukor dapat mengekori Rosmah dari belakang. Setelah menyedari gadis didepannya Rosmah, Syukor memperlahankan jalannya. Diperhatinya baju Rosmah telah basah ditimpa hujan. Coli yang dipakainya jelas kelihatan dan serentak dengan itu senjata sulitnya berdenyut dan makin keras. Peristiwa di sungai tempohari kian segar dalam ingatanya.

Akhirnya Syukor berada di sisi Rosmah dan membuatkan Rosmah terkejut juga dengan kehadiran Syukor. Sesampai mereka di rumah terus sahaja Rosmah mempelawa Syukor untuk masuk. Dalam keadaan hujan yang turun kian lebat sudah tentu amat merbahaya bagi Syukor menyeberangi sungai. Kalau terjadi apa-apa pada Syukor pasti Rosmah juga akan menyesal.

Rumah Rosmah tidak asing bagi Syukor dan itu bukanlah kali pertama dia memasuki rumah Rosmah. Cuma kali ini hanya dia dan Rosmah sahaja yang ada di rumah tersebut. Setelah membasuh kaki dan masuk ke dalam rumah Rosmah terus menanggalkan kain dipakainya depan Syukor. Sudah menjadi kebiasaan bagi Rosmah berbuat demikian dan tidak terasa janggal kerana dia masih memakai baju kurung yang labuh. Kain yang kotor terkena lumpur di jalanan di ampainya di dinding rumah.

Rosmah masuk ke bilik dan mengambil kain pelekat adiknya lalu diberikan pada Syukor. Baju basah yang dipakai ditanggalkan dan dia menggantikan seluar dengan kain yang diberi Rosmah. Rosmah menuju ke dapur dan terus mempelawa Shukor makan bersama. Syukor juga tidak menolak kerana terasa lapar lebih-lebih lagi dengan cuaca yang sejuk. Dengan keadaan Rosmah yang tidak berkain malah bajunya yang basah menaikan lagi nafsu Syukor. Pasti dia tidak akan lepaskan peluang begitu sahaja.

Semasa makan mereka duduk bersila dilantai dan berhadapan antara satu sama lain. Dikesempatan ini Syukor tidak melepaskan peluang setiap kali Rosmah bangun maupun duduk di depannya. Pasti dada Rosmah jadi tumpuannya dan peha Rosmah jadi tatapan mata nakalnya. Sesekali mata syukor menjeling ke dada Rosmah dan menikmati keputihan dan kegebuan di pangkal dada Rosmah yang di usapnya kelmarin.

Rosmah pula buat-buat tak nampak apa yang sedang diperhatikan Syukor. Kalau tadi Rosmah berkeadaan seksi dalam hujan tapi kini ia seksi dengan berpakaian ringkas. Sekali lagi Syukor beruntung bila Rosmah mengalihkan kakinya untuk bangun ke dapur. Meleleh air liur Syukor melihatkan keputihan peha Rosmah terhidang didepannya. Sudah cukup baginya untuk membayangkan keindahan dicelah peha milik Rosmah.

Bila Rosmah duduk kembali sekali lagi mata Syukor mengintai di celah peha Rosmah sambil tunduk menyuap nasi. Seluar dalam warna putih jelas kelihatan. Syukor kian geram dan dia inginkan apa yang tersembunyi dibalik seluar Rosmah pada hari itu juga. Kalau Rosmah enggan menunaikan hajatnya secara keras akan digunakan asal nafsunya puas.

Rosmah juga menyedari reaksi Syukor terhadap tubuh badanya. Seperti Syukor Rosmah juga ingin menikmati suasana yang dialaminya minggu lepas. Sengaja dibongkokan badan semasa dia menyuap nasi ke mulut. Dengan ini memudahkan Syukor menikmati keindahan dadanya. Untuk menambahkan lagi rasa geram Syukor kerap kali Rosmah bangun samada menambah nasi, lauk maupun mencari air dan dalam masa yang sama sengaja dia menampakan pehanya.

Selesai makan Rosmah menyatakan dia ingin memulang kembali buku Syukor yang berada dalam begnya tempohari. Sekali lagi dia masuk ke bilik untuk mengambil buku tersebut. Dia memanggil Syukor dari dalam bilik dan menghulurkan buku tersebut kepada Syukor.

"Abang Kor tunggu kejap ya Mah nak salin pakaian dulu." Beritahu Rosmah dan Syukor cuma menganggukkan kepala.

Dengan pintu yang masih separuh terbuka Rosmah menyalin pakaiannya. Dia menanggalkan baju kurung yang dipakainya. Di samping itu dia mengintai-ngintai di cermin yang terdapat dalam biliknya ingin tahu adakah Syukor masih ada di situ. Di lihatnya Syukor tiada sebelum dia menyingkap baju kurungnya ke atas.

Dalam masa yang sama syukor yang telah berundur dari pintu maju kembali setapak demi setapak. Naluri ingin melihat membuatkan ia maju kembali ke pintu. Di masa yang sama Rosmah sedang berusaha menanggalkan baju yang dipakainya yang telah berada di paras pinggang. Syukor menelan air liur sekali lagi melihat punggung Rosmah yang pejal walaupun masih dibaluti seluar kecil yang nipis.

Rosmah tahu bahawa Syukor mengintainya kini setelah dia terdengar gerakan papan lantai di rumahnya bergerak. Namun dia terus menanggalkan baju dan akhirnya terlepas dari badanya. Dengan kepala sikit terkeluar dari dinding bilik mata Syukor tidak berkelip-kelip melihat keindahan kulit belakang Rosmah. Rosmah segera menutup bahagian depan badanya walaupun masih dibaluti coli dan seluar dalam.

"Abang Kor mengintai Mah tukar baju ya." Sergah Rosmah membuatkan Syukor menarik semula kepalanya di balik dinding.

"Taklah? Syukor cuba menafikan perbuatanya.

"Kalau abang nak tengok buat apa intai-intai. Abang bukannya tak pernah nampak." Jelas Rosmah sambil menjengok Syukor yang tersengih di balik dinding. Syukor memberanikan diri mendekati Rosmah. Di ketika itu juga Rosmah meminta bantuan Syukor agar tolong melepaskan kancing colinya. Orang mengantuk disorong bantal. Apa lagi Syukor terus merungkai tali coli Rosmah dan tanpa disuruh terus meramas dada Rosmah dari belakang.

Rosmah yang telah pernah merasa betapa nikmatnya mainan tangan Syukor terus membiarkan tangan itu liar di dadanya. Baju yang dipegang dilepaskan dan kedua-dua tangan Syukor yang meramas dadanya di disentuh. Syukor terus mencium leher Rosmah membuatkan Rosmah kegelian dan cuba menahan kepala Syukor. Manakala tangan kanan Syukor telah menyapa seluar kecil Rosmah. Kerana tidak tahan kegelian Rosmah berpusing menghadap Syukor dan mencium Syukor. Mereka berbalas-balas kucupan.

Dalam keghairahan Rosmah membalas pelukan dan ciuman Syukor terasa di pehanya senjata Syukor telah bangun dan cuba merapati alur merkahnya yang masih berbungkus. Rosmah merapatkan lagi pehanya hingga bertemu dengan peha Syukor. Manakala senjata Syukor benar-benar bergesel dengan alur merkahnya.

Akhirnya Syukor menarik Rosmah ke katil dan terus merebahkannya. Di 
tindihnya badan Rosmah. Seluruh muka Rosmah diciumnya. Rosmah turut 
memainkan peranan dengan mengosok-gosok belakang Syukor. Dari muka 
bibir 
Syukor berpindah di leher Rosmah dan akhirnya berlegar di pangkal 
dada 
Rosmah. Mungkin tiada pengalaman Syukor hanya mampu mencium dan 
meramas 
payudara Rosmah. Namun begitu keseronokan tetap terasa samada Syukor 

lebih-lebih lagi Rosmah.

Dalam masa yang sama tangan Syukor turut meneruskan peranan di 
bahagian 
bawah pusat Rosmah. Kewanitaan Rosmah jadi sasaranya kini. Akhirnya 
tangan 
Syukor menyusup masuk ke dalam seluar dalam Rosmah setelah puas 
berputar di 
bahagian luar. Rosmah merenggangkan pehanya bagi memudahkan tangan 
Syukor 
meneroka alur merkahnya. Dirasanya tangan Syukor kini mengosok-gosok 

alur 
merkahnya yang telah mula basah.

Setelah puas di ramas akhirnya Syukor bangun untuk meneruskan 
tindakan 
selanjutnya. Seluar dalam yang kecil menampakkan bentuk kewanitaan 
Rosmah 
menaikan lagi nafsunya. Kain yang dipakainya ditanggalkan. 
Seterusnya 
seluar kecil Rosmah turut ditanggalkan. Syukor berhenti sebentar dan 

matanya tidak melepaskan peluang melihat keindahan alur merkah 
Rosmah 
dengan 
lebih jelas lagi. Syukor melepaskan ciuman di celah peha membuatkan 
Rosmah 
mengeliat kegelian dalam kesedapan.

Syukor kemudian melepaskan seluar dalam yang dipakainya. Dia mula 
merangkak 
ke atas badan Rosmah dan terus memeluknya kembali. Terasa oleh 
Rosmah 
senjata sulit Syukor mengesel-gesel alur merkah yang sengaja di 
lebarkannya. 
Terasa nikmatnya bila dilakukan sedemikian rupa. Dalam hatinya mula 
meronta-ronta meminta agar Syukor terus memasukan senjata sulitnya 
tanpa 
tangguh lagi.

Hajat Rosmah di tunaikan jua akhirnya. Syukor menolak kaki Rosmah 
agar 
melebarkan lagi kangkangnya. Senjata sulit yang telah lama terhunus 
di 
sua 
ke arah alur merkah Rosmah. Tanpa berlengah Syukor terus menikam 
kewanitaan 
Rosmah dengan senjata sulitnya yang keras menegang. Rosmah menahan 
punggung 
Syukor agar tidak memasukan senjata sulitnya. Keperitan yang 
dirasanya 
minggu lepas masih terasa. Pergerakan Syukor terhenti. Namun bila 
dirasanya tangan Rosmah telah beralih dari punggungnya Syukor 
meneruskan 
kembali tindakanya secara perlahan-lahan.

Kali ini Rosmah tidak menahan kemasukan senjata Syukor dengan lebih 
dalam 
lagi. Akhirnya senjata Syukor habis terbenam dalam gua kewanitaan 
Rosmah. 
Rosmah memeluk Syukor dengan lebih erat. Rosmah mula mengerang 
kesedapan 
bila Syukor menarik senjatanya keluar. Bila syukor menekan kembali 
Rosmah 
memejamkan mata sambil tanganya meliar dibelakang Syukor.

Perjalanan keluar masuk senjata sulit Syukor dalam gua kewanitaan 
Rosmah 
kian lancar. Air yang terbit dari dalam gua memudahkan lagi 
pergerakan 
tersebut. Rosmah yang mula menikmati keseronokan permainan ranjang 
memaut 
badan Syukor dengan lebih erat lagi. Manakala kemasukan senjata 
Syukor 
makin lama makin laju.

Hujan di luar rumah masih lebat. Bukan sahaja air sungai yang naik. 
Sampan 
Syukor yang tertambat di rakit turut dipenuhi air yang turun 
mencurah-curah. 
Becak di halaman rumah Rosmah kian buruk. Begitu jugalah dengan 
sampan 
yang sedang didayung Syukor. Mereka kian lemas bila air mula 
melimpahi 
sampan yang mereka naiki. Becah di celah peha mereka pasti tertumpah 

ditilam Rosmah buat kali pertamanya.

Permainan diteruskan lagi. Rentak bertukar ganti dari perlahan 
kepergerakan 
laju begitulah sebaliknya. Kalau tadi tangan Rosmah memeluk erat 
Syukor 
tapi kini tanganya menarik kuat cadar yang menjadi saksi permainan 
mereka. 
Kepala Rosmah sering kali berpindah arah menahan kesedapan yang 
dirasainya.

"Sedap bang?sedap bang" itu saja ayat yang keluar dari mulut Rosmah 

setiap 
kali Syukor menarik dan menekan masuk senjata sulitnya. Syukor 
walaupun 
terasa sedap yang tak terkira hanya mampu tersenyum melihat mata 
Rosmah 
yang 
kuyu. Bibir Rosmah juga renggang seperti renggangnya bibir di celah 
peha 
yang sedang ditujah senjata Syukor.

Akhirnya pergerakan keluar masuk senjata Syukor kembali laju dan 
Rosmah 
turut membantu menekan kemasukan senjata Syukor dengan memaut 
punggung 
Syukor. Sampai masanya senjata Syukor melepaskan juga tembakan 
bertubi-tubi 
ke dalam gua kecil milik Rosmah. Rosmah dapat merasakan kesan 
tembakan 
tersebut yang mengenai dinding di dasar guanya. Betapa nikmatnya 
Rosmah 
merasakan tujahan dan tembakan senjata Syukor. Begitu juga Syukor, 
terasa 
kepuasan yang tak terkira.

Syukor terus menarik keluar senjatanya dari lubuk kecil milik 
Rosmah. 
Beberapa titisan cecair putih turun membasahi cadar. Rerambut yang 
tumbuh 
dipinggir gua milik Rosmah turut basah. Hari ini Rosmah bukan sahaja 

basah 
ditimpa hujan. Tapi gua yang tersembunyi di celah pehanya turut 
basah 
disirami pancutan air
nikmat dari senjata sulit Syukor.

Selepas kejadian tersebut mereka sering melakukanya tak kira di mana 

asal 
ada peluang. Samada di sungai, di rumah Rosmah maupun di rumah 
Syukor. 
Kalau tiada orang ketiga bersama mereka sudah tentu nafsu liar 
menular 
dan 
akhirnya mereka melepaskan gelora rasa. Alasan ingin belajar bersama 

seperti tahun-tahun sebelumnya adalah senjata paling berguna bagi 
mereka 
untuk bersama. Lebih-lebih lagi dengan musim peperiksaan tidak lama 
lagi.

Syukor berjaya melanjutkan pelajaran ke salah sebuah universiti 
tempatan. 
Maka tinggalah Rosmah meneruskan kehidupan tanpanya. Di minggu 
pertama 
lagi 
setelah Syukor ke menara gading Rosmah terasa kesunyian. Semenjak 
kecil 
mereka tidak pernah berpisah. Barulah Rosmah mengerti erti kesepian 
dalam 
sebuah kehidupan. Semua yang dibuat dirasakan tidak kena. Terasa ada 

kekosongan dijiwanya yang perlu diisi. Namun siapakah yang akan 
mengisinya 
dikala ini.

Kisah-kisah lama bersama Syukor sentiasa segar dalam ingatanya. 
Seolah-olah 
ianya berlaku baru semalam. Bila ia ke sungai terbayang-bayang lagi 
akan 
kesungguhan Syukor mengejarnya dalam keadaan bogel dan akhirnya 
mereka 
rebah 
di atas pasir. Seterusnya menikmati permainan paling menyeronokan di 

dunia 
ini. Rosmah ingin menikmatinya lagi. Tapi dengan siapa kalau bukan 
dengan 
Syukor.

Namun kesepian Rosmah sebenarnya tidak lama. Ada sepasang mata yang 
sentiasa memerhatikan bukan sahaja raut wajahnya yang menawan. Malah 

bentuk 
badan Rosmah menjadi perhatianya. Badan Rosmah tidak seperti tahun 
lepas 
semasa di tingkatan 4. Mungkin akibat aktiviti yang dilakukan 
bersama 
Syukor menambah subur tubuhnya.

Kekerapan jari jemari Syukor singgah di gunung kecilnya menyebabkan 
gunung 
tersebut kian membesar dan meninggi menungkat baju dipakai. 
Punggungnya 
yang pejal akibat ramasan kuat dan hentakan senjata Syukor yang kian 

mantap 
menyelerakan sesiapa sahaja yang memandangnya. Disebalik itu semua 
Rosmah 
bernasib baik bila setiap kali Syukor menabur benih-benih hujan di 
rahimnya 
tidak membuahkan hasil.

Ada masanya Rosmah terfikir juga samada dia mandul atau tidak. Kalau 

dihitung tentu ada kebenaran bila dia hanya mempunyai seorang abang 
dan 
adik. Sedangkan kawan-kawan yang lain ada adik beradik sampai 10 
orang. 
Tapi dia merasa dirinya bertuah dengan keadaan sekarang. Kalaulah 
setiap 
benih yang disemai Syukor menjadi sudah tentu dia kini tidak 
bersekolah 
lagi. Itu belum lagi dengan pandangan kawan-kawan, guru dan 
masyarakat. 
Pasti dia mengalami aib yang amat sangat.

Kesepian Rosmah tidak lama. Mata cikgu Ramli sentiasa mengawasi 
tumbesaran 
anak muridnya terutama Rosmah. Tubuh badan Rosmah yang naik secara 
mendadak 
menarik perhatianya. Perasaannya mula berbunga untuk meraih tubuh 
bergetah 
Rosmah. Dari renungan dan pandangan Cikgu Ramli yang sentiasa ke 
arah 
tubuhnya membuatkan Rosmah rasa tak selesa. Namun di hatinya berkata 

tentu 
Cikgu Ramli minat terhadapnya sepertimana lelaki lain. Maka Rosmah 
membiarkan saja mata nakal Cikgu Ramli yang sentiasa mencuri pandang 
ke 
tubuhnya. Ada masanya sengaja Rosmah membongkokan tubuhnya agar 
Cikgu 
Ramli 
lebih geram lagi. Tapi sebagai seorang wanita sudah tentu bukan dia 
yang 
memulakan.

Suatu hari Cikgu Ramli mengeluh kerana di rumahnya keputusan bekalan 

air. 
Apa lagi murid-muridnya mencadangkan Cikgu Ramli mandi bersama 
mereka 
petang 
itu di sungai. Cikgu Ramli bersetuju bila tahu tempat mandian mereka 

adalah 
tidak jauh dari rumah Rosmah. Rosmah juga turut gembira kerana Cikgu 

Ramli 
sudi mandi bersama mereka.

Sepertimana yang dijanjikan Cikgu Ramli bersama dengan beberapa 
murid 
lelaki 
telah sampai untuk mandi. Rosmah yang sejak balik dari sekolah tidak 

sabar-sabar menunggu turut sama. Seperti biasa mereka berenang 
menuju 
kawasan bawah pokok yang airnya agak dalam dan sejuk. Tidak lama 
selepas 
mereka berenang dan menyelam ada di antara anak muridnya 
mencadangkan 
suatu 
permainan.

Mereka bersetuju untuk bermain galah panjang di dalam air. Selepas 
di 
bahagi dua kumpulan mereka pun memulakan permainan. Kebetulan 
kumpulan 
Cikgu Ramli akan menentang kumpulan Rosmah. Semasa Rosmah cuba 
melepasi 
halangan Cikgu Ramli hati masing-masing berdebar-debar. Kerana 
Rosmah 
tahu 
cikgu Ramli pasti tidak akan melepaskan peluang untuk menangkapnya. 
Begitu 
juga Cikgu Ramli yang tahu Rosmah cekap berenang dan pasti dia gagal 

menghalang kemaraan Rosmah.

Pada peringkat permulaan Rosmah dapat melepaskan diri dengan mudah 
disebabkan kawanya ada membantu. Tetapi semasa dia berpatah balik 
untuk ke 
garisan penamat dia keseorangan. Maka mereka berdua asyik acah 
mengacah 
agar masing-masing tidak bertemu. Tumpuan Cikgu Ramli kini cuma pada 

Rosmah. Kawan-kawan Rosmah yang lain sudah lepas dari halangan Cikgu 

Ramli. 
Cikgu Ramli dapat melihat dengan jelas pangkal payudara Rosmah bila 
T'shirt yang dipakainya basah. Coli yang dipakai menampakan bentuk 
payudaranya.

Rosmah cuba melepaskan diri melalui sebelah kiri Cikgu Ramli tetapi 
gagal 
dan akhirnya Cikgu Ramli dapat menangkap Rosmah. Pinggang Rosmah 
dapat 
di 
raihnya dan dipeluknya. Mereka tenggelam seketika dan Cikgu Ramli 
dapat 
merasakan kelembutan tubuh Rosmah. Kerana Rosmah dan seorang kawanya 

gagal 
melepasi halangan maka giliran mereka pula menghalang kumpulan Cikgu 

Ramli. 
Cikgu Ramli yang pandai mengambil kesempatan sengaja berada lebih 
lama 
di 
hadapan Rosmah. Rosmah pasti ingin membalas dendam akibat gagal 
melepasi 
halangan Cikgu Ramli tadi.

Akhirnya badan Cikgu Ramli dapat di tariknya dan serentak dengan itu 

juga 
tangan Cikgu Ramli yang berada dalam air memeluk peha Rosmah hingga 
membuatkan Rosmah terkejut dengan tindakan Cikgu Ramli tapi sempat 
melemparkan senyuman malu. Hari itu hasrat Cikgu Ramli selama ini 
tertunai 
juga bila setiap kali Rosmah gagal melepasi halanganya pasti tangan 
nakalnya 
memegang lebih lama bahagian badan Rosmah yang dicapai.

Keesokan harinya semasa dalam kelas Cikgu Ramli dan Rosmah asyik 
bertukar-tukar pandangan dan sesekali bila mata bertemu mereka 
tersenyum. 
Anak-anak muridnya menyatakan keseronokan semasa mandi semalam dan 
mencadangkan mereka mandi lagi. Tapi cikgu Ramli menyatakan tidak 
dapat 
turut sama kerana ada urusan.

Selepas waktu rehat Rosmah dipanggil Cikgu Ramli ke biliknya. Pada 
mulanya 
Rosmah tidak kisah kerana dia tak melakukan sebarang kesalahan. Tapi 

bila 
dia dapati beg sekolahnya ada di atas meja Rosmah terkejut kerana 
dia 
tak 
menyangka hari itu ada pemeriksaan mengejut. Selalunya beg murid 
lelaki 
sahaja yang diperiksa dan lebih terkejut lagi bila dia tengok Cikgu 
Ramli 
tersenyum.

Cikgu Ramli yang juga guru disiplin berdiri di belakang Rosmah 
setelah 
duduk. Dipegangnya bahu Rosmah sambil membongkokan badannya 
menghampiri 
pipi Rosmah.

"Mana kamu dapat bukutu." Tanya Cikgu Ramli sambil mengeluarkan 
sebuah 
buku 
dari beg Rosmah yang bertajuk "MONA GERSANG". Rosmah terdiam kerana 
takut 
dan malu. Berkali-kali Cikgu Ramli bertanya namun dia tetap membisu.

"Baiklah saya tak mau tanya lagi dari mana buku ini datang. Tapi 
saya 
percaya kamu tentu sudah melakukan lebih dari ini." Kenyataan Cikgu 
Ramli 
membuatkan Rosmah lagi kecut.

"Kalau macamtu saya terpaksa bawa perkara ini kepengetahuan pengetua 

dan 
ibubapa kamu."

"Maafkan saya Cikgu. Jangan bagi tahu ibu saya. Saya janji tak akan 
buat 
lagi." Rosmah merayu pada Cikgu Ramli agar perkara tersebut tidak 
dibesarkan. Kalau perkara ini dibawa ketengah bukan sahaja satu 
sekolah 
akan heboh malah satu kampung juga pasti tahu. Di mana Rosmah nak 
suruk 
muka dan pasti dia malu keluar rumah.

"Saya tak tahu nak buat apa dengan kamu ni. Kalau kes kamu di bawa 
ke 
atas 
sudah tentu kamu akan dibuang sekolah."

"Tolonglah Cikgu?Cikgu dendalah apa saja asal jangan bawa saya 
jumpa 
pengetua"

"Baik apa denda yang kamu sanggup buat."

"Saya sanggup kemas rumah Cikgu." Rosmah mencadangkan.

"Kenapa kamu tak sanggup basuh jamban sekolah."

"Kalau dendanya di sekolah kawan-kawan saya akan tahu dan saya tetap 

malu 
juga."

"Lagi apa yang kamu sanggup buat."

"Kalau Cikgu sudi saya tolong masakan nasi Cikgu."

"Kalau macamtu lebih baik kamu jadi isteri saya."

"Tak maulah?." Rosmah tersenyum malu.

"Baiklah saya tak mahu kamu di denda di kawasan sekolah. Tapi saya 
belum 
fikirkan apa denda yang harus saya beri pada kamu."

"Kamu balik dulu ke rumah nanti saya beritahu denda apa yang patut 
saya
jatuhkan ke atas kamu."

Rosmah rasa senang hati dengan penjelasan Cikgu Ramli. Dia 
mengucapkan 
terima kasih kerana Cikgu Ramli tak membawa perkara tersebut ke 
pengetahuan 
pengetua. Cikgu Ramli menghantar Rosmah ke pintu dan sebelum keluar 
sempat 
juga Cikgu Ramli berpesan padanya agar dia datang ke kelas tambahan.

"Minggu ni mana ada kelas tambahan cikgu"

"Maaf cikgu lupa, kalau macam tu temankan cikgu mandi petang ni.. 
boleh"

Sebenarnya cikgu Ramli cuba mengambil kesempatan sewaktu kelas 
tambahan 
tapi 
dia terlupa yang kelas tambahan petang tersebut dibatalkan. Namun 
cikgu 
Ramli cekap dalam merancang sesuatu. Rosmah kerana telah terhutang 
budi 
bersetuju dengan cadangan Cikgu Ramli.

Seperti yang dijanjikan mereka telah berada di sungai. Rosmah hanya 
berkemban manakala Cikgu Ramli dengan seluar pendeknya. Mereka tidak 

banyak 
bercakap dan lebih kepada gurau senda dan ketawa sambil menolak air 
ke 
arah 
muka masing-masing. Rosmah yang tidak dapat menahan tolakan air 
Cikgu 
Ramli 
memusingkan badanya dan melarikan diri dari lembaran air yang 
ditujukan. 
Cikgu Ramli terus mengekori dan bila sampai ditempat lebih cetek 
larian 
Rosmah kian laju dan kejaran Cikgu Ramli kian kencang.

Rosmah terus berlari menuju ke pokok di tepi sungai dan dalam masa 
yang 
sama 
Cikgu Ramli kian rapat mengejarnya. Dengan tidak semena-mena kaki 
Cikgu 
Ramli terpijak hujung kain Rosmah dan menyebabkan Rosmah terjatuh 
tersembam 
ke hadapan mencium pasir.

Kain Rosmah betul-betul berada di paras lutut dengan meninggalkan 
sebahagian 
besar tubuh montok Rosmah. Dalam keadaan meraba-raba Rosmah cuba 
menarik 
kain di kakinya untuk menutupi badanya secepat mungkin dari 
pandangan 
Cikgu 
Ramli. Cikgu Ramli seperti terpaku dengan keindahan tubuh anak 
muridnya 
terus membiarkan Rosmah menarik kainnya sendiri.

"Maafkan saya, saya tak sengaja tadi" Cikgu Ramli meminta maaf 
sambil 
membantu Rosmah bangun dan membetul kainya.

"Cikgu buat saya malu tadi? jawab Rosmah setelah dia dapat melihat 
semula.

"Kamu tak perlu malu, sebab kamu merupakan anak murid saya yang 
paling 
cantik pernah saya jumpa. Saya bertuah jadi cikgu kamu dan lebih 
bertuah 
bila saya nampak kamu tadi?cantik?!!" Cikgu Ramli terus mengusik 
dan 
Rosmah tersenyum malu sambil menumbuk dada Cikgu Ramli.

Sejak kejadian petang itu hubungan mereka kian rapat. Rosmah pula 
kalau tak 
ada kelas tambahan sering ke rumah Cikgu Ramli untuk membantu 
mengemas 
rumah. Manakala Cikgu Ramli dan rakan-rakan serumah denganya tidak 
kedekut 
dan sering menghulurkan wang saku setiap kali Rosmah datang.

Hubungan antara Cikgu Ramli dan Rosmah kian rapat. Rapat bukan 
sahaja di sekolah tetapi kian rapat bila mandi di sungai. Sejak 
Cikgu Ramli terpijak kain Rosmah, Cikgu Ramli tidak sukar lagi untuk 
melihat keindahan tubuh Rosmah. Cikgu Ramli pasti kalau dia minta 
untuk melihat lagi pasti Rosmah tidak membantah. Lagipun dia 
mempunyai senjata yang boleh digunakan kalau Rosmah enggan.

Suatu hari selepas sebulan kejadian disungai Rosmah pergi ke sekolah 
untuk menghadiri kelas tambahan. Oleh kerana peperiksaan tak berapa 
lama lagi jadi kelas tambahan kian kerap di adakan. Hari Sabtu pun 
Rosmah terpaksa hadir ke sekolah juga. Hari itu giliran Cikgu Karim 
rakan serumah Cikgu Ramli yang mengajar kelas tambahan.

Sesampai sahaja ia ke sekolah dilihatnya Cikgu Karim menunggang 
motosikal keluar dari kawasan sekolah. Kawannya memberitahu kelas 
tambahan dibatalkan kerana Cikgu Karim ada hal. Disebabkan malas nak 
balik dengan berjalan kaki, Rosmah mengambil keputusan untuk 
mengulangkaji pelajaran dalam kelas. Penatnya tadi belum hilang lagi 
jadi lebih baik dia berehat dulu sebelum pulang. Kawan-kawannya 
telah lama menghilang meninggalkan dia keseorangan dalam kelas.

Jam telah menunjukkan pukul 10.00 pagi. Tekak Rosmah terasa haus. 
Kesunyian sekeliling membuatkan dia terasa terlalu lama berada di 
sekolah. Perlahan-lahan dia melangkah kaki keluar dari bangunan 
sekolah. Pada mula dia ingat nak terus balik tapi bila terlihat 
motor Cikgu Ramli dia berpatah balik ke arah rumah Cikgu Ramli.

Sampai sahaja dipintu rumah Rosmah terus memberi salam tapi tidak 
berjawab. Hanya kedengaran bunyi radio. Dia dapati pintu tak 
berkunci. Dengan perlahan-lahan dia masuk ke rumah Cikgu Ramli dan 
merapatkan semula pintu. Dilihatnya tiada sesiapa dalam rumah. 
Rosmah yang sudah biasa dengan rumah tersebut terus menuju ke bilik 
Cikgu Ramli. Dia pasti Cikgu Ramli ada di rumah kerana motorsikalnya 
ada, tambahan pula kedengaran bunyi radio dari bilik Cikgu Ramli.

Perlahan-lahan dia menolak daun pintu bilik yang sememangnya tidak 
rapat. Pada mulanya Rosmah ingin menyergah Cikgu Ramli agar dia 
terperanjat. Tapi dia terpaku dipintu. Hajatnya untuk menyergah 
Cikgu Ramli terbantut. Dilihatnya Cikgu Ramli sedang lena tidur di 
atas katil dengan hanya memakai seluar dalam. Mata Rosmah terpaku 
melihat senjata Cikgu Ramli yang mengeras dibalik seluar dalam. 
Cepat-cepat dia beredar dari pintu bilik kerana terasa malu.

Rosmah terus menuju ke dapur mencari air untuk di minum. Sambil 
minum air dia masih terbayang kelibat senjata Cikgu Ramli. Dapat dia 
bayangkan bahawa senjata Cikgu Ramli lebih besar dari senjata Syukor 
kekasihnya. Sejak Syukor pergi dia terasa kesepian. Sepi dengan 
belaian Syukor dan lebih sepi bila dia teringatkan senjata Syukor. 
Senjata yang baru dilihatnya tadi menambahkan lagi kesepianya selama 
ini. Ingin saja diterkamnya senjata tersebut. Tapi apakan daya bukan 
Syukor yang punya.

Rosmah kian gelisah bila mengingatkan senjata yang dilihatnya tadi. 
Nafasnya kian kencang. Tanpa disedari kian banyak air yang 
diminumnya. Ingin saja dia minta pada Cikgu Ramli tapi macamana 
fikirnya. Selepas minum dia membasuh pinggan mangkuk yang berselerak 
didapur sedang Cikgu Ramli lena di bilik. 

Sambil membuat kerja Rosmah tetap teringatkan Cikgu Ramli. Rosmah 
tahu Cikgu Ramli juga geramkannya. Sejak Cikgu Ramli mandi di sungai 
berhampiran rumahnya pasti tubuh Rosmah jadi sasaran. Rosmah 
teringat semasa dia main galah panjang dengan Cikgu Ramli. Cikgu 
Ramli asyik berminat menangkap Rosmah dan bila Rosmah berjaya di 
tangkap amat lambat pula Cikgu Ramli melepaskannya.

Sejak peristiwa Cikgu Ramli terpijak kainnya. Cikgu Ramli kian 
berani Rosmah pula tidak “kedekut? Bagi Rosmah dua perkara 
menyebabkan dia tidak “kedekut?dengan Cikgu Ramli. Pertama Cikgu 
Ramli tidak mengadu kepada Pengetua hal perilakunya dan kedua Cikgu 
Ramli telah nampak badannya walaupun dari belakang.

Atas dasar tersebut Rosmah tidak pernah membantah apa yang Cikgu 
Ramli lakukan ke atasnya. Atas dasar tersebut juga Rosmah akan 
merelakan apa saja yang Cikgu Ramli inginkan darinya kerana dia juga 
meninginkan sesuatu yang hangat dari Cikgu Ramli. Maka dengan itu 
Cikgu Ramli kian berani. Kalau dulu cuma pegang-pegang tangan. Hari 
berikutnya memegang apa yang dapat dicapai ketika bermain. Minggu 
berikutnya mula menyentuh tubuh Rosmah bila hanya mereka berdua.

Setelah terpijak kain Cikgu Ramli mula berani mengesel senjatanya ke 
badan Rosmah yang hanya membiarkan. Akhirnya bila gurauan mereka 
kian galak Cikgu Ramli telah mula berani meraba bahagian sulit 
Rosmah. Demi menjaga maruah Rosmah walaupun merelakan tapi tetap 
menghalang tindakan berlebihan dari Cikgu Ramli.

Rosmah juga begitu. Memang dia suka digesel baik dengan badan maupun 
senjata sulit Cikgu Ramli. Ada masanya Rosmah yang mengesel badannya 
kebadan Cikgu Ramli tapi dalam keadaan tak sengaja seperti terjatuh 
atau terlanggar ketika mandi. Kalau Rosmah mandi memakai seluar 
dalam pasti dia membiarkan Cikgu Ramli menyelam lama-lama. Dia tahu 
apa yang Cikgu Ramli buat. Kalau Cikgu Ramli meraba pehanya dia 
tetap membiarkan tapi kalau cuba menyelinap ke dalam seluar Rosmah 
akan menolak sambil berkata.

“Tangan cikgu nakal? sambil tersenyum mengingatkan peristiwa 
sebelumnya. Tapi kemudian tersentak kerana benar-benar ada tangan 
dibadannya. Cuma bukan dibahagian sulit tapi dipinggang. Kerana 
terkejut air basuhan tersiram kebadannya menyebabkan bahagian depan 
badan Rosmah basah. Tangan Cikgu Ramli terus mengeratkan pelukannya.

Rosmah dapat rasakan sesuatu yang keras dibahagian punggungnya. Dia 
pasti Cikgu Ramli cuma memakai seluar dalam sepertimana ketika tidur 
tadi. 

“Cikgu dah bangun?Rosmah cuba bersuara bila tiada sebarang suara 
kedengaran. Tangan Cikgu Ramli kian meliar, kalau tadi dipinggang 
tapi kini di peha.

“Dah lama dah, Kamu cakap apa tadi ?

“Bila Cikgu?

“Tadi masa saya nak peluk kamu? Baru Ros teringat bahawa dia bukan 
saja tersenyum bila mengingatkan kenakalan tangan Cikgu Ramli tapi 
turut bersuara rupanya. Pasti Cikgu Ramli mendengarnya kerana ketika 
itu dia telah memeluk pinggang Ros. Tangan Cikgu Ramli terus 
bergerak. Dari peha merayap kebahagian depan. Rosmah pasti bahagian 
sulitnya akan dijelajah oleh tangan Cikgu Ramli. Adakah dia 
merelakannya kali ini dan yang pasti pehanya telah renggang semasa 
pehanya diraba.

“Tangan Cikgu Nakal??Akhirnya Rosmah bersuara sepertimana suara 
yang dikeluarnya tadi. Cikgu Ramli tersenyum mendengar kata-kata 
Rosmah.

“Nakal macamana ?adakah macam ini?Tanya balik Cikgu Ramli sambil 
mengusap bahagian sulit Rosmah. Rosmah memegang tangan Cikgu Ramli 
sambil membongkokkan badan kononnya menghalang tangan Cikgu Ramli 
yang berada di kelangkangnya. Namun tangan itu tidak pula di 
tolaknya keluar. Jadi tangan Cikgu Ramli dapat merasa kehangatan 
tempat sulit Rosmah.

Tangan Cikgu Ramli kian galak bila dirasakan Rosmah tidak membantah. Namun kegelian yang datang hasil dari tindakan jari jemari Cikgu Ramli menyebabkan Rosmah cuba menolak tangan Cikgu Ramli. Usahanya tidak berhasil. Ketika tangan kirinya cuba membantu tangan kanan yang memegang kuat tangan Cikgu Ramli tiba-tiba besen berisi air tertumpah dan betul-betul menyiram kepala Rosmah.

Mereka tersentak akhirnya tangan Cikgu Ramli di tolak dan Rosmah berdiri semula. Baju Rosmah basah akibat siraman air basuh pinggan. Cikgu Ramli ketawa bila dilihatnya Rosmah basah. Rosmah yang pada mulanya berasa agak marah turut tersenyum.

“Habis basah baju Imah ?macamana Imah nak balik nanti?

“Cikgu pergilah mandi??Cadang Rosmah.

“Marilah mandi sama, kan Imah dah basahtu? Busuk tau. Hehehehee..?

“Cikgu mandilah dulu, Imah nak basuh baju ni. nanti Imah buat air?? Cadang Rosmah.

“Cikgu nak air cap gantung? pinta Cikgu Ramli sambil meraba buah dada Rosmah yang sedang mekar. Rosmah menjerit kecil sambil menepis tangan Cikgu Ramli yang menyentuh dadanya. Akhirnya Cikgu Ramli beredar ke bilik mandi.

Rosmah menanggalkan baju kurung yang telah basah untuk dibasuh. Kain yang dipakai di tariknya ke dada tanpa mengetahui yang mata Cikgu Ramli mengintainya. Namun begitu dia tahu bahawa hari itu Cikgu Ramli pasti melakukan sesuatu yang lebih hebat lagi. Dari tindakan Cikgu Ramli yang kian berani sudah tentu Cikgu Ramli tidak akan 
melepaskan peluang yang juga telah disediakan Rosmah.

Sedang Rosmah sibuk membasuh bajunya tiba-tiba dirasanya ada air mengalir di belakangnya. Bila ditoleh dilihatnya Cikgu Ramli sedang mencurahkan air ke badanya. Rosmah bertindak balas dengan mengambil air dari besen dan menyiram Cikgu Ramli. Mereka ketawa bersama. Bila Rosmah cuba untuk menyiram kali kedua Cikgu Ramli cepat-cepat memeluk Rosmah dari belakang membuatkan Rosmah tidak dapat bergerak.

Cikgu Ramli mencium leher Rosmah. Rosmah menolak muka Cikgu Ramli kerana terasa geli. Tangan kiri Cikgu Ramli berlengkar didadanya manakala tangan kanan telah beralih ke peha Rosmah. Rosmah tak tau mana satu yang harus dihalangnya. Kegelian dileher membangkitkan ghairahnya. Sekejap dia cuba menepis muka Cikgu Ramli. Kemudian beralih ke tangan di dadanya. Namun kedua-duanya gagal dihalang.

Rosmah tau kini telah tiba saatnya Cikgu Ramli akan menunaikan hajatnya. Bukan sahaja hajat seorang lelaki tetapi juga hajat dari Rosmah sendiri yang telah lama kesepian. Sepi dari belaian seorang lelaki. Kematangan dan kesabaran Cikgu Ramli amat menduga kesabaran Rosmah. Membuatkan Rosmah sendiri tidak sabar walaupun terasa malu kerana cikgu Ramli adalah cikgunya.

Tangan Cikgu Ramli yang tadi berada di peha mula mengusap dicelahnya. Rosmah pula pura-pura cuba menolak tangan Cikgu Ramli yang tidak dapat dicapainya akibat tersekat dengan tangan kiri yang berada didadanya. Manakala tangan kanan Rosmah yang sepatutnya cuba menghalang tangan Cikgu Ramli sibuk pula menolak muka Cikgu Ramli 
dari mencecah leher dan mukanya. Ini membiarkan kakinya yang cuba menghalang tangan Cikgu Ramli. Namun bila tangan Cikgu Ramli dikepitnya dengan kaki maka lagi dekatlah tangan Cikgu Ramli dengan alur merkahnya.

Cikgu Ramli bila dirasa tangannya dikepit dan tidak dapat bergerak akan mencium dengan galak leher Rosmah membuatkan Rosmah kembali aktif menolak muka Cikgu Ramli dan meninggalkan tumpuan di pehanya. Rosmah faham akan tindakan Cikgu Ramli dan dia membiarkan saja pehanya renggang memudahkan tangan Cikgu Ramli bergerak.

Hajat Rosmah hampir terlaksana. Seperti Cikgu Ramli, Rosmah juga tidak akan melepaskan peluang keemasan yang ditunggu-tunggunya selama ini. Maka dengan itu dibiarkan tangan Cikgu Ramli bergerak bebas di celah pehanya. Lagi pun dia masih memakai kain dan seluar dalam. Sedangkan lebih dari itu tindakan Cikgu Ramli pasti 
diterimanya dengan senang hati.

Diluar hari kelihatan mendung macam nak hujan. Entah kenapa setiap kali Rosmah berada dalam pelukan lelaki pasti hari akan hujan. Sejak dia bersama Syukor hinggalah ketika dia bersama dengan Cikgu Ramli. Adakah hujan juga sebagai tanda bahawa tanahnya yang selama ini kering akan disirami sebentar lagi. Rosmah tidak sabar menanti untuk disirami dengan air dari paip rahsia Cikgu Ramli. Dirasanya tindakan Cikgu Ramli amat lambat dan benar-benar mencabar kesabarannya kini.

Dia kini telah bersedia untuk menerima apa saja tindakan dari Cikgu Ramli. Dia telah benar-benar merelakan apa saja hukuman maupun denda? yang dilaksanakan Cikgu Ramli keatasnya. Kalau Cikgu Ramli nak bagi denda “Rotan besar?lagi dia sanggup asalkan sedap. Denda yang dinanti-nantikanya sejak dari mula lagi.

Namun Cikgu Ramli bukan orang yang gelojoh. Walaupun belum berkahwin tapi pengalaman dengan perempuan telah lama dialaminya. Tidak susah baginya untuk mendapatkan seorang yang bernama perempuan. Kalau tak dapat yang free yang bayar pun sanggup didatanginya. Pengalaman berdayung banyak dipelajarinya ketika melanggan perempuan di bandar berhampiran.

Lagi pun dia tak perlu gelojoh. Kerana yang didakapnya kini daun muda. Daun yang masih mentah dalam melayari bahtera. Biarlah daun ini merasa keseronokannya dulu bagai dibuai-buai angin sebelum dibawa ke samudra luas yang bergelora. Biar daun ini tidak lupa akan kehebatan dayunganya dan pasti akan menagihnya lagi.

Cikgu Ramli tak perlu risau. Kawannya Cikgu Karim dan lain-lain rakan serumah telah balik kampung. Maklumlah kampung tersebut jauh dari Bandar. Jadi bila tiba hujung bulan ketika musim gaji sudah tentu ingin merehatkan mata dan badan ditempat lain. Baginya kalau bukan cuti panjang dia tidak akan balik kerana menambah letih badan 
saja setakat cuti hujung minggu.

Jadi dikesempatan ini dia akan menggunakan sepenuh masa yang ada dalam meratah daun muda yang menyerah didakapannya. Dia pasti Rosmah tidak akan menolak kerana dia belum menjatuhkan denda yang ditangguhnya tempohari. Rosmah pasti akan akur apa saja denda yang dijatuhinya sekiranya dia membantah hasrat Cikgu Ramli.

Namun dari reaksi Rosmah setakat ini dia akur dengan apa saja tindakan Cikgu Ramli. Tak perlu Cikgu Ramli mengugutnya dengan sebarang denda. Yang penting bagi Cikgu Ramli adalah kerjasama yang ikhlas dari Rosmah bukannya rasa terpaksa. Dilihatnya Rosmah tidak lagi menolak seperti tadi. Malah dibiarkan saja tangan Cikgu Ramli 
meliar dibadannya. Dia pasti Rosmah kini merasa keseronokannya.

Disebabkan rasa ghairah kian menyerang Rosmah memejamkan matanya sambil merasai setiap usapan tangan Cikgu Ramli. Tangan Cikgu Ramli kini bukan saja ligat dipehanya tapi turut bergerak sama mendaki setiap inci gunung mekar Rosmah. Dari tindakan mengusap perlahan-lahan hinggalah beralih ke ramasan yang mendatangkan keseronokan.

Dibelakang dirasakan senjata Cikgu Ramli telah lama mengeras. Geselan dan cucukan senjata sulit Cikgu Ramli dipunggungnya membuatkan Rosmah kegelisahan penuh kerinduan. Dia sendiri tidak sabar menanti tindakan seterusnya dari Cikgu Ramli.

“Cikgu pergilah mandi nanti baju Imah tak kering??Rosmah bersuara agar pergerakan mereka bertukar rentak. Dengan harapan Cikgu Ramli akan menyegerakan hajatnya.

“Marilah mandi sama, lepastu baru basuh baju??Cadang Cikgu Ramli sambil melepaskan pelukan dan menarik Rosmah ke bilik air. Rosmah akur dengan tindakan Cikgu Ramli.

Bila masuk sahaja ke bilik mandi Cikgu Ramli mengosok giginya. Rosmah yang menjangkakan Cikgu Ramli akan terus memeluk kembali menanggalkan coli dan seluar dalam yang dipakainya dan diletakkan di atas pintu bilik mandi. Dia beralih di kolah untuk mandi. Kain yang tadinya lembab kini basah disirami air dan sertamerta menampakkan lagi susuk badannya. Cikgu ramli yang sedang mengosok gigi tidak melepaskan peluang melihat tubuh montok Rosmah. Alur punggung Rosmah jelas kelihatan menyebabkan Cikgu Ramli menyegerakan gosokan giginya. Ketika Rosmah mencapai sabun tanganya dipegang Cikgu Ramli.

“Mari saya sabunkan? pinta Cikgu Ramli dan Rosmah akur dengan kehendak Cikgu Ramli kerana peranan tangan Cikgu Ramlilah yang amat dinantikan setiap masa. Tanpa berlengah Cikgu Ramli melarikan sabun ke badan Rosmah. Mula-mula di bahagian belakang badan Rosmah. Kemudian sabun dilarikan ke arah punggung dan singgah di peha. Dari peha sabun naik kembali ke atas tetapi melalui bahagian dalam kain.

Rosmah membiarkan tangan Cikgu Ramli menyabun bahagian sulitnya. makin disuanya tempat tersebut agar sabun lebih rata lagi. Sabun terus bergerak ke perut Rosmah dan akhirnya singgah ke dua gunung mekar Rosmah. Setelah puas berlegar dikedua-dua belah gunung sabun kembali turun ke bawah tetapi terjatuh dari tangan yang memegangnya.

Kini hanya tinggal tangan Cikgu Ramli tanpa sabun. Rosmah rasa lebih seronok bila dirasakan tangan Cikgu Ramli bergerak lancar akibat kelicinan yang ditinggal sabun tadi. Tangan kiri Cikgu Ramli berlegar di dadanya manakala tangan kanan meneruskan tugas-tugas yang ditinggalkan sabun tadi dibahagian pehanya.

Kerana merasa seronok Rosmah tidak menyedari yang kedua-dua gunungnya kini tidak berbalut lagi. Dia hanya menyedari bila tangan Cikgu Ramli cuba menanggalkan kain yang dipakainya. Ketika ini dia cuba membantah tapi bila menyedari kain telah berada dipinggang maka dibiarkannya tangan Cikgu Ramli melurut ke bawah. Dia turut membantu 
dan akhirnya tertanggal bukan kerana tarikan tangan Cikgu Ramli tetapi hasil dari pijakan kakinya bila tangan Cikgu Ramli melekat dicelah pehanya.

Bila saja kainnya tertanggal dirasakan senjata sulit Cikgu Ramli juga tidak berbalut lagi. Bulu-bulu lebat Cikgu Ramli bergesel dengan punggungnya. Senjata yang telah keras dan besar hangat dicelah punggungnya. Rosmah bertambah yakin dan terus membiarkan apa saja tindakan Cikgu Ramli. Bila dadanya diramas Rosmah tidak 
segan-segan untuk mengeliat. Bila celah pehanya diusap dia cepat-cepat membuka kakinya. Bila mutiara disudut alur merkahnya diusik dia mengeluh kesedapan sambil kakinya terbuka luas.

Namun tindakan Cikgu Ramli tidak lama selepas itu. Ini amat mengecewakan Rosmah yang amat dahaga. Tiba-tiba badan Rosmah disirami air kembali dan setelah selesai Cikgu Ramli menyuruhnya membasuh baju takut nanti tidak kering. Sedangkan Cikgu Ramli 
meneruskan mandianya. Rosmah meneruskan basuhan pakaianya sementara Cikgu Ramli telah selesai mandi.

Ketika Rosmah hampir selesai membasuh dalam keadaan bogel Cikgu Ramli menghulurkan tuala untuk dipakai dan berlalu ke bilik. Rosmah terus membilas dan mengampai pakaianya di dalam rumah kerana diluar hujan telah mulai turun.

Tanpa berlengah Rosmah terus ke bilik Cikgu Ramli. Dia pasti Cikgu Ramli akan meneruskan tindakan dibiliknya. Dia akan layan Cikgu Ramli samahunya. Cara Cikgu Ramli lebih hebat dari Syukor. Kalau Syukor belaianya tidak lama tetapi Cikgu Ramli pandai memainkan setiap inci tubuhnya.

Di bilik Cikgu Ramli duduk dibirai katil sambil menghisap rokok. Ketika Rosmah masuk Cikgu Ramli masih memakai tuala. Rosmah menghala kecermin untuk menyikat rambut sambil Cikgu Ramli memerhatikannya. Setelah rokok habis dihisap Cikgu Ramli menarik tangan Rosmah kepadanya. Rosmah yang akur berdiri dihadapanya.

“hari ini saya nak denda kamu boleh? tiba-tiba Cikgu Ramli bersuara dan Rosmah cuma tersenyum.

“Denda macamana cikgu? Rosmah ingin kepastian walaupun dia tahu dendanya pasti tak lain dari tidur bersamanya. Cikgu Ramli menarik tanganya dan sangka Rosmah pasti dia dipeluknya. Tapi Cikgu Ramli merebahkan badan Rosmah ke tilam manakala bahagian punggungnya berada di pangkuannya. Cikgu Ramli menyingkap tuala yang dipakai dan 
digosoknya punggung Rosmah. Rosmah membiarkan saja.

“Saya nak rotan kamu??Jelas Cikgu Ramli sambil menepuk punggung Rosmah beberapa kali. Terasa seronok juga bila diperlakukan begitu. Ghairah yang tadi hilang kini timbul kembali. Kesedapan dari tepukan manja Cikgu Ramli dinikmatinya. Usapan dari tangan Cikgu Ramli dinantinya. Tuala yang dipakainya tidak lagi melekat cuma melingkari pinggangnya. Akhirnya cikgu Ramli merapatkan badanya dan mencium pipi Rosmah.

“Sakit tak kena denda tadi? Tanya Cikgu Ramli bila mata Rosmah terbuka seketika. Bila mendegar pertanyaan Cikgu Ramli Rosmah membuka kembali matanya sambil tersenyum.

“Tak sakit tapi sedap? jelas Rosmah dengan harapan jawapanya akan meransang lagi ghairah Cikgu Ramli.

“Jadi bolehlah saya denda lagi? pinta Cikgu Ramli.

“Cikgu nak rotan saya dimana-mana pun boleh, saya rela asalkan jangan diadu kepada pengetua? jawab Rosmah sambil menelentang menampakan payu daranya yang tegak dan mengiurkan. Tangan Cikgu Ramli yang tadi berada dipunggung telah beralih kepehanya.

“kalau saya rotan di sini boleh? pinta Cikgu Ramli sambil mengusap rekahan dipeha Rosmah. Rosmah hanya mampu senyum tetapi pehanya yang memberi jawapan dengan melebarkan kangkangnya agar tangan Cikgu Ramli bebas bermain disitu. Cikgu Ramli yang berkeadaan hampir baring dapat melihat dengan jelas alur milik Rosmah yang dipagari bulu-bulu halus. Kerana tidak tahan dengan ketinggian bukit merekah Rosmah, Cikgu Ramli kembali duduk.

Dibelainya rekahan merah sambil tangan kiri turut meramas payudara anak murid kesayanganya itu. Rosmah kembali melelapkan mata menahan kesedapan. Tiba-tiba dirasakan bibir Cikgu Ramli telah berada di puting payudaranya. Walaupun terasa geli tapi ditahanya kerana rasa ghairah lebih memuncak. Inilah kali pertama payudaranya di hisap. Kalau dengan Syukor setakat raba dan cium sahaja tapi mainan Cikgu Ramli lebih hebat. Tentu yang lain lagi hebat fikir Rosmah.

Setelah puas bermain di dada bibir Cikgu Ramli melurut sampai ke perut Rosmah membuatnya kegelian sambil memegang kepala Cikgu Ramli. Tiba-tiba bibir Cikgu Ramli mendarat betul-betul dicelah alurnya membuatkan Rosmah terperanjat menyebabkan kepala Cikgu Ramli dikepitnya dengan peha menahan geli.

Cikgu Ramli pandai dan berpengalaman. Kepitan tadi kian longgar bila kegelian berjaya ditukarnya menjadi kesedapan. Cuitan lidah di mutiara kecil Rosmah membuatkan peha Rosmah merelakan terokaan lidah Cikgu Ramli. Maka tangan Cikgu Ramli menguak luas belahan kewanitaan Rosmah. Rosmah tidak keberatan membantu dengan memegang kepala Cikgu Ramli agar lebih rapat lagi.

Barulah Rosmah faham kenapa Cikgu Ramli tidak meneruskan tindakan semasa di dapur tadi. Begitu juga bila Cikgu Ramli melumurkan sabun di celah peha. Rupanya tempat tersebut akan dicium dan dijilat Cikgu Ramli. Mulanya Rosmah ingin mengatakan tindakan Cikgu Ramli pengotor tapi bila di rasa ianya amat enak sekali.

Rosmah tidak tentu arah atas tindakan Cikgu Ramli. Entah berapa kali dia menyatakan rasa tidak tahanya menahan tindakan Cikgu Ramli. Memang benar Cikgu Ramli hebat. Bahagian sulitnya belum pernah disentuh oleh mana-mana lidah sebelum ini. Akhirnya Rosmah lega bila lidah Cikgu Ramli melepaskan rekahan dicelah pehanya. Lidah yang 
tadi berada dipeha kembalik naik ke atas dan berhenti sebentar dipayudaranya.

Rosmah dicium kembali. Rasa geli telah hilang bersama kesedapan yang diberikan Cikgu Ramli. Rosmah membuka mata dan tersenyum bila dilihatnya Cikgu Ramli tersenyum sambil menciumnya.

“Imah? boleh tak kita buat sepertimana MONA bersama cikgunya?? Cadang Cikgu Ramli yang pasti dipersetujui oleh Rosmah.

“Imah akan lakunkan watak Mona lebih hebat lagi demi cikgu??Jawab Rosmah sambil mencium cikgunya bertalu-talu. Mendegar jawapan Rosmah tanpa berlengah lagi Cikgu Ramli bangun membetulkan kedudukanya dengan menyuakan senjata sulitnya ke arah apam Imah yang kembang kuncup menanti terjahan darinya.

Rosmah turut membantu dengan membuka peha selebar-lebarnya sambil matanya tepat memerhatikan senjata Cikgu Ramli yang panjang lagi besar. Kepalanya yang berkilat-kilat ada kala mengerunkan Rosmah bila dia teringat kali pertama senjata Syukor menerjah kewanitaanya. Walaupun senjata Syukor kecil sedikit tapi ketika itu kewanitaanya belum diteroka dan kesakitanya masih terbayang. Rosmah memerhati dan 
menanti dengan penuh debaran.

Syukor tidak sebijak Cikgu Ramli. Cikgu Ramli tidak terus memasukkan senjatanya walaupun kini tiada halangan lagi. Digesel-geselnya senjata yang keras dicelah rekahan kewanitaan Rosmah membuatkan Rosmah gelisah menanti. Akhirnya sedikit demi sedikit senjata sulit Cikgu Ramli menerjah gua sempit Rosmah. Rosmah terasa senjata sulit Cikgu Ramli masuk dengan pelahan dan padat memenuhi ruang dicelah pehanya.

Cikgu Ramli tahu bahawa Rosmah bukan lagi dara. Ini memudahkan tugasnya tanpa halangan dari Rosmah. Kerjasama yang diberikan pasti menghasilkan kepuasan yang tiada tandinganya nanti. Acara sorong tarik kini bermula. Mata Rosmah mulai layu kembali setiap kali senjata sulit Cikgu Ramli meneroka lubuknya. Bila senjata di tarik alur Rosmah kian mengecil membuatkan Cikgu Ramli kenikmatan. Bila masuk kembali mulut Rosmah sedikit ternganga menahan kelazatan.

Jam telah menunjukkan pukul 12 tengahari. Di luar hujan turun kian lebat membasahi bumi seperti basahnya celah peha Rosmah. Angin yang kian kencang membawa hujan turut mengencangkan lagi nafas dua insan yang sedang berjuang menahan gelora. Tindakan Cikgu Ramli ke atas Rosmah kian hebat. Katil bujang yang dihuni dua insan turut merasa hentakan padu dari Cikgu Ramli. Namun begitu bunyi katil yang seperti bagai nak roboh tidak kedengaran akibat desiran air hujan menimpa atap dan bunyi nafas mereka berdua.

Hentakan Cikgu Ramli kian laju. Rosmah turut membantu dengan menolak celah pehanya ke atas agar senjata Cikgu Ramli mencecah dasar lubuknya. Mengeselkan permukaan sulit mereka yang penuh dengan rumput-rumput hitam. Cikgu Ramli menyuruh Rosmah meluaskan lagi kangkangnya. Rosmah akur dan mulutnya ternganga menerima hentakan 
bertubi dari senjata Cikgu Ramli yang kian hebat. Kakinya telah kejang dan dengan serta merta dilepaskan perasaannya dalam-dalam menikmati hasil perjuangan mereka.

Tiba-tiba dia merasakan tindakan Cikgu Ramli terhenti dan serentak dengan itu dirasakan senjata Cikgu Ramli tercabut dari sarungnya. Rosmah membuka mata dan dilihatnya cecair putih memancut dengan laju di atas badanya. Inilah kali pertama dilihatnya air mani keluar dari senjata sulit lelaki. Rosmah rasa tidak puas bila Cikgu Ramli tidak melepaskan airnya di dalam. Namun dia faham yang Cikgu Ramli pasti 
tidak mahu benihnya tersemai.

Cikgu Ramli dan Rosmah terkapar keletihan. Aksi mereka selama hampir 1 jam benar-benar memberi kepuasan yang tidak terhingga. Rosmah terbaring kelesuan di sisi Cikgu Ramli. Dia cuba melelapkan mata membiarkan Cikgu Ramli sendirian di sisinya.

0 comments:

Post a Comment