Sunday, August 17, 2008

Dendam

1

Nama aku zali umur aku telah 35 tahun.Aku tak penah menulis di ruangan seperti ini.Tapi bila selalu aku baca cerita ni aku terasa ingin untuk menulis pengalaman sebenar aku.Cerita ini adalah benar tanpa apa apa perubahan cuma penambahan kata untuk membuat cerita ini menarik. Dan cerita ini harus di jadikan teladan pada kaum yng telah bekeluarga yang hidup di bandar besar dan sibuk. Cerita ini terjadi sewaktu umur ku 30 tahun dan aku telah berkahwin mempunyai anak 3 yang masih kecil. isteriku tidak bekerja sepenuh masa dirumah.dua anak ku tinggal dkampung hanya yang kecil berumur 3 tahun ada bersama aku.Aku bekerja dijabatan kerajaaan di kl.Aku menyewa di satu kawasan perumahan kos rendah.Oleh kerana isteriku adalah seorang suri sepenuh masa maka jiran ku yang mempunyai anak yang belum sampai setahun telah menyuruh isteri ku menjaga anaknya kerana pada masa tu susah untuk mencari pengasuh tambahan pula mereka berdua bekerja.Di kl masa untuk keluar rumah adalah seawal 5.oopg. maka selalunya suami jiran ku yang menghantar anaknya kerumahku, lebih kurang pukul 5.15 pagi dan aku ke pejabat ewat jam 7.30 pg. Selalunya isteriku yang menunggu kehadiran jiranku itu di bahagian bawah aku tidur di bhg atas.kekadang isteriku tidur dibawah kerana katanya senang terjaga diwaktu jiran ku hantar anaknya ,,,,aku tiada mensyaki apa apa kerana aku tahu jiran ku jujur. Tetapi setelah sebulan jiran ku menhantar anaknya,aku lihat isteri ku kerap tidur dibawah. Maka aku mengambil peluang untuk mengintai apa yang berlaku .Lalu suatu hari aku dengar pintu hadapan di buka, maka aku menyorok dicelah tangga berhati hati.....tanpa aku duga aku lihat isteriku mengambil anak jiran aku dan meletakkan ia didalam buaian,lalu aku lihat jiran ku mengekori isteriku dari belakang dan memeluk isteriku, isteri tidak membantah lalu aku berfikir mungkin pekara ini telah lama berlaku.Ku lihat isteriku yang tidak pernah memakai apa apa pakaian dalam semasa tidurnya mengeliat apabila teteknya diramas ramas dari belakang. aku lihat isteriku memberikan respon dengan meraba alat sulit jiran aku itu.Semakin lama jiran ku meraba kemaluaan isteri ku, melondehkan kain batik nya.Isteriku masih bediri lalu jiran duduk melutut di celah kangkang isteri ku dan menjilatnya. aku melihat isteriku semacam tak tentu arah dan kaki nya terangkat2.Jiranku tidak sabar sabar dan membuka zip seluar lalu mengeluarkan sejatanya.jiran ku menyuruh isteriku menonggeng di mana tangannya memegang buaian. dan aku lihat jiranku memasukkan zakarnya kedalam pantat isteri ku.dan berlakulah adegan tolak tarik.disamping itu aku lihat tangan jiran ku tak pernah lepas dari tetek isteriku yang berumur 27 tahun itu. Pada mulanya aku ingin sergah mereka tapi aku sendiri telah terlalu asyik dan aku membiarkannya. Seterusnya aku lihat mereka bermain dan jiran aku memancutkan airnya kedalam pantat isteriku....dansetelah itu yang aku tak sangka isteriku menghisap kemaluan jiran ku itu setelah airnya terpancut dan aku lihat isteri ku terlalu gairah sedangkan dia tidak pernah melakukan begitu setelah air ku keluar biasanya dia terus tidur. Setelah itu mereka mengemaskan pakaian mereka,dan jiran ku keluar untuk pergi kerja. aku perlahan lahan tidur semula. Keesokannya aku masih mengintai mereka kaliini lebih dahsyat aku lihat isteriku berpeluh peluh begitu dahsyat rupa rupany jiran ku telah memasukan zakarnya kedalam lubang jubur isteriku yg tak pernah aku buat. Tapi aku lihat isteriku seperti menikmatinya. Aku mengambil keputusan untuk memberitahu isteri jiran aku tapi bagaimana?...Suatu hari aku berpeluang untuk bercerita hal ini pada isteri jiran aku. dia amat terkejut dan tak percaya....lalu aku memberi cadangan untuk mengintai mereka. Aku katakan pada isteriku yang aku kena pergi kerja luar selama 3 hari begitu juga isteri jiran aku. Pada hari yg telah ditetapkan aku mengambil isteri jiranku kami tidur sebuah hotel di kl .pada jam5.30 pg aku membawa isteri jiranku masuk kerumahku melalui pintu belakang.Pada masa aku dan isteri jiran aku masuk aku lihat kedua dua isteri dan jiran aku telah berbogel dan sedang begomol dengan berbagai bagai aksi.Isteri jiran aku terkejut dan ingin mengejutkan mereka. tapi aku tak membenarkannya,,,,aku kata kita lihat sahaja. dan dia pun setuju.Semasa isteri jiran aku mengintai dia terpaksa menonggeng dan aku di belakangnya. tanpa aku sedari zakar aku telah keras dan terkena punggungnya aku ingatkan dia marah tapi tidak malah mengoyang goyangkan punggungnya aku teransang dan secara perlahan lahan aku menarik seluar dalamnya kebawah dan aku sendiri mengeluarkan batangku. Dan secara perlahan lahan aku masuk kan batangku ke dalam pantatnya, dan aku rasakan ketat maklumlah baru anak seorang. Sekejap saja air maniku terpancut kerana tak tahan dengan adegan yang aku lihat. Seterusnya aku mengajak isteri jiranku itu pulang ke hotel. Sesampai disana isteri jiran ku menanggis kerana tidak sangka suaminya begitu. Lalu aku mencari peluang memujuknya dengan seterusnya membelainya....dan terjadi hal yang tak diingini.aku inginkan membalas dendam terhadap isteri iranku ini kerana dia wanita yang kecil molek dan seksi. Istriku cantik dan manis tapi mempunyai bentuk badan yang gempal sikit. Seterusnya aku tidur di hotel tu selam 3 hari 2 malam.Aku telah bersetubuh dengannya berbagai bagai aksi temasuk lubang juburnya.kami merahsiakan perbuatan ini sehinngalah suatu hari kami ditangkap oleh suaminya ketika kami bercumbu rayu dirumahnya .pada mulanya suaminya sungguh marah kepada kami tapi apabila aku dan isterinya menyatakan kami tahu hubungannya selama ini dengan isteriku dia rasa bersalah dan mengaku segala perbuatannya selama ini .kini aku boleh bersama dengan isterinya bila bila masa dan dia boleh bersama isteriku juga malah kami pernah main berempat. Tapi aku yang lebih beruntung memdapat isterinya yang lawa malah lebih pandai bermain diranjang mengalahkan isteriku .kini mereka sama sama mengandung .yang pasti kami telah bertukar isteri untuk mengandungkan anak kami.

1 comments:

kpd kaum wanita yang ingin berkongsi masalah dan memerlukan teman maya..boleh hubungi saya.. syaratnya hubungan ini hanyalah melalui maya sahaja.sekadar teman berborak,emel dan chatting sahaja.. rahsia anda dan identit anda akan disimpan. dan jangan risau, sy hanya berseorangan dan tidak berkumpulan. just emel or ym me zackhusni@yahoo.com

Post a Comment