Monday, August 18, 2008

Gila Batang

0

Aku ni dah kahwin dan dah ada anak satu. Kerja kat PJ sejak 1/98. Masa aku join company tu, aku di kenalkan dengan sorang secretary(bukan secretary dept aku). Fuhh?eleleh kalau tengok dia. Sekali tengok, orang selalu kata dia ni lesbian. Pakaian dia simple tapi anggun. Selalunya dia pakai baju kurung atau dress pants. Cuma 
kadang2 je dia pakai skirt pendek. Kadang2 dia all out pakai body hugging dress yang sexy gile?uhhh budak bujang office aku kata lepas tengok dia macam tu, sure boleh buat modal lancap malam tu. Ramai budak lelaki office aku kata dia ni nampak innocent je, based on cara dia berpakaian. Cakap dia lembut. Cun gile. Badan slim. Muka tersangatla bersihnya. Kebanyakan body features dia yang best tu aku yang sponsor. Tinggi lebih kurang 1.6m. cukup la tu, aku ni tak reti nak describe rupa paras dia cam ne, tapi kalau korang tengok dia, gerenti lutut lemah?eringat sampai bile2. Nama dia shaliza(bukan nama sebenar). Aku panggil Sha(real name yang aku panggil dia) aje. Dia pun dah kahwin tapi belum ada anak lagi. Mula2 kenal tu biasa 
la. Pas tu kita mula rapat. Pegi lunch pegi mana2 sama2. Yang bestnya family dia dengan family aku pun kenal each other. So, bini aku dan laki dia tak la syak sangat pasal our affair. 

Semakin lama hubungan kita orang makin ngam. Mula cerita pasal sex. Dia cerita pengalaman dia dengan laki dia. Semua dia cerita. Kat mana laki dia pancut semua aku tahu?ebab they all family planning. Laki dia suka pancut mani kat celah tetek dia dan muka dia. lagi satu tempat pancut mani yg favorite ialah kat alur cipap dia?epas tu dia suka tengok mani dia meleleh kat alur cipap tu. Sampai bab2 laki dia bantai bontot dia pun dia cerita kat aku in detail. Dia juga ada cerita yang dia tak selalu main dengan laki dia sebab laki dia kerja ikut shift. Kalau laki tak de, dia main gentel cipap dia je?tu pun dia cerita in detail macam mana dia buat.. Dia kata, sebulan may be 3 atau 4 kali je dia main dengan laki dia?nder use cipap Sha tu Dia 
suka main dengan laki dia bila dua2 mabuk?ia kata best. Selalunya, Sha dgn laki dia akan tengok blue film dulu sebelum adengan sex dia mula. Laki dia kata kena warm-up dulu. Laki dia tu kena tengok blue dan kena urut batang dia dulu baru nak bangun. Kalau tak, tak naik?anual gear la kata kan. Setim tu biasa la bila dengar dia 
cerita. Kadang2 aku nampak dia jeling kat celah kangkang aku, especially tempat yang terbonjol tu?ku tak suspect apa2 masa dia pandang tu. Biasalah jeling2 kat tempat private tu. Aku pun selalu jeling kat arah cipap dan tetek dia. anyway, Aku pun cerita jugak pasal aku main dengan bini aku. Tapi aku dengan Sha tak buat apa2 pun aksi sex masa tu?etakat cerita je Lama2, kita orang start hugging, kissing on the cheek je. Pas tu, kiss on the lip. No french kiss. Aku bukannya tak nak main dengan dia, tapi take things slowly...walaupun aku geram teramat sangat kat dia. bayangkan la, cipap dia kadang2 betul2 depan mata aku bila dia mengadap aku. Lagipun, aku kat rumah dapat sex yang secukupnya dari bini aku. Setiap hari aku main dengan bini aku?t least 2 kali sehari. Kalau dia lampu merah?eriod la tu?ia akan deep throat atau blow job aku?aling kurang pun lancap aku dengan tangan. kadang2 sampai 2/3 kali. Jadi, bab sex ni memang aku tak kebulur sangat la. 'makan luar' tu pun selalu jugak dapat, especially bila pegi outstation. 

Berbalik pada cerita Sha tu, ada satu hari, aku rasa bulan 2/98, Sha datang kat bilik aku. Biasa la borak2 gurau senda dan main komputer masa lunch. By the way, bilik aku ni tersorok sikit. Jadi line clear la. Tiba2, the 'one million dollar question' keluar dari mulut Sha, 'boleh I tengok you punya anu?' sambil menjeling kat celah kangkang aku. aku bagai nak gila?erkedu kejap. Badan start menggigil. Aku 
tanya dia balik nak tengok? dia cepat2 jawap, 'ya, I nak tengok batang you.' Batang aku pun dah start menegak. Tak terfikir aku dia minta benda tu. Aku yang panic ni, macam dah kena pukau terus saje bukak zip seluar aku, selak spender dan keluarkan batang aku. ?toing?erkeluarla batang aku yang dah keras tu . Aku rasa dia ni memang dah lama target batang aku?uma tunggu masa yang sesuai je nak luahkan perasaan dia. Once batang aku keluar je, dia terus pegang dan urut2 batang aku dengan geram. Aku pun mula la high. Tapi tak dapat concentrate sangat sebab kena make sure line clear. Nanti kalau boss masuk, mampus. Dia main dengan batang aku puas2 . dia selalunya guna air liur dia untuk melicinkan pergerakan mengurut batang aku tu. Tak lama lepas tu aku pun pancut air mani aku. Habis kena lantai dan tangan dia penuh dengan air mani aku. Pas tu dia ambil tisu dan bersih kan apa2 yang patut. Jilat sikit air mani aku yang meleleh kat jari2 dia. sedap kata Sha. Pas tu aku kiss dia dan thanx dia for her service. Bila habis lunch time, kita orang pun sambung kerja macam biasa. 

Perkara dia lancap aku dengan tangan tu berlarutan la. Dia ni macam dah gila sangat dengan batang aku. Aku tak tahu kenapa dan aku tak mau tahu kenapa. Tak pernah aku tanyakan dia soalan tu. Yang aku tahu dia kata batang aku best bagi dia?anas dan sedap di pegang, diramas, diurut. Habis setiap inci batang aku dan buahnya dia pegang dan urut. Kadang2 tu, dia dekatkan muka dia kat batang aku dan dengan manja dia cium puas2 dan kenakan kat seluruh muka dia. Yang pentingnya aku enjoy dengan apa yg dia buat kat aku. Every time/ada chance je dia nak main dengan batang aku. Pagi tu memang dah sah dapat lancap sebab kita orang selalu datang awal. Petang pun sama. Lunch kalau malas keluar, dah sah dapat. Selalunya dia lancap aku kat dalam office aku. Kita pretend macam tengah work on something kat komputer aku, tapi tangan dia kat batang aku bawah meja. Selalunya, kita tengok gambar bogel orang main atau gamabr bogel model2 kat internet tu untuk menambah stim. Bila baca cerita sex kat web ni pun kita baca sama2 sambil tangan dia lancap konek aku. Setiap kali dia lancapkan aku, mesti air mani aku keluar. Kalau tak keluar, especially bila line kena cut-off, dia mesti frust dan asyik mintak maaf je kat aku dan janji akan buat lagi next time. Selain air liur dia, kadang2 kita guna baby oil la losyen la dan macam2 lagi benda sebagai pelincir. Kat office tu, tisu bilik aku selalu kena replace, sampai clerk tu tanya aku apasal tisu cepat habis. Aku senyum je. Sha pulak memang sentiasa bawak tisu bila jumpa aku, sebab dia tahu kami berdua perlu tisu banyak2?aklumla banyak sangat unexpected things between us. Di pendekkan cerita, ada aje peluang Sha nak pegang batang aku, dia akan buat?ama ada dari dalam atau dari luar je. Dalam lif pun kadang2 sempat. Sambil tunggu lift pun sempat. Kat pantry banyak kali. Toilet executive kita orang boleh kunci dan tak ramai orang guna?o selalu jugak kita menyelinap masuk. Lepas sejam baru keluar. Dalam kereta jangan cerita la berapa kali. Aku tiap2 hari hantar dan ambil dia ke office. Jadi korang imagine la peluang yang Sha ada untuk service aku. Kereta aku asyik kena pancut je dengan paip bomba aku tu. Kat restoren pun kita orang ambil kesempatan. Aku tak boring pun walaupun dia hanya lancap aku dengan tangan je dan aku cuma dari luar je raba2 dia. kalau line clear sikit, kat mana2 pun, kita orang akan peluk2, cium2 manja macam orang kata cium2 kucing tu la. 

Kadang2 aku ambil juga kesempatan raba tetek dia yang size 34/35 tu. Memang lembut. Putting dia color brownish sikit?besar jugak putting dia. Bila aku raba tetek dia je, dia jadi stim dan tetek dia makin pejal?ff course sedap di raba. Cipap dia pulak, aku cuma raba dari luar je?embam cipap dia bontot dia, fuhhh sedap di ramas. Pejal. Aku ni bila kena lancap denga tangan, mani lambat keluar sikit. Jadi untuk cepatkan, kena la raba2 dia sikit baru ada kick. Tapi, aku tak pernah raba atau korek cipap dia lagi?tu projek aku seterusnya nanti. Yang best tu, walaupun Sha melancaplan aku banyak kali masa waktu office, sex aku dengan bini aku tetap macam biasa. Aku kena layan bini aku, takut nanti dia syak sesuatu. Kadang2 tu, bini aku 
tanya, apasal air mani aku sikit sangat?iasa la dah buang banyak kali mesti sikit, korang pun tau. Mula la aku explain scientifically macam doktor pasal apa mani lelaki jadi sikit. Dia percaya?uhhh case close. Sha dengan aku pulak, walaupun kita orang selalu buat kerja tu, kat office kita macam biasa je. 

Tadi aku cakap family dia dengan family aku baik kan. Selalu jugak family aku pegi rumah dia dan family dia datang rumah aku. Bini aku dan laki dia, macam segan to each other. Setakat cakap2 gurau tu ok la for them. Tapi aku dengan Sha, macam biasa bila ada chance je, dia akan main dengan konek aku. Aku pun macam biasa raba2 dia. Wife aku dengan laki dia tak syak sangat our affair?ita orang pandai cover line. Ada sekali tu, dia datang kat rumah aku dengan laki dia. lepas makan laki dia main dengan anak aku kat taman depan rumah aku. Aku tengah tengok tv kat living room. Dari tempat aku, boleh nampak laki dia main dengan anak aku. Sha pulak tengah baca magazine sambil meniarap depan aku. Dia pakai tights warna hitam yang aku bagi dia 
untuk birthday dia dulu. Dia saje halakan cipap dan bontot tembam dia ke arah aku. Kadang2 dia saje angkat bontot dia dan gerak atas bawah macam orang tengan main sex?pas tu senyum kat aku. Gerak badan dia fuhhh tak leh nak describe. Susah aku nak concentrate tengok tv. Batang aku memang dari tadi dah tegang. Pas tu bini aku datang?an dia bagi tau dia nak pi supermarket kejap. Ntah apa yang dia nak beli aku tak kisah sebab dalam kepala otak, teringat si Sha tu lancapkan aku je. Sebelum blah bini aku gurau2 kat aku dan Sha. Dia kata kat aku, jangan stim tengok bontot Sha tu. Kita orang gelak je. Dia tak tau yang konek aku memang dah tegang asyik tengok bontot dan cipap Sha yang mengiurkan tu. Kalau aku dengan bini aku ada projek, bini aku selalu ingatkan aku supaya jangan ingat sha masa main dengan dia. padahal bini aku tu lebih cantik dan tak kurang menggodanya kalau compare dengan Sha. Kalau orang tak kenal bini aku, mesti tersilap ingatkan dia tu macam sorang pembaca berita TV3 
yang cun, janda anak 3?orang tau kan sape. 

Bila bini aku blah je, Sha duduk sebelah aku(dah biasa macam tu even depan spouse) dan ambil satu bantal besar dan cover bahagian bawah pinggang aku la. Tangan dia mula merayap masuk seluar bola tali getah aku. Dan kerja melancap dia pun bermula. Macam biasa pelincir air liur di gunakan. Sambil tangan dia urut batang aku, aku 
sekali-sekala jeling luar tengok laki dia. kalau kantoi mampus. Sha ni memang pandai urut batang aku. Macam2 cara dia buat. Cakap saje apa yang buku sex ajar, batang aku dah merasa?hat a lucky dick! Sha continue urut2 kan konek aku. Adalah dekat2 setengah jam, air mani aku tak nak keluar jugak?biasa la susah nak keluar kalau tak 
concentrate sangat sebab asyik jengok luar je. Setelah Sha usaha sedaya upaya, akhirnya terpancut jugak air mani aku. Jauh jugak pancutan tu. Macam biasa Sha akan lap dengan tisu. Pas tu, kita orang macam biasa balik. 

Begitulah seterusnya perhubungan aku dengan Sha yang gila sangat kat batang aku tu. Aku bukannya tak gila kat cipap dia, tapi aku masih blurr apasal dia asyik main batang aku je. Ada kah objective dia nak go all the way ke atau setakat tu je. Sebab tak sure, aku kena la buat step by step supaya apa yang aku enjoy sekarang ni tak 
terlepas?takut nanti yang di kejar tak dapat, yang di kendong berciciran. Awal 1/2000 hari tu, ada advance sikit dalam perhubungan kita orang. Sha dah mula hisap batang aku. Dia pun expert jugak dalam bab hisap batang ni?n fact the best I've ever had. Tapi kerja yang macam ni susah sikit nak cover kat office sebab muka dia kena 
mengadap batang aku. Sekarang tak yah letak air liur kat tangan dan lumurkan kat batang aku. Air liur automatik dari mulut dia ke batang aku. Dia jugak dah benarkan aku finger cipap dia(tengok cipap life dia belum lagi)?anyak sungguh air cipap dia keluar bila aku korek2. Penggunaan tisu kita orang pun bertambah. 

So harapan aku dalam dua tiga bulan ni ialah untuk menikmati dan membaham cipap dia pulak, tak kira la samada dapat jilat atau masukkan batang aku dalam cipap dia lagi bagus?going all the way home(macam main baseball)?sekarang ni baru dapat pegi second base je. Cipap Sha memang tak boleh di biarkan begitu saja tanpa perhatian. Aku takut nanti, aku pulak yag gila kat cipap dia?elum tengok lagi secara life lagi. Buat apa nak gelojoh kejar cipap dia. banyak lagi masa. Tapi cipap Sha memang aku punya ultimate target. Aku nak ganyang sepuas2nya. Ahh?upa nak cerita. Kadang2 tu Sha hanya ambil masa 2-3 minit je nak keluarkan air mani aku especially bila 
dia dah geram sangat dengan batang aku tu. Tapi on the average abut 20-30 mins la. Tapi dia very patient and like I said expert in handling dick. Kita selalu jugak main game?kalau dia dapat keluarkan air mani aku dengan cepat aku bagi dia hadiah. Rekod paling cepat dia keluarkan air aku ialah 50 sec. Aku kalah teruk masa tu. Kadang2 sesak jugak nak tahan air mani dari keluar bila Sha gunakan macam2 trick tangan dia mengurut batang aku?korang imagine la sendiri. Sha punya favourite ialah pegang batang aku bila lembik dan urut2 sampai keras mencanak. Dia kata best pegang batang lembik?da umpph. Selalunya dia tak sempat tengok batang aku masa keadaan lembik. Sebab bila aku nampak dia je atau fikir pasal dia je, batang aku dah 
mengeras, By the time aku bukak zip seluar aku je, dah mencanak2 dan mengangguk2 macam panggil Sha suruh belai lagi. So tough luck for her. The only chance for ialah after aku keluar mani. ?tu pun kalau masa masa mengizinkan, lepas air mani aku keluar Sha akan pegang2 batang aku yang separuh lembik tu(nak jadi lembik pas tu) dan main2kan?itupun kalau dia nasib baik. Sebab most of the time, even lepas dia lancap aku, batang aku samaada separa tegang atau tegang keras macam batu. Kesian Sha? 

Our most obstacle is spender aku la. Menyusahkan pergerakan kita orang. Kadang2 tersepit batang aku. Kalau tak pakai bahaya bila dia naik nanti. Orang nampak. Batang aku tu automatic gear. Tak de disiplin. Naik nafsu sikit je dah nak bangun. Tak yah nak urut2, unlike manual gear laki dia tu. Batang aku tu memang ikut kepala dia je sendiri je?etul2 dickhead. Sha pulak bila dah dapat batang aku tak ingat dunia lagi. Dia tak kira. Dia tibai je. Kadang2 sampai merah, sore pun dia masih nak lancapkan aku..apa nak buat dah nasib. 

Status aku dengan Sha sekarang ni, Sha masih menikmati aku punya ever loaded and ever ready gun semenjak dua tahun yang lalu. Budak2 office kita orang still tak suspect apa2. Kalau dia orang tahu, gerenti aku kena perli?ecoh wooo?ebab Sha memang pemalu dengan dengan laki2 lain. So they all tak de chance nak kacau Sha. Aku 
tersangat lah luckynya. Bini aku dan laki dia pun tak suspect apa2. What a great life hah! The billion dollar question now, apasal Sha gila sangat kat konek aku jeMonday, February 21, 2000 Yang peliknya, bila dia lancapkan aku, dia selamba saje macam tak expect anything in return from me. Yang aku pulak macam dah kena pukau sampai tak reti nak buat apa2 kat Sha bila dia lancap atau blow job aku. Pelik 
tapi benar! Tapi, bila dia main batang aku, dan aku raba2 atau korek2 cipap dia, dia ada response la. Pompuan pun pandai stim jugak kan. Aku pernah tanya dia, dia pernah buat macam ni dengan orang lain tak, dia kata cuma aku dengan laki dia saja yang dapat perhatian macam ni. Hmmmm?aleh nak tanya banyak2. Aku harap perkara ni berterusan sampai bila2 dengan aksi2 yang lebih hebat lagi, walaupun duit aku kopak sikit nak maintain dia. kita orang memang ada plan nak hidup sama. Tapi apa boleh buat dua2 dah ada commitment. Nak break that tak sampai hati, so continue je la macam ni as long as tak kantoi. Dulu dia pernah kata laki dia fantasize nak main dia dan sorang lelaki. Dia nak bantai bontot sha, dan laki tu tibai cipap dia?hmmm best jugak ye. Aku harap laki dia pilih aku nanti?ut I have doubt. 

0 comments:

Post a Comment