Sunday, August 17, 2008

Awek Mat Salleh

0

Yesss...I'm coming back...for u all pembaca versi Melayu.

Kali ni kisah aku fuck dengan sorang pompuan mat salleh.

Kejadian ni masa aku kerja dgn sebuah kompeni landskap di Bt.Feringgi.Aku kenal dengan pompuan mat salleh ni nama dia Rosa masa aku tengah break time kat tepi laut
dekat belakang hotel Park Royal.Waktu tu Rosa tengah bersantai atas towel dia sorang diri...Rosa menyewa kat sebuah guest house kat situ.Sebenarnya aku ni bukan rgeti sangat cakap mat salleh...tapi dek kerana kegatalan sangat sangat nak mengurat awek mat salleh nih,aku beranikan hati aku.Aku tahu,mat salleh nih suka m inum minum..so aku beli dua tin stout,pas tu aku beli rokok salem..aku pun buat buat lalu mundar mandir kat kawasan Rosa tengah lepak...mula mula Rosa buat dono jer,lepas tu aku saja saja pandang dier...bila dier tengok aku angkat kening..senyum,dia pun senyum... aku lalu lagi,aku angkat tangan bagi signal & senyum...dia pun angkat tangan senyum..aku lalu lagi...kali ni aku lalu dekat sikit...aku tegur dia "Hai..."kataku."Hai ..."balasnya,time tu aku berhenti.Aku tanya kat dier "Where u come from"
Dia jawab "German"......
"Oooo...I see"kata ku sambil menghulurkan tangan memperkenalkan diri.
"I'm Zul....and u?"tanya ku
"I'm Rosalind...nice to meet u"balas Rosa.
Lepas tu kami pun sembanglah,rupa rupanya Rosa pun lebih kurang aku jugak...tak berapa nak rgeti cakap cakap Inggeris ni...makanya,jadilah kami bagaikan ayam bersembang dengan itik.

Hari tu aku ponteng,sampai ke petang....nak kena buang kerja ,kenalah..apa nak kira..nanti aku carilah kerja lain.Besoknya,aku dah janji ngan Rosa bawak dia ronda ronda dgn motosikal round island dgn kapcai aku...Untuk pengetahuan enkorang,kalau nak mengurat pompuan mat salleh nih..tak perlu pakai smart macam eksekutif...... pakai rugged dah kira okey dah,tapi mesti branded....boh pi la subang kat telinga ker,rantai leher macam tali beruk pun boley gak...lagi nampak sempoi.

Balik pada cerita Rosa...ronda punya ronda,lastly kami pun landing kat Bukit Hippies.....waktu dah petang.hari sekolah pulak so tak ramai orhgang...kami mandi manda kat tempat paling tercorok sekali..masa mandi tu aku sengaja open abis... telanjang kat depan dier...sajalah nak tengok akai si Rosa...masa mandi tulah aku dapat tengok Rosa buka semua pakaian dier tinggal underwear aje... puuhh .... kontrol, kontrol...aku bisik sendirian.Itulah my first time tengok tetek pompuan mat salleh secara life.Olih kerana Rosa nih suka berjemur,kawasan keliling tek dia tu cerah membuat kawasan bulatan bekas bra...puting dia...aduuhhhh...warna pink, memboyot boyot bila Rosa berjalan.Kalau lah boleh waktu tu, aku nak terkam ..aku nak nyonyot nyonyot..aku nak jilat sampai puas...tapi!!!relax dulu brader...setan bagitau.

Mandi punya mandi.....Rosa ambik dari beg dia losyen badan...Lalu dioles oles kan kebadannya.Aku pun minta losyen tu ,aku kata nak tolong sapukan....aku sapu perlahan lahan sambil aku urutkan badan dia dari tengkuk dia...ku gosok perlahan lahan membawa kebelakang,lepas tu aku beranikan melanggar border depan di atas payudara dia...Rosa diam,dia memejamkan mata..aku jadi lebih berani bila aku dengar nafas Rosa mula kuat turun naik...aku sapu losyen sambil jari aku melanggar puting tetek dia...masa tu Rosa,buka mata tapi dia tak pandang aku...saspen gak aku...kot kot dia marah ker..tapi dia buat derk jer...aku lega..boleh teruskan operasi .Tangan aku ,makin rajin merayap kesana kemari...sampailah pada pusat dia aku sapu losyen tu...tersangkut dek underwear dier....aku bagitau Rosa ,kalau buka underwear lagi senang sapu losyen tu...dia pun setuju...aikk senang senang nyer telanjang?tanya hati ku sendirian.waahhh...bulu cibai si Rosa ni warna perang macam rambut dier jugak...bolih tahan rimbun,jenuhla aku nak menyelak cari kelentit diar nanti nih.
Aku dah semakin gatal.....habis,semua lurah lurah dicelah celah kangkang dia aku sapukan losyen....clitoris dia aku tak mahu usik lagi..biar dulu.Aku cuba nak sapukan losyen kat pintu vagina dia...tiba tiba Rosa pegang tangan aku tapi dia tak kata apa pun...

Aku tanya kat dia "Can I lick yours?"
"Which part....upstairs or downstairs?"tanya Rosa balik sambil tersenyum memandang aku.

0 comments:

Post a Comment