Sunday, August 17, 2008

Rosmah Part 1

0

Peristiwa ini berlaku sekitar di awal tahun 80an di sebuah perkampungan tepi sungai di Negeri Pahang. Samada kisah ini benar atau rekaan semata-mata terpulang kepada anda para pembaca untuk menilainya. Saya sebagai penulis cuma melakarkan kisah yang sering berlaku dalam masyarakat sejak dahulu hingga ke hari ini. 

Rosmah bte Idris (bukan nama sebenar) adalah seorang gadis sunti berusia 16 tahun dan masih bersekolah dalam tingkatan 4 di sebuah sekolah menengah di kampungnya. Beliau tinggal bersama dengan ibunya dan seorang adik lelaki berusia 13 tahun. Manakala abang sulungnya melanjutkan pelajaran ke luar negeri. Bapanya pula bertugas sebagai buruh binaan di Singapura yang jarang sekali balik ke kampung. 

Ibunya seorang pekerja di sebuah kilang di pekan berhampiran. Walaupun dengan gaji yang tidak sebanyak mana tapi mampulah untuk menampung erbelanjaan mereka 3 beranak. Rosmah bersekolah pada sebelah pagi manakala adiknya sebelah petang. Walaupun Rosmah 
tinggal keseorangan pada sebelah petang tapi beliau tidak sunyi. Ramai kawan-kawan beliau sering berkunjung ke rumahnya dan sudah tentu mereka sering bermain di sungai yang pemandanganya cukup indah. 

Di antara kawan-kawan Rosmah, Shukorlah yang paling rapat dengan beliau. Shukor adalah kawan Rosmah sejak kecil lagi. Sama-sama mandi telanjang sejak masa mereka masih di zaman anak-anak. Tambahan pula Shukor tinggal di seberang sungai yang secara kebetulan bertentangan dengan rumah Rosmah. Rakit tempat Rosmah mandi manda dan membasuh pakaian adalah tempat sampan Shukor mendarat samada untuk pergi ke sekolah maupun ke pekan yang berhampiran. Walaupun Shukor lebih tua setahun dari Rosmah tapi perhubungan mereka tetap akrab sejak kecil lagi. 

Oleh itu tidak hairanlah kalau bibit-bibit cinta mulai tumbuh di antara mereka 
berdua. Selain sering bertemu malah mereka sering bermain bersama. Kalau setakat peluk cium tu dah lali buat mereka. Namun batas perhubungan mereka tetap terjaga kerana Shukor bukanlah seorang yang suka mengambil kesempatan. Ini mungkin disebabkan mereka mengenali antara satu sama lain sejak kecil lagi. 

Namun syaitan tetap mengoda setiap anak adam di muka bumi ini tak kira siapa mereka. Maka tidak terkecuali Shukor dan Rosmah. Mereka akhirnya tewas juga dengan permainan dunia terutama Rosmah yang kurang kasih sayang dan perhatian dari seorang lelaki. 

Pada suatu hari selepas balik dari sekolah Rosmah terus mengikut Shukor ke seberang. Memang selalu Rosmah ke rumah Syukur dan ibubapa Syukur melayanya dengan baik kerana keluarga mereka bersahabat sejak dulu. Tambahan pula Rosmah kesunyian lagilah belas kesihan mereka tertumpah sepenuhnya. 

Selepas makan mereka berdua belajar bersama. Emak Shukor turun ke sungai untuk mandi dan sembahyang Zuhor. Bapanya pula pergi ke hutan mencari rotan. Jadi tinggalah mereka berdua. Memang dah biasa mereka berkeadaan macamtu dan ibu syukur maupun emak Rosmah tidak pernah menaruk syak wasangka terhadap mereka. Malah syukurlah yang membantu Rosmah dalam menghadapi peperiksaan SRP tahun lepas. 

Sedang mereka asyik membuat kerja sekolah, tiba-tiba pen Rosmah kehabisan dakwat. Jadi Shukur menyuruh Rosmah mengambil pen di dalam beg sekolahnya. Semasa Rosmah mahu mengambil pen ia terlihat sebuah buku berjudul "Mona Gersang" lalu Rosmah bertanya pada Syukur buku apatu. Syukur terdiam dan tak dapat buat apa-apa bila Rosmah telah mengeluarkan buku tersebut dengan hiasan seorang perempuan dalam keadaan separuh bogel. 

"Abang Kur baca buku lucah ya." Rosmah cuba meneka dan syukur tersenyum malu. Namun dalam padatu sempat juga Syukur meminta Rosmah agar jangan bagi tau sesiapa. 

"Kalau Mah nak baca Mah ambilah? pelawa Syukur dan Rosmah terus menyimpan kembali buku tersebut ke dalam beg. Mereka terus membuat kerja sekolah hingga jam 4.30 petang barulah Syukur mengajak Rosmah pulang ke rumahnya. 

Seperti biasa bila sampai di rakit Rosmah, Syukur akan mandi manda dulu bersama Rosmah. Sementara menunggu Rosmah mengambil kain basahan Syukur telah terjun dulu ke dalam sungai dan terus berenang menuju pepohon rendang dipinggir sungai. Di bawah pokok tersebut yang merimbun agak selesa kerana terlindung dari pandangan baik dari 
hilir sungai maupun dari hulu sebelah rakit Rosmah. 

Tidak lama kemudian Rosmah tiba di bawah pokok di mana Syukur telah lama menunggu. Dengan berkemban Rosmah cuba naik ke atas pokok. Sementara Syukur menghulurkan tangan untuk menarik Rosmah naik. Bila syukur menarik tangan Rosmah ke atas dengan tidak semena-mena kain yang Rosmah pakai terlucut akibat tersangkut di hujung kayu di dalam air. 

Apa lagi mata Syukur tidak berkelip-kelip melihat keindahan payudara Rosmah yang sedang mekar. Di celah pehanya Syukur tidak nampak apa-apa kecuali beberapa helai rambut yang tumbuh halus membuatkan hatinya kian berdebar. Rosmah juga tergamam seketika dan cuba melepaskan tangannya dari genggaman Syukur untuk mengambil kainnya yang telah hanyut. Namun syukur lebih pantas terjun untuk mengambil kain Rosmah. 

Dihulurnya kain tersebut dalam keadaan muka Rosmah kemerahan kerana menahan malu. Namun hinggapan bibir Syukur di pipinya membuatkan Rosmah tersenyum dan belum sempat Rosmah memakai kain Syukur telah memeluknya erat. Rosmah terdiam dan membalas ciuman Syukur. Nafasnya kian kencang kerana ia tidak pernah mengalami keadaan seperti itu. 
Selalunya dia memang biasa berpeluk dan bercium dengan Shukur tapi bukan dalam keadaan telanjang macam sekarang. 

"Mah!…tetek Mah cantik. Kulitnya putih bersih" puji Syukur yang membuatkan Rosmah tersenyum antara suka dan menahan malu. 

Syukur meraba-raba belakang Rosmah yang tidak beralas kain lagi. Terasa daging pejal Rosmah melekap didadanya dan kian erat dipeluknya Rosmah. Kedalaman air paras dada membuatkan mereka selesa berdiri dan berpeluk antara satu sama lain. Tangan Syukur mula liar ke punggung Rosmah. Di raba dan diramasnya daging pejal dipunggung Rosmah makin lama makin kuat. Rosmah ada masanya mengeliat kegelian dan menahan kesedapan. 

Peha Rosmah diusap-usap kian ke atas dan akhirnya sampai dipangkal peha. Tangan Syukur cuba masuk ke celah peha Rosmah namun Ros menolak tangan Syukur. Syukur tidak memaksa dan tanganya kembali mengusap peha Rosmah dan kembali ke belakang badan Rosmah. Rosmah diciumnya kembali dan bibir Rosmah di sedutnya dalam-dalam. Rosmah khayal dan membalas kembali ciuman Syukur. Tanpa disedarinya tangan Syukur telah berada di dadanya. Bila Syukur melihat Rosmah tidak cuba menahan maka tangan tersebut terus mendarat di dada pejal Rosmah. Di elus-elus lembut daging pejal Rosmah. Kedengaran kocakan air bersama gerakan tangan Syukur memainkan ke dua-dua tetek Rosmah. 

Dalam masa yang sama nafsu syukur kian memuncak. Dia merapatkan badanya dengan lebih rapat lagi dan memeluk pinggang Rosmah agar melekap. Dengan itu kekerasan batang Syukur sejak melihat Rosmah terlucut kain tadi hinggap di peha Rosmah. Rosmah dapat merasakan kekerasan batang tersebut dan dia dapat mengagak bahawa itu bukan kayu yang hanyut di sungai. 

"Abang!…sudahlah tu. Mah takut nanti ada orang nampak." Rosmah menahan kemaraan tangan Syukur sekali lagi ke arah kemaluannya. Tangan Syukur terhenti dan dalam hatinya berkata betul juga. Mana tau ada di antara rakan-rakan mereka yang datang nanti. 

"Ok, abang tak teruskan?tapi boleh tak kalau kita mandi telanjang macam kita masa kecil-kecil dulu." 

"Tak maulah nanti ada orang nampak." 

"Ala mana ada orang nampak lagi pun kalau ada orang yang menuju ke sini cepat-cepat Mah pakai balik kain tu." Akhirnya Rosmah akur dan meletakan kainnya di dahan pokok begitu juga Syukur. Mereka sama-sama berenang mengelilingi pokok tersebut dan sesekali memandang ke arah rakit agar tiada orang yang mara ke arah mereka berdua. Sementara Syukur pula asyik memerhatikan punggung Rosmah yang pejal dan sesekali dapat juga melihat keindahan payudara dan apam Rosmah yang tembam. Ada masanya sengaja dia menyelam untuk melihat lebih dekat lagi. Rosmah tahu apa yang Syukur buat dan inginkan darinya. Tapi perasaan malu-malu kucing masih ada dijiwanya. 

Tiba-tiba Syukur memeluk Rosmah dari belakang dan merapatkan badanya melekap ke belakang Rosmah. Terasa oleh Rosmah benda keras menyucuk punggungnya. Manakala tangan Syukur terus melekap di dada Rosmah dan meramasnya dengan penuh nafsu. 

"Abang geramlah tengok tetek Mah." Rosmah cuma ketawa kecil bila mendengar luahan perasaan Syukur. Dibiarkannya tangan Syukur bergerak aktif di payudaranya. Sementara tangan kanan Syukur mengusap perut Rosmah dan akhirnya singgah di celah peha Rosmah. Kali ini Rosmah tidak membantah dan kian merenggangkan peha bila dirasanya tangan Syukur cuba masuk dicelahnya. Syukur berjaya mengusap apam Rosmah yang ditumbuhi bulu-bulu halus yang masih sedikit. Dicarinya alur rekahan apam dan bila berjaya diusapnya celahan tersebut dengan satu jari. 

Rosmah kesedapan dan membiarkan apa saja perlakuan Syukur. Lebih-lebih lagi bila jari Syukur menyentuh bijinya yang tersembunyi. Belum ada jari lelaki lain yang mampu sampai ke situ kecuali jari jemari Syukur. Sementara itu tangan Syukur menarik tangan Rosmah dan meletakkannya di batangnya yang telah lama keras. Rosmah memegang batang balak Syukur. Walaupun terasa takut-takut tapi dalam keadaan kesedapan Rosmah mengikut saja kehendak Syukur. Digenggamnya erat balak Syukur membuatkan Syukur kian kesedapan. 

"Sedap bila Mah pegang anu abang." Serentak dengan itu Syukur terus mencium Rosmah. 

"Abang!, kita main kejar-kejar nak bang." Cadang Rosmah 

"Kita main macam ni lagi sedap." 

"Ala abang ni…nanti orang nampak malu kita." 

"Ok, kalau abang dapat tangkap Mah, apa hadiah agaknya." 

"Abang ni teruklah, main kejar-kejar pun nak hadiah." 

"Saja suka-suka - abang dapat pegang Mah pun dah cukup." Mereka ketawa dan Rosmah terus berenang meninggalkan Syukur. Syukur mengejarnya dari belakang akhirnya dapat juga dia mencapai kaki Rosmah dan di tariknya menyebabkan Rosmah terlentang memperlihatkan kedua-dua tempat sulitnya. Melihatkan Rosmah hampir lemas cepat-cepat Syukur melepaskan kakinya dan Rosmah terus berenang meninggalkan Syukur. Syukur terus mengejar dan disebabkan Syukur menghalang laluannya menyebabkan Rosmah tiada arah lain lagi kecuali menuju tempat air cetek. 

Akhirnya Syukur berjaya menangkap Rosmah dan menarik Rosmah ke dalam pelukannya. Bila mereka berdiri air betul-betul paras peha dan memperlihatkan keseluruhan badan mereka berdua. Rosmah malu dan cepat-cepat cuba menutup kedua-dua tempat rahsianya disamping cuba lari dari Syukur. Dalam keadaan meronta-ronta akhirnya mereka berdua tumbang dan kali ini betul-betul di tempat air bawah paras lutut. Rosmah tidak dapat berbuat apa-apa kerana Syukur telah menindih badanya. Dia menyerah kalah dan Syukur dapat melihat segala-gala miliknya kini. 

Mata Syukur sekali lagi mengukur kecantikan tubuh badan Rosmah. Kalau selama ini dia cuma dapat membayangkan tetapi kini bukan sahaja dapat melihat kawasan sulit Rosmah di dalam air malah lebih jelas lagi bila Rosmah terbaring di atas pasir. Diciumnya Rosmah sambil tangannya meramas payudara Rosmah. Rosmah memejamkan mata dan dia khayal dan alpa dengan keadaan sekeliling. Rosmah terus menikmati kenikmatan. Biarlah Syukur yang mengawasi segala-galanya termasuk dirinya yang bogel tanpa halangan lagi. 

Setelah puas bermain di dada tangan Syukur merayap di peha Rosmah. Kawasan yang amat diminatinya sejak tadi. Dibelai rerambut halus yang tumbuh meliar dicelah peha tersebut. diusapnya apam Rosmah dengan lembut sekali. Bila Syukur meramas celah peha Rosmah melebarkan lagi kawasan tersebut. Syukur amat gembira kerana dapat melihat rekahan kemerah-merahan yang amat indah pada pandanganya. Kalau sebelumnya cuma diketahui melalui buku tapi kini di depan matanya sendiri. 

Suasana senyap sunyi yang hanya kedengaran deruan air sungai yang mengiringi nafas mereka berdua. Namun dalam kesunyian itu terdengar dikejauhan riuh rendah suara menuju rakit yang tak jauh dari kedudukan mereka. Apa lagi Rosmah yang sedang menikmati kedamaian dan ketenangan di masa itu bingkas menolak Syukur ke tepi dan meluru berenang mencapai kainnya. Syukur yang menyedari turut berbuat demikian.

"Hoi Ros?kau ada di sana tak." Terdengar suara Leha memanggil Rosmah. Lapang dada Rosmah dan Syukur kerana mereka sempat memakai kembali pakaian mereka sebelum Leha dan kawan-kawan yang lain turun menuju ke arah mereka. Rosmah dan Syukur tersenyum bila nampak mereka berenang ke arahnya. 

"Kami baru lagi turun." Syukur berbohong pada mereka. 

Dah jadi kebiasaan mereka akan mandi dan main bersama di bawah pepohon rending di tepian sungai. Namun kali ini Syukur dan Rosmah tidak begitu gembira dengan kehadiran mereka. Keseronokan mereka berdua terganggu dan ingin saja Syukur menghalau mereka balik. Pada jam 7.00 malam mereka balik ke rumah masing-masing. Kegembiraan mereka tidak sama dengan kegembiraan Syukur dan Rosmah. Mereka memperolehi pengalaman baru dalam kehidupan. 

Sepanjang malam Rosmah termenung mengingatkan kejadian di sungai tadi. Terasa akan keseronokannya. Ingin saja dia mengulangi lagi peristiwa tadi. Dia pasti Syukur juga sedemikian dan mereka akan mengulangi lagi kalau ada kesempatan. 

Setelah puas termenung Rosmah mencapai beg sekolahnya untuk mengulangkaji 
pelajaran pada hari ini. Namun bukan buku pelajaran yang dicapainya. 

Sebaliknya dia mencapai buku bertajuk "Mona Gersang" yang dijumpainya dalam beg 
sekolah Syukur. Rosmah termenung memikirkan macamana buku tersebut berada dalam begnya. Adakah dia tersalah masuk semasa menyimpan buku tersebut. 

Rosmah terus membelek dan membaca sedikit dari apa yang tertulis di dalamnya. Ternyata buku tersebut adalah buku lucah. Sedikit demi sedikit dibaca dan sedikit demi sedikit pula terasa keseronokannya. Akhirnya habis satu buku dibaca dan dia terus tertidur selepas berkhayal seketika dengan apa yang dibaca dan dialaminya di sungai siang tadi. 

0 comments:

Post a Comment