Sunday, August 17, 2008

Awek Mat Salleh Part 3

0

Hallo gang...solliy ah,pasai buat u all tertunggu...
ni aku sambung balik lah ni...janganla marah...

"Now,this is my turn".....

giliran aku pulak membalas serangan Rosa,ni dia....amik kau Rosa....aku pun menyentuh hujung puting tetek kanan Rosa dgn lidah aku...smoothhhh...Rosa macam tersentak pulak..kedua tangan aku memegang pangkal tetek dia,aku pun ramas pelan pelan sambil menghisap dgn gaya yang penuh klasik(macam iklan Benson & Hedges plak..)Rosa dah mengerang...suara erangannya menambahkan berahi suasana ketika itu....aku jilat,jilat dan terus menjilat sampai basah kedua dua tetek Rosa dgn air liur aku.Kali ni tangan kanan aku meraba mencari kuih apam Rosa....aku kuis kuis bijik kelentit,Rosa mengelinjang kegelian.Aku celupkan jari hantu aku kedalam lubang cipap dia...satu,dua,tiga jari aku menyauk lagi ..kali ni aku tarik keluar aku bawa ke hidung aku lagi..nak tahu busuk ke tidak lagi..keh,keh,keh...

hmmmmm...okey jugak..tak macam hari tu,kali nih kurang sikit tengik dia.Aku turunkan muka aku ke sasaran terbaru aku.....puki si Rosalind!Aku tengok Rosa dah main ramas ramas kedua tetek dia sendiri..mata dia separuh terbuka..putih ajer..mana pi mata hitam dia?asyik sangat lah tu....aku mulakan serangan all out aku dgn hujung lidah aku menjilat di tepi puki dia,tak boleh direct lagi.....nanti dulu bangggg....aku jilat bawak keatas,Rosa mengelus ngelus,...aku pelan pelan jilat bibir luar faraj dia yang menggelembir,Rosa angkat cipap dia ..aku stop...aku cuba turun ke bawah....ada bau sikit..tak jadik aku,kensel kensel.Kali nih ,lidah aku menyerang bijik kelentit dia yang tersentel..aku pun hisap sambil menarik menarik menggunakan bibir aku..aku hisap lagi,aku jilat aku nyonyot nyonyot...yang Rosa pulak tak abis abis dengan mengelinjang...mulut dia bercakap patah patah perkataan yang aku tak faham..kadang kadang cakap Inggeris..kadang kadang macam cakap German.Aku terus meromen puki Rosa macam aku romen puting tetek dia jugak.Tiba tiba Rosa tarik kepala aku..antara dengar dengan tidak aku dengar perkataan "Fuck me..fuck me...fuck me...pleaseeee....."

Time tu kote aku setengah keras,belum betul betul high...tak pa aku try boh kat pintu vagina dia...demi atas permintaan Rosa.Bubuh punya bubuh...sekali tu..celepoop...bunyi dia masuk..aik senangnya masuk,tak payah tunggu keras pun konek aku boleh masuk.Tapi Rosa nih more experience,dia pegang pinggang aku dia oleng olengkan punggung dia...aku pulak kesedapan,apalagi budak kecik yang separuh tidur kat dalam cibai dia tu marah,mengembang tak kerkira...aku pun mula menggerakkan punggung...aku tikam lubang puki Rosa semau mau nya...Rosa memeluk pinggang aku dgn kaki dia..ayunan sorong tarik bermula...aku hentakkan kepala butoh aku ke dasar cibai dia..entah berapa kali,aku tengok kat cermin dihujung katil..pangkal konek aku dah memutih dengan lendir dari faraj Rosa...

macam macam style aku buat dengan Rosa,sayangnya aku tak ada camera video...lagi pun masa tu mahal,kalau ada boley aku tunjuk bagi engkorang tengok...
Tiba tiba Rosa menggelepar agak keras sikit...dia nak mai lah tu...aku pulun laju sikit...tangan dia cengkam bahu aku...."ooohhh.... aarhhhh.......ohh yeah..oh yeah oh yeah..i'm coming ,I'm coming now..baby...." kemudian entah apa lagi perkataan tak pulak aku paham.Selepas tu....keadaan dia steady..tinggal aku meneruskan dayungan yang masih tak kesampaian ke pantai....kemudian kami buat doggie style...masa tu aku kais kais lubang jubor dia....Rosa kalihkan kepala pada aku..aku ingat dia nak sound ke apa ker....tapi dia tanya pulak"U like it...wanna try my ass"...
Aaaaaa......macam nak melopong aku dengar,bukan pasai apa..terlampau syok nak balas lubang jubor dia macam selalu aku tengok dalam blue filem.

"I like your ass...it look great"kata ku membodek.Rosa lalu memegang kedua punggungnya,menyibakkan lubang juburnya untuk aku jilat..tapi aku tak nak jilat..aku ludah dulu kat situ lalu aku cucuh kepala zakar aku kat pintu jubor dia....perlahan perlahan.aku tekan kedalam,ketat sikit tak macam puki dia..sedikit demi sedikit ..last sekali tinggal telur aku dua biji yang tak dapat masuk,nasibla.....
Mata Rosa dah tetutup dek kesedapan.....aku pulak sedang menghayati kenikmatan yang tak terhingga..sekali sekala,Rosa mengemut...bagaikan satu dunia milik aku....
sorong tarik bermula lagi...sedap..sedap..sedap..itulah perkataan paling sesuai kalu aku nak beritahu engkorang...

Rosa pulak mainmainkan biji dia ..aku melajukan kayuhan.....sebab aku rasa aku nak terpancut...
dan....

ohh no......

srrooooopppp....air mani aku memancut kat dalam jubor Rosa.....Rosa tersentak dengan pancutan tersebut.Aku betul betul puas dengan permainan Rosa...walaupun barang dia teruk,tapi nilah permainan yang aku rasa ada kelassss....
Selepas itu....boleh dikatakan hari hari kami mengongkek...asal ada masa terluang saja..jadik!!

La ni semua tinggal memori dalam lipatan kisah hidup aku...
Rosa pun dah balik ke German...dah kawin dah pun.

0 comments:

Post a Comment