Sunday, August 17, 2008

Anis Part 2

0

sambungan Anis .... 

Di sekolah Anis memang jadi tumpuan budak lelaki. Ini sebab badan Anis yang berisi dan sedap. Tetek Anis mengembang dari sehari ke sehari dan punggung Anis juga begitu. Pengalaman pertama Anis dengan lelaki ialah semasa Tingkatan 1. Nama boyfriend Anis ialah Remi. Suatu hari, Remi ikut balik ke rumah Anis kerana dia ingin belajar Maths dengan Anis. Anis pun tak kisah. Lagipun parents takde dirumah. Bila balik, Anis masuk bilik ingin tukar pakaian. Anis memang suka telanjang bulat bila nak tukar pakaian. Tiba tiba Remi masuk bilik semasa Anis masih berbogel. Matanya bulat merenung tetek Anis dan pantat Anis yang dah ade bulu. 

Anis malu tapi tidak buat ape apa utk tutup badan. Dia mendekati Anis lalu terus memegang tetek Anis. Diraba dan diramasnya tetek Anis sehingga kaki Anis menggeletar. Anis lemah. Bila Remi ajak baring di katil, Anis ikut saja. Dia telah membuat apa sahaja yang dia nak ke atas Anis sebab Anis terlalu lemah utk menolak. Lagipun Anis suka bila dimain begitu. 

Tiba tiba Anis bersuara, "Remi, Anis nak Remi buat macam mana ayah dan ibu Anis buat". Remi telah pun faham lalu terus mengangkangkan Anis, dan menjilat pantat Anis yang telah basah. Dimasukkan jari kedalam pantat sambil Anis merengek kesedapan. Tetek Anis dicium, dihisap dan diramas. Bibir Anis juga dikulum. Bila dia ingin mengeluarkan batangnya, Anis jadi takut lalu menolaknya. Dia faham lalu menyarungkan seluar dan terus pulang. Tinggallah Anis disitu dalam keadaan penat melayan nafsu. Tetapi puas. 

Sepanjang Anis ada teman lelaki, perkara begini selalu berlaku. Cium, peluk, raba, semuanya biasa sehinggakan kadang kadang terasa gian ingin diperlakukan begitu. Sememangnya naluri sex Anis terlalu tinggi. Dan lelaki juga sering mengambil kesempatan ke atas diri Anis. Pernah beberapa kali Anis naik bas malam utk ke Kuala Lumpur, Anis diraba oleh penumpang disebelah. Tapi Anis tak marah, sebab kadang kadang sedap dibuat begitu. 

Anis hilang dara semasa umur Anis 16 tahun dengan boyfriend Anis. Pengalaman yang lebih manis. Nantilah, di email yg akan dtg akan Anis ceritakan. 

Terima kasih kerana sudi membaca email ini. Harap pembaca semua berpuas 
hati.

0 comments:

Post a Comment