Sunday, August 17, 2008

Amoi Danok

3

Kisah ini berlaku pada Mar'2001.. Pada Mar'2001 saya Dan Kawan-kawan Pergi kepekan Danok Selatan Thailand,Kami Sampai Di Pekan Danok Lebih kurang Jam 12.30 Tangah hari, Bar di Pekan itupun baru buka saja, Amoi siam berbaris ditepi pintu mencari pelanggan, Tingok Orang Malaysia Saja Amoi siam Akan Pengil Abang mai.... Abang mai.... Abang mai, 

Kami Apalagi Cuba-cuba Janguk Kedalam Bar.... tiba-tiba Kami diserbu amoi-amoi siam Abang..... Abang... Abang Adik... Adik Lawa.... Capat.... Capat.... Capat Abang... Saya pilih Amoi No.9, Saya pun di Ajak Masuk Kebilik No.9,... Setelah Sampai kebilik saya ingat Main terus sebab batang saya tegang full.... Tak tahan Dah,Amai ni.... Lambat buka baju... Saya Pun tak kira dah.... Terus buka seluar dalam amoi dan Terus Saya Masukkan Batang saya...... Amoi...tu..Kata Tak boleh.... Mandi Dulu.... Baru...Ok..... Saya Pun Ikutlah cakap amoi..... Kami pun Mandi.... 

Dalam bilik Air Amoi... Gusok... Batang, Sekali Lagi Batang Naik Tegang Rasa tak Tahan.... Tinguk Cipap amoi Berbulu Lembut itu...... Kami pun sudah selasai Mandi, Kami Masuk Balik Kebilik, Amoi sapu bedak pada badan saya Bermandikan bedak wangi..... Amoi Urut Badan saya.... Sehingga berasa panas..... Bila dah berasa panas saya pun.... Tanya, Amoi Dah.... Boleh ke..... Main, Amoi Kata boleh.... Abang baring Adik naik atas nanti... Adik dah puas Abang Naik atas pula..... Saya pun Main puting tik amoi..... Amoi...... Siam Ahhhhhhhhhh.. Ahhhhhhhhhhhhhhhhh........ Abang..... Abang.... Saya pun Hisap mulut amoi Sampai Lidah nya.... Makin Lama....Amoi Mangisilkan Burit..... Ke.... Pelirku...... Pelirku Makin Mangambang Dan membesar terasa ketat mengcangam, Amoi pun burit nya Dan biji kelatitnya makin menggeras, Amoi pun kata.... Abang Adik ni...... Dah sedap....... Abang Naik Atas Adik duk Bawah pula..... 

Saya pun Apa Tunggu Lagi...... Teras naik.... Sorong tarik..... Sorong tarik.. sekuat-kuatnya hayunkan ke buritnya...... Dan sedalam-dalamnya hingga kepangal telur...... Amoi...... Abang.. Sedap.... Abang... sedap.. Abang..... sedap.... adik... sedap bang... Saya pun terasa kemutan...... nya..... 5 Kali... Dan badan Amoi Lejang.... kesedapan.... Saya pun... Kata kali ini... Abang...pula nak pancut Adik tahan elok-elok..... Nanti Tompah keluar tak sedap... pula... Saya.... pun mulakan hayunan sekuat- kuat.... 

Adik....... Abang nak.. Pancut air Mani ni.... Dekat burit Adik..... Sedia.... Rogggggggggggg........ egggggggggggg.... Sedap..... 4 Kali Ledakan maniku.. Kedalam Lobang Amoi..... Ok 

3 comments:

sial tol..... buat aku stim jerk.... hahaha.....

Penipu nak mampus... mana ada awek siam bagi jolok tak pakai kondom la... hehehe.. sah2 cerita ni mohong besaq!!!

Post a Comment