Tuesday, August 19, 2008

Bahan Pameran Part 2

0

Aku kini berusia 21 tahun. Seperti yang aku ceritakan dalam kisah yang lalu, hampir enam tahun peristiwa kakak-kakak aku menggunakan aku sebagai bahan pameran untuk kawan-kawan mereka yang tidak pernah melihat kemaluan lelaki. 

Aku agak terkejut bila kak sue yang kini sudah 3 tahun mendirikan rumahtangga menalipon aku di pejabat. Aku kerja sebagai pelukis pelan di sebuah syarikat akitek. Kak sue suruh aku datang rumah dia hujung minggu tu...dia kata ada benda yang nak bincang dengan aku...jadi hujung minggu tu aku pun pergi kerumahnya. Setibanya aku dirumahnya dia bagi tahu aku yang suaminya ke perak selama 4 hari. Petang tu baru nak balik.. dia suruh aku duduk dulu dia buatkan air. Bila dah siap kami duduk sama-sama kat ruang tamu sambil minum air. 

Tiba-tiba kak sue tanya.."mie..kau ingat lagi tak dulu masa sekolah..kau tunjukkan burung kau tu kat kawan-kawan akak." Aku rasa merah muka aku..memanglah aku ingat tapi sejak dah dewasa ni kami tak buat macam tu lagi. Tak seorang pun dari kakak-kakak aku yang membangkitkan kisah tu sehingga hari ni. "Seronoklah masa tu kan..." sambung kak sue bila aku terus diam. 

"Akak ada kawan..dia baru aje kawin..tapi dia ni tak pernah hisap benda tu. Jadi bila suami dia suruh dia tak sure macam mana nak buat. Jadi akak offer nak ajar dia..kalau boleh akak nak bagi dia berlatih guna mie punya..boleh tak?" 

"Tak naklah kak..malulah..dulu takpa lah...jangan ngarutlah mie tak nak." Kak. Sue terus juga pujuk aku..dia kata bukannya lama kejap aje dan buat pun masa hujung minggu aje kat rumah kawan dia. 

Kawan dia ni isteri pilot. Jadi selalu tak de rumah. Aku ni dengan Kak sue memang dari kecik lagi susah aku nak tolak kehendak dia. Akhirnya aku pun setuju dengan syarat kak sue ajar aku buat oral dan aku boleh praktis guna kawan dia tu. Kak sue kata nanti dia arrangekan denagn kawan dia tu. Lepas tu Kak sue pun buat arrangement dengan kawan dia. 

Dua minggu kemudian aku dan kak sue pergi ke rumah kawan dia di subang jaya. Bila sampai ke sana aku diperkenalkan dengan kawan kak sue..nama dia nor. Fuuh..lawa orang dia...tinggi lampai..kulit putih kuning...rambul panjang melepasi bahu. Cutting body dia pulak..meleleh air liur. 

Mula-mula kami minum dan sembang-sembang. Aku diam aje. Dia orang yang sembang. Aku naik nervous..nor tu bila pandang aku..asyik target kat kemaluan aku aje..lepas senyum kat aku..aku pun naik stim ..lagilah dia senyum kat aku. Lepas agak setengah jam..Kak sue kata kat nor.."kalau dah ready bolehlah kita mula..." 

Nor pun tunjukkan aku ke bilik tamu...bila masuk ke bilik tu aku tenhok dah ada towel selai kat atas katil. Kak sue suruh aku tanggalkan pakaian dan pakai towek aje...nor cuma senyum. Lepas tu dia orang berdua keluar dan tutup pintu. Aku pun tanggalkan pakaian aku dan pakai towel yang disediakan. Terjulur batang aku menongkat towel sebab dah stim. Aku biarkan aje..dan aku duduk aje kat katil. Tak lama lepas tu dia orang pun masuk ke bilik. Kedua-dua mereka pun salin baju. 

Kedua-dua kini hanya memakai kemeja labuh aje. Mata nor terus tertumpu pada bahagian towel yang terangkat..dan senyum. Senyuman dia membuat aku jadi lagi tegang. Kak sue pulak kata.."hai mie..belum apa-apa lagi kau dah mencacak.." Aku cuma senyum..apa lagi nak cakap. Aku disruhnya baring menelentang atas katil. Kak sue dan nor masing-masing mengambil kedudukan disebelah kanan dan kiri aku. 

Bila tiba masanya..kak sue menyelak dan meleraikan ikatan towel yang aku pakai. Terlerai aje towel..terdedahlah batang aku untuk tatapan kedua-dua wanita tu. "Eeii dah besar adik kecik akak kan..eehh mie kau punya lagi besar dari bang fuad kau punyalah." Kata kak sue membandingkan batang aku dengan suaminya. Batang aku taklah besar sangat cuma kurang sikit dari 5 inci aje..jadi aku pun terfikir kecik juga abang fuad punya. Kak sue mula mengusap batang aku. Lepas tu dia kata kat nor, "dah ready ke nak belajar.." nor pun angguk kepala. Kak sue kata tengok macam mana dia buat lepas tu nanti ikut. 

Mula-mula kak sue menjilat bahagian kepala batang aku..lepas tu dia jilat batang aku sampai ke telur..aku mengerang dan mengeliat sedap campur geli. Kak sue cuma menjilat aje setakat ni..bila aku tengah sedap tiba-tiba kak sue berhenti..dia sruh nor pula buat. Aku menganggkat kepala aku nak tengok nor buat. Jilatan dia tak berapa sedap macam kak sue buat..tapi aku menjadi lebih stim melihat bibirnya yang merah basah dan lidahnya yang kecil menjilat-jilat batang aku.. Sambil dia jilat kak sue bagi lagi arah.."yes..macam tu..ok..jilat ke bawah...naik balik ke atas..sampai kat lekuk tu..mainkan lidah kat bawah lekuk tu..." terangkat-angkat bontot aku. Lama juga kak sue biarkan nor praktis menjilat. Lepas tu dia suruh nor berhenti ...dia pulak buat mula-mula dia jilat macam nor buat tapi tak lama lepas tu..dia mula memasukkan kepala kemaluan aku dalam mulut dia. Dia mula mengisap dan mengulum batang aku. Yang paling sedap bila dia mainkan lidah dia kat batang aku sambil dia kulum batang aku. Aku pejam mata menahan nikmat. Lepas tu ..nor pulak. Nor cuba nak ikut macam kak sue buat..tapi dia cepat sangat nak kulum..sampai batang aku terkena tekak dia..mencungap dia nak termuntah..kak sue gelak kan dia ..."tulah gelojoh sangat...buat sekali lagi perlahan-lahan ..masukkan batang tu dalam 
mulut..sikit-sikit" 

Nor pun buat semula kali ni slow aje...aku stim betul tengok mulut dia yang kiut dan wajah dia yang manis menghisap batang aku. Lepas dah lama dia kulum...kak nor sururuh dia mainkan batang aku dengan lidah sambil dia masih lagi mengulum batang aku. Nor lakukan seperti yang di suruh..hhuuuhh sedapnya. Lepas tu..dia suruh nor keluarkan batang aku dari mulut dan jilat seluruh batang aku macam mula-mula tadi..bila jilatan nor sampai ke telur..kak nor suruh nor mainkan telur aku dengan lidah dan kulum telur aku. Sambil nor kulum telur aku..kak sue pula mula mengulum bahagian kepala batang aku...."sedaaaappnya...akak..mie nak terpancut ni." aku mengerang. Kak sue cepat-cepat suruh nor pulak kulum batang aku...aku pancutkan air aku dalam mulut nor..nor terus berlari ke bilik air..aku dengar dia berkumur-kumur..kak sue cuma gelak aje..dia bagi tahu aku yang nor ni belum pernah rasa air mani dalm mulut dia lagi. Bila nor datang balik..muka dia merah tapi dia senyum lebar. Aku pun bangun dan pergi bersihkan diri aku kat bilik air. 

Bila aku masuk balik ..kak sue tanya aku.."kau nak belajar hari ni jugak ke lain kali?"...hai tak kan nak lain kali..tak sporting pulak akak aku ni. Dengan malu-malu aku bagi tahu aku nak belajar hari ni juga. Nor pun dah sedia maklum dengan arrangement dan dia pun dah setuju. Nor pun berbaring menelentang atas katil... Kak sue suruh aku tanggalkan kemeja yang nor paki tu...dari awal lagi aku dah tengok nor ni tak pakai coli.. Bila aku buka butang dia satu persatu memang sah. Dia tak pakai coli. Buah dada dia tak besar..kecil aje..putih halus..putting dia pulak 
cokelat kemerahan..batang aku dah stim balik.. 

Lepas tu aku tanggalkan seluar dalam dia. Nor cuma menganggkat bontotnya sedikit untuk membolehkan aku melorotkan seluar dalamnya.. dia telanjang sekarang..kemaluan dia bersih..bulunya di trim rapat.. Lepas tu bermulah pengajian aku dalam bidang jilat menjilat ni. 

0 comments:

Post a Comment