Monday, August 18, 2008

Mona

0

Aku sudah pun beristeri and mempunyai dua anak yang comel. Namun tau ajelah lelaki...! Aku selalu berfantasi membuat hubungan dengan wanita lain kerana nak buat betul-betul aku ni takut, bermacam-macam takut. 

Di officeku terdapat seorang gadis melayu yang cantik baru saje melapurkan diri untuk bertugas. Mona memang menggoda perasaan setiap lelaki. Sambil memperkenalkan diriku, aku dapat tahu Mona masih belum berkahwin lagi. 

Aku selalu terpaksa deal dengan Mona kerana mengajarnya berbagai pekara pejabat dan tiap-tiap harilah mataku dapat menjamah teteknya yang sederhana besar dan begitu menonjol. Aku pun tak tahu samada Mona sengaja nak bagi aku tengok atau tidak. 

Suatu hari kami terpaksa kerja pada hari Ahad kerana nak habiskan kerja yang terpaksa dihantar pada hari Isnin. Rasanya air liur aku meleleh apabila melihat pakaian Mona hari itu. Dengan skirt pendeknya dan t-shirt dengan dada terbuka luas membuatkan batangku terus stim. Mona ketawa kecil bila melihat aku bagaikan terpegun melihat dirinya. 

"You suka ke tengok Mona macam ni", tanyanya. "Aaa...tentulah suka", jawabnya gagap. "Wife you tak pernah pakai macam ni ke", tanyanya lagi (aku ada beritahu Mona yang aku dah berkahwin) 

Aku tak jawap pertanyaan dia pasal aku tak mahu memburukkan isteriku walaupun memang dia tak pernah berpakaian begitu. Maklumlah dia ni masih berfikiran kampung. 

"Jomlah kita start kerja, nanti susah pulak besok", kataku sambil terus memulakan kerja. 

Metelah tiga jam maka selesailah kerja kami walaupun sepatutnya hanya memerlukan 2 1/2 jam. 1/2 jam lagi adalah jumlah masa yang aku habiskan untuk ke tandas sambil hisap rokok pasal dalam kepala otak aku asyik terbayang seluar dalam Mona yang berwarna putih yang selalu aje aku ternampak bila Mona menyilangkan kakinya. 

"Lepas ni you nak pergi mana", tanyaku sambil mengemas. "Tak da mana, mungkin balik rumahlah", Mona menjawab sambil tersenyum. "Hai, takkan tak keluar dengan boyfriend?", aku cuba korek rahsianya. "Boyfriend boyfriend tak mainlah, kalau yang geli geli tu adalah", katanya sambil ketawa kecil. "Apa tu geli geli", aku tanya lagi walaupun boleh agak apa maknanya. "Ala... you ni takkan tak faham. Yang boleh di ajak buat tulah", sambil mengangkangkan kakinya hingga jelas seluar dalamnya yang ada tompok- tompok manandakan basah. 

Aku yang dah tak tahan lagi terus mengerakkan kerusiku kearahnya dan memegang pahanya yang gebu itu. Mulutku mencari bibir yang mongil dan basah. Sambutan yang hangat ku terima darinya dan lidah terus bertemu lidah. Kerana kerakusan kami, nyaris kami terjatuh dari kerusi masing-masing. Sempat aku memaut pinggangnya dan membawanya ke lantai. Bibir kami bertaut lagi sambil tanganku terus meramas tetek Mona yang ku idam selama ini. 

Tak puas dengan ramasan di luar, aku membuka t-shirtnya serta coli putih yang senang ku untaikan klipnya. Apabila terserlah tetek yang mula menegang, aku dengan perlahan-lahan mengucup puting teteknya satu persatu. Kemudian aku jilat dan terus menyonyot puting yang dah lama naik. Sambil bertalu-talu tetek Mona aku kerjakan, tanganku mula menanggalkan skirt dan seluar dalamnya yang basah di bahagian bawah. 

"Tanggalkan you punya juga", gesa Mona supaya aku menanggalkan seluarku. Entah bila t-shirt aku tertanggal aku pun tak perasan. Aku tak kecewakan Mona dengan menanggalkan seluar dan seluar dalamku. 

Aku terus tuju ke cipap Mona yang di seliputi oleh bulu yang agak lebat. Aku jilat kelentitnya, aku kemam dan nyonyot sehingga jeritan kecil Mona kedengaran. 

"Ungghh.....Ahhhhhh.....!". Rambutku ditarik-tariknya dengan rakus dan tiba-tiba Mona kekejangan dan menolak kepalaku dari cipapnya. 

Mona mengarahku berdiri atas lututku dan dia menghala mulutnya kearah konekku yang tegang. Kepala konekku dijilat dengan perlahan-lahan dan menurun ke bawah sehingga ke dua biji telurku. Inilah pertama kali aku merasai kesedapan konekku dijilat. Isteriku tak mahu pasal geli katanya. Mona kemudian memasukkan konekku kedalam mulutnya dan tiba-tiba konekku hilang dipandanganku. Habis semua masuk kedalam mulutnya. (Ala.. konekku pun bukannya panjang sangat, cuma 5 1/2 inci aje. Tak payahlah nak membohong) Mona mengerakkan kepalanya turun dan naik. Tak tahan aku dibuatnya. 

"Sssssst......, Mona...jangan lama sangat. Tak tahan I dibuatnya", aku cuba melarikan konekku. 

Kemudian aku di arah berbaring dan sambil mengurut konekku Mona terus bercepalak di atas badanku dan memasukkan konekku kedalam cipapnya. Perlahan-lahan konekku hilang kedalam cipap Mona dan aku merasakan kehangatan yang tak pernah ku rasai sebelum ini membuatkan konekku semakin tegang. 

"Oh Z, sedapnya.....!". 

Terus menerus Mona turun dan naik sehingga aku suruh dia berhenti. 

Sambil kemaluan kami masih bertaut, aku baringkan Mona dan mengenjut perlahan-lahan untuk menikmati cipap Mona. 

"Z....cepat sikit, Mona dah tak tahan ni..! Ugggh...Uggh...!". 

Aku semakin melajukan pergerakanku dan kemudian melepaskan air maniku kedalam cipapnya. Cipap Mona juga turut memainkan peranan dengan mencerut konekku. 

Kami terbaring kelesuan seketika. Baruku teringat satu pekara. 

"Mona, takpe ke I pancut kat dalam", tanyaku dengan bimbang. "You jangan risaulah. I dah siapkan diri I awal-awal lagi. Kalau ikutkan hati tadi, sebelum buat kerja kita I nak main dengan you", akui Mona. "Ooo...patutlah you tease I, bagai nak gila I dibuatnya", sambil aku mencubit tetek Mona. "You puas tak?", tanyaku lagi. "Sudah semestinya dan I harap dapat buat lagi. You jangan bimbang, I cuma nak konek you aje". 

Semenjak itu, kami selalu aje kerja hari Ahad walaupun sebenarnya tak ada kerja yang perlu di buat

0 comments:

Post a Comment