Tuesday, August 19, 2008

Mr Gopal

0

Aku Hisham berumur 30 berkerja di jabatan kerajaan dan isteri aku Su ( nama timangan) berumur 23 berkerja sebagai cikgu di sekolah menengah kami tinggal di putra jaya. Kami baru berkahwin selama setahun belum ada cahaya mata. Isteri aku ini boleh dikatakan yang conservative dan yang soleh sentiasa bertudung labuh berwajah putih gebu dan tubuh yang memang menghairahkan tetapi ditutupi daripada pandangan orang lain. 

Kami berjiran dengan En.Gopal pengetua sekolah Isteri aku yang berumur 48 tahun telah berkahwin dan bercerai dan kini tinggal seorang di putrajaya. 
Walaupun isteri aku ini adab orangnya tetapi seorang yang ranjang di atas katil memang liar perlakuan seksnya dan nafsunya tinngi. Baru baru ini isteri au selalu suruh menonton gblufilm sebelum bersenggama aku pun pelik jugak kekadang tetapi kayanya ia menaikkan nafsu dia. Lagi blufilm yang dia tonton semuanya ada negro dan blowjob balak negro. Biasanya lepas tengok itu dia akan puas kerjakan balak aku . memang dikatakan akupun puas jugaklah. 

Ada sekali itu aku terpaksa ke luar negeri selama 2 minggu dan bini aku seorang kat rumah jadi aku keh perak kemudian trip kami selama 2 minggu itu di pendekkan ke 10 hari sahaja dan aku tidak bagi tahu isteri aku yang aku akan balik pada hari itu kerana nak surprise dia. Bila balik bas tiba di tengah malam jadi aku naik teksi samai kat rumah kemudian secara senyap kerana iseri aku tidur aku selinap masuk ke dalam rumah kerana aku ada kunci lebih kemudian aku naik ke atas untuk ke bilik tetapi sambil aku naik tangga aku kedengaran bunyi yang pelik dari bilik jadi aku seram jugak oleh itu aku secara senyap menghendap dan cuab cari punca buyni itu dan ia datang dari bilik tidur aku dari aku resah kerana isteri aku tidur di sana jadi aku mula secara perlahan lahan cuba mengintai di liki itu melalui bumbung( ada bilik loteng) dan bilia aku sampai keatas bilik kami aku cuba buat lubang kecil diatas siling yang menutup dan aku intai melauinya dan bila aku lihat perkara yang berlaku aku terkejut besar.......isteri aku sedang mengulum En.Gopal! aku boleh mula dengar bunyi 'balak' Gopal yang tua lagi hitam berkulup itu 'beromen' dalam mulut isteri aku yang selama ini hanya aku seoaran g yand 'dihisapnya' aku geli melihat perlakuannya tetapi isteri aku dalam keadaan ghairah mengulum dan mehisap sampai seluruh 'batang' gopal disorong masuk kedalam mulut yang manis itu. Dengan begitu ganas isteri melurut masuk balaknya kedalam dan keluar mulutnya. 

Isteri aku yang sentiasa menutupi dirinya daripada pandangan orang lain kini berkeadaan tanpa ditutupi seurat benangpun di tubuhnya dan dipaparkan kepada Gopal yang tua itu. Gopal dalam keadaan serba bogel tanpa pakaian itu serperti gergasi yang merogol isteri aku yang soleh. Mulutnya mengomol 'pelirnya' yang hitam legam dan berkulit tebal dan kasar itu. 

Aku dapat lihat puting susu Su telah 'bengkak' dan mucung tajam yang menandakan dia sudah mula 'meleleh madu ' di 'terowong madunya'. AIr liurnya melelh dan lumuri batang Gopal yan ghitam kini licin dihisap olehnya dan Gopal menyorong keseluruhan balaknya kedalam mulut Su dan menarik keluar dan aku bagaikan tak percaya semua ini ...selama ini tak pernah dia berbuat demikian pada aku pun ........tiba tiba Gopal kata ' 
I am coming Su' kemudian di tarik keluar balaknya dan meyenburkan benihnya yang pekat lagi melimpah itu ke atas mukanya yang ayu itu sambil membasahi dadanya yang mon+++ lagi pejal. 

Kemudian Gopal melentagkan isteri aku di atas katil dan seperti aku kepadanya Su membaringkan tubuhnya yang gebu itu di atas katil yang kami bersengama dan mula membuka kankangannya! Aku terbeliak melihat perlakuan Su yang liar ini kemudian tubuh Su di 'kawani' oleh tubuh gergasi Gopal yang berbulu dan berkulit tebal itu dan aku dapat dengar ' Argh Mr.Gopal...slowly please.....argh.....I am tearing apart...... 
...I punya.....sat.....slowly .....arhg...Gopa............I tak...Icant take.....it... 
You are too big.....are...........' mengerang Su aku dapat paham Gopal mula menebuk 'pintu rahim' Su dan melihat saiz balaknya aku dapat rasa tentu 'mucung kepalanya ' cukup besar untuk mengoyak rabak Su....... 

Su mengerang kesakitan dan merintih untuk perlahan kekadan untuk berhenti se sekala tetapi Gopal telah benamkan seluruh 'balaknya' ke dalam 'terowong ' isteri aku dan mula menghayun dengan laju dan setiap hayunannya boleh didengar dengar bunyi hentakan dan kocakan air yang melimpah meleleh keluar membasahi peha dan katil. 

Hanyunan yang tnap henti itu membuat Su 'datang' berkali kali dan setiap kali dia 'datang' Su mengerang kesedapan 'Arhg'''arhg.......I m coming......dotn....stop.....please....hard..er... ...hard..er........more....give.. 
miore........arhg...Gopal.......gopal......tear me...........' manakala Gopal bertanya "Do you want me to stop dariling?" Su berkata" No....dotn.....dotn stop......cont.....tear..me....give me mroe .Gopal give me more ...harder.........." 

Gopal seolah olah merogol kesolehan isteri aku dan sebahagian aku rintih kesedihan dan sebahagian lagi seolah olah menghayati perlakuan sumbang isteri aku Su itu.Su menjadi semakin liar dan meraung keghairahan di atas katil kami itu ketika dirobek oleh si Gopal. 
Gopal semakin ganas melopori sekujur tubuh yang mon+++ dan gebu itu dengan memadapatkan 'terowong' Su dengan balaknya yang bergegasi itu. Su semakin hanyut dalam hhayunan Gopal yang gersang dan Gopal berkata ' Wow baby ..you are tight........I like that ...hmmmmmmyah....." 

Memang betul kata katanya ...untuk balak seperti dia memang isteri aku ketat. tetapi kini ia menjadi loggar selapas dikoyak olehnya Gopal semakin laju dengan hayunannya dan sambil berkata"Baby I am coming .....arghargh arhg....I gonna come...." Su berkata " take it out .....out....jangan....masuk...dalam...' tetapi kata kata Su diendahkan dan benih Gopal di benamkan kedalam rahim isteri aku.

0 comments:

Post a Comment