Sunday, August 17, 2008

Awek Indon

0

Masa tu gua tengah buat praktikal traing kat Miri. Gua tinggal di hotel yang disediakan oleh majikan. Masa tu gua masih lone ranger lagi. Tingal share bilik dengan. seorang budak semenanjung. Gua tak ingat entah dari negeri mana. Malam minggu gua pi disko dengan kawan gua. Kekadang gua invite kawan gue tinggal dihotel. 

Pada suatu hari gua baru balik dari pejabat ada le seorang penginap Indon ni sibuk tanya itu ini pasal entah apa jadah gua dah lupa doh. Indon ni tinggal sorang. Dia datangle lepak kat bilik gue. Kawan sebilik gue ni pula pi dating ngan kawan seuniversiti dia. Jadi tinggal le gua sorang layan dia. 

Nak dijadikan kesah si minah Indon ni ajak I temankan dia kat bilik. Dia bilang takut. Dia bilang dia sudah kawin tapi isteri kedua. Suami dia chinese kat Miri. Disebabkan dia clash ngan bini tua so suami dia tempatkan dia sementara waktu kat hotel tu. Jadi malam tu gua pi le bilik dia. Kawan sebilik gua belum balik lagi. Minah indon ni pakai T-shirt ngan jeans yg dipotong paras paha. Dia nih tak le cantik muka ada bekas jerawat tapi badan dia gua rasa boleh le makan. Masa di bilik dia dia asyik puji gua. Gantang le..baik le.. Almaklum gua pula nerd lagi. Tak reti...Dia pukul manja badan gua.. tapi gua buat bodoh je..mungkin memang bodoh kot. 

Masa tu gua ingat dah pukul dua pagi. Gua dah mengantuk dah. Gua baring le atas bed besar dan suruh dia tidur atas bed kecil. Gua pun padamkan lampu. Tapi minah ni tak nak tidur dalam gelap lak. Jadi dia on balik gua off balik. Entah macamana tiba tiba dia melompat atas badan gua untuk off lampu pasai lampu sisi bed gua. 

Gua diam dan tenung dia. How nerd am I. Gua rasa muka dia rapat sangat ngan muka gua. Terasa nafas dia yang kencang dan payudara dia terpenyet atas dada gua. lembut je rasa buah dad dia. Pelan pelan gua rapat mulut awek indon ni. Dia diam. Gua cium dia. Dia balas. Gua hisap lidah dia. Kami pun dah lupa doh.. yang kami tau kami saling berkucupan. Gua hisap bibir dia..lidah ...tangan gua ramas payudara dia. Gua ramas ramas. Zakar gua terasa keras dan tegang. 

Gua buka T-shirt dia. Lo payu dara dia kecik je...tapi mengeras doh. Puting dia tegak. Gua hisap puting dia. Minah ni tarik seluar gua. Gua pun tolong buka le.. Gua buka seluar dia dan panties dia. Gua jilat perut dia sampai pusat.. 

Bila lidah gua turun lagi dia tarik kepala gua. "Apa awak nak buat?..Jangan si.." kata dia. Gua pun tak jadi nak jilat kelentit dia. 

Lepas tu gua angkat punggung dia dan alas satu bantal bawah pinggul dia. Cipap dia terangkat. Nampak dalam samar lampu tidur bulu cipap dia yang sedikit. Gua rasa dia cukur bulu cipap dia. 

Cipap dia agak basah. Gua acah zakar gua kat cipap dia. Dia mengeliat. Gua acah-acah lagi. Dia mengerang.."Ahhhhhh....." Tiba-tiba dia tarik pinggul gua. Gua tahan. Gua tekan kangkang dia supaya lebih lebar. Gua pun rodok zakar gua yang tegang itu dapam cipap dia. Terasah perik nak masuk. Susah juga nak masuk. Mungkin dia ni mengamal makan jamu indo kot. 

Setelah berkali-kali mencoba baru le batang zakar gua tenggelam jauh dalam cipap dia. Ah...terasa batang zakar gua dihimpit dan terasa panas. Sesekali terasa kemutan dinding faraj dia. Gua senyum dalam gelap...terasa sedap semacam. Tak dapat gua nak ceritakan kesedapannya. 

Gua perhati awek Indon ini memejam matanya. Mulut dia terbuka sedikit. Sesekali keluar perkataan mengerang bila gua sorong tarik. Bila gua tarik terasa batang zakar gua kena himpit dan berdenyut denyut. Gua rasa batang zakar gua panas berdenyut dalam cipap awek ni. 

Sesudah agak lama awek Indon ni terasa kejang dan mengeliat. Gua berhenti...takut awek ni kena sawan lak. Gua ni nerd juga dalam hal mengamput nih. Setelah badan dia kembali relax gua sorong tarik lagi. Makin lama makin pantas. Berdecut decut bunyi zakar gua keluar masuk dalam cipap awek ni. 

Tiba-tiba gua rasa lain macam je.. rasa nak terkencing pun ada..rasa lain le... Tiba-tiba badan gua mengeletar. Serentak dengan itu gua tarik zakar gua darui cipap dia. Dan terpancut le cairan dari zakar gua atas perut dia. La yang gua tahan rasa nak kencing tu rupanya air mani gua yang nak terpancut gua tahan. Bila ingatkan kembali bodoh juga gua ni dalam soal "fucking". Dah le kami fuck cara traditional lak tu sampai habih... Bila habih awek indon tu suruh gua pi mandi dan dia sendiri duduk termenung kat tepi katil. 

Bila selesai mandi gua ajak dia tidur. Gua peluk dia sampai pagi. Pagi tu gua pi pejabat. Kat pejabat gua call hotel tanya awek tu tapi dia dah keluar...dan gua tak jumpa dia lagi selepas itu sampai gua habis practical dan balik semenanjung sambung belajar.

0 comments:

Post a Comment