Monday, August 18, 2008

Tini

1

Kartini adalah seorang gadis kampung yg berusia 25 tahun. Tini baru berkahwin dengan Azwan yg berusia 27 tahun. Tini mengikut Azwan pindah ke Bandar apabila selesai sebulah berkahwin. Ramai kawan-kawan Azwan di bandar memuji isterinya yg mempunyai Punggung tonggek yg bulat serta montok, manakala buah dada tini pula berukuran 36 besar dan cekang . Azwan sememangnya meminati Tini sejak di bangku sekolah lagi. Akhirnya impiannya menjadi kenyataan apabila dapat berkhwin dengan Kartini gadis idaman setiap pemuda kampungnya.

Setelah setahun berkahwin.., pasangan yg belum di kurniakan cahaya mata itu terasa sunyi. Kartini menyatakan hasratnya untuk bekerja kepada azwan sekurang-kurangnya dapat membantu Azwan dan dapat menghilangkan perasaan sunyinya tanpa anak . Azwan bersetuju dan berharap agar Tini dapat membantu mengurangkan bebannya.
Kartini mendapat kerja kilang Jabil melalui iklan di akhbar. Kerja Normal ,Gaji lumayan termasuk Ot. Pertama kali apabila tini di terima bekerja , sikapnya senang beramah mesra dengan pekerja-pekerja yg berada di situ, Tini di tempatkan ke dalam Bilik pemanasan barangan 2A bagi kerja-kerja pembuatan fron cap dan upper cap. Di bilik yg tiada hawa dingin itu hanya di pasang kipas dinding sahaja.

Di situ hanya ada 6 orang sahaja pekerja dalam bilik itu iaitu 2 lelaki dan 4 perempuan. Tini yg paling muda dan cantik di situ berbanding pekerja-pekerja lain. Di dalam bilik pemanasan itu ada 2 orang pekerja lelaki yg bernama ravi dan ghafar.
Ravi seorang yg QC yg baik dan sudah berumahtangga. Kadang-kala Ravi…lah banyak membantu tini mengajar cara-cara membuat acuan fron cap dan upper cap dengan menggunakan mesin moulding. Ghafar pula superviser di tempat Tini bekerja. Ghafar juga sudah berkahwin tetapi memang mempunyai sifat miang keladi . walaupun sudah berumur 48 tahun tetapi Gafar tetap cermerlang di ranjang. Dia mempunyai 7 orang anak…., 4 lelaki dan 3 perempuan.

Kisahnya bermula setelah 4 hari kartini bekerja di situ ..,dia berasa kurang selesa dengan sikap Gafar yg segaja kerap berada di sebelahnya dan sering mengusiknya . Ketika tini menyapu sampah untuk berkemas balik , Gafar sering menggangunya. Kebiasaannya kartini hanya memakai baju kebaya sahaja. Semasa menyapu kartini terpaksa membongkok sedikit supaya senang mengeluarkan kotoran di tepi-tepi kerusi. Gafar pula tidak melepaskan peluang mencuri melihat buah dada tini yg besar dan ranum seakan nak tersembul keluar dari coli. Sungguh besar dan cantik buah dadamu tini bisik hati kecil Gafar. Kartini tahu dia sedang di perhatikan oleh superviser yang tak berhati perut itu tetapi dia tidak mampu menengking dan melawan Gafar kerana dia hanyalah pekerja biasa sahaja.

Pernah satu hari ketika tini berdiri di tepi mesin.,Gafar sengaja lalu di laluan sempit itu. Berderau juga darah tini apabila tersentak dengan geselan batang besar gafar. Sampai saja di alur punggung…, Gafar terus berhenti seketika. Gafar seakan menekan-nekan apabila berada di alur punggung yang berahi itu , memang lembut dan pejal..punggung mu tini, . terasa seakan nak terpancut keluar saja air mani aku ..,usik Gafar kepada tini., Pada mulanya tini geram juga dan berasa hendak marah .., namun apakan daya bila mengenangkan dia hanya seorang perempuan dan hanya pekerja biasa …,maka tini membatalkan niatnya dan mengambil langkah mendiamkan diri saja.

Walaupun terguris dengan perbuatan orang yg bernama Gafar tetapi ada juga tini terasa nikmatnya apabila Gafar menekan di alur punggung montoknya. Semakin hari semakin menjadi-jadi gatal sikap si orang tua gayut tu. Dia dah mula berani melawak sambil menampar punggung tini. Kadang tu.., ada juga tini cuba melarang keras perbuatan Gafar , tetapi Gafar buat tak tahu saja sambil berlalu tersenyum gatal.
Apabila sudah terbiasa maka …Gafar mula memasang strategi untuk memerangkap kartini ke arah ranjang durjana. Ke esokkan harinya macam biasa tini di hantar ke tempat kerja oleh azwan dan pada sebelah petang pula tini akan pulang dengan menaiki van kilang. Kebetulan pada petang itu Gafar sengaja melambatkan pelepasan kerja dengan alasan menerima arahan syarikat. Akhirnya 4 pekerja bawahannya termasuk kartini terpaksa pulang lewat malam. Pada mulanya kartini hendak menalifon suaminya untuk mengambilnya tetapi Ghafar telah menawarkan khidmat penghantaran percuma kepada ke empat-empat pekerjanya termasuk tini..dengan menaiki van syarikat ..,dengan alasan bagi menghargai jasa pekerjanya yg pulang lewat. Kartini hanya setuju tanpa memikir panjang tanpa sebarang niat dan syak wasangka terhadap niat buruk Gafar itu.

Selepas menghantar kesemua pekerja bawahannya…maka tinggallah kartini dan Gafar sahaja di dalam van itu. Sambil memandu Gafar tidak melepas peluang memegang paha tini sambil memuji kecantikkan tubuh tini. Tini yg agak terkejut dengan tindakkan Gafar bertindak melarang keras manusia durjana itu. Semakin keras tini melarang semakin laju usapan tangan Gafar ke atas paha gebu tini.

Pengalaman yg ada pada Gafar digunakan sebaik-baiknya untuk menjinakkan nafsu tini. Tini menepis tangan Gafar tetapi Gafar tetap berkeras mengusap paha gebu tini. Kemudian Gafar memberhentikan van di tepi jalan pak Abu. Jalan di situ amat sunyi . Jarang ada kenderaan yg lalu di situ.

Tini tergamam dan tidak tahu sejak bila tangan Gafar telah menjalar dan meramas buah dadanya. Tini mengeliat kegelian dalam kesedapan , walaupun dirinya tidak merelakannya. Gafar memaksa tangan tini masuk ke dalam seluarnya. Tini menurut dalam keadaan terkedu tanpa ada sebarang kemesraan dan protes.

Tini dapat merasakan Balak Gafar dah cukup keras , besar dan panjang. Nafsu tini semakin teransang walaupun dia tahu Gafar bukanlah suaminya. Namun tini tidak dapat menerimanya dengan mudah walaupun nafsunya telah di ransangkan oleh gafar. Tini cuba melawan tapi tidak berdaya kerana Dengan rakus Gafar telah menanggalkan baju tini. Coli dan seluar dalam yg di pakai oleh tini di koyaknya dengan ganas. Maka tersembullah gunung kinabalu milik tini serta lurah mahkota kesayangannya.

Tubuh Tini mula di kuasai oleh syaitan yg bertopengkan manusia, walaupun pada dasarnya tini tidak merelakan tapi akhirnya terpaksa merelakannya juga kerana desakkan nikmat hubungan seks terlarang. Buah dada tini tegang diramas dan di isap serakus-rakusnya.., punggung tini diramas-ramas dengan geram dan terkadang jari Gafar menggentel biji indah tini. Emmmm….ahhhh…, perkataan itu sahaja yg terkeluar dari mulut tini. Tiada lagi bantahan..,tiada lagi kemarahan…,tiada lagi perasaan takutkan tuhan..,ternyata nafsu telah menguasai dua jiwa yang mahukan kenikmatan seks.

Apabila air tini sudah membanjiri cipapnya maka Gafar dengan pantasnya memasukkan batang besarnya kedalam cipap sempit tini.
mmmmm….,Ohhhh…., Tini mengeluh kesedapan , Gafar mendayung sambil menghisap puting tini dengan rakus. Ohhh..mmmm…ahhhhhhhhhhhh..................
setelah Hampir 30 minit Gafar mendayung.., tini terasa klimeks sepuas-puasnya. Baru tini tahu..Orang yang menyetubuhi tini sekarang masih kuat mendayung berbanding suaminya. Tini tak tanya pada Gafar bila dia nak klimeks.., Cuma Tini mengerang kesedapan dan mengeluh menikmati pemberian Gafar tanpa henti.
Tini tidak tahu apa yang dibuat oleh suaminya di rumah sekarang. Apa yg Tini tahu dia sudah tidak peduli lagi.., dia hanya mahukan kenikmatan yg di kecapinya sekarang. Cuaca malam yang dingin di tambah dengan air-con van kini tidak memberi kesan lagi. Tini dan Gafar berpeluh dari hujung rambut sampai hujung kaki, paha yang mengangkang kini kian terasa sedap.

ohhh….ahhhh…..mmmmm…,errrmmmm…………………ahhhh..,
Gafar memperlajukan pergerakannya. Tini tak tahu apa yang harus di buat lagi. Gafar hayun sepenuhnya dengan padat dan padu. Tini pasti selepas ini Tini tidak akan dapat berdiri tegak lagi. Bahagian bawah paha Tini bagai tak terasa lagi. Seluruh ransangan yg di salur oleh Gafar tertumpu kedalam cipap tini . Gafar terus terjah dan terus menerus terjah dengan laju dengan menukar kepada posisi doggie.
ohhh.....ahhhh...Tini mengelepar apabila tini mula klimeks buat kali ke dua , Tangan tini mencekam kerusi van apabila klimeks. Suara tini meninggi nyaring apabila merasakan balak Gafar kembang untuk memancutkqn air panas ke dalam cipap tini. Satu jeritan nikmat yang tidak dapat tini bayangkan lagi apabila menerima berdas-das pancutan dari Gafar. Tini amat puas pada malam itu. Apabila semuanya reda .., Gafar menghantar tini balik ke rumah. Tini hanya pasrah dan berharap agar perkara itu tidak akan berulang lagi 

1 comments:

These are great and fun however; there is a few
items, which cross the line from fun to function.
Thus, there is zero chance of having them fall out of your ears while
swimming, which is a common problem with systems that use earphones.

It combines everything you could ask for in an
entertainment package for the busy professional, the commuter and the
whole family.

Review my website best mp3 player

Post a Comment