Tuesday, August 19, 2008

Berahi Foot Sex

0

Namaku Halim, berusia awal 30 an. Aku sering melakukan foot sex sejak kecil lagi. Setelah melayari web foot fetish Mat Saleh, barulah aku sedar aku tak keseorangan bahkan Mat Saleh juga suka menggesel zakar di kaki perempuan dan memancutkan air mani di kaki perempuan. 
Di pertengahan 20 an, aku kehilangan isteri kerana dia tak tahan kemahuan seks aku. Sesudah pantatnya dirodok aku pasti merobek kakinya. Akhirnya dia lari ikut jantan lain. 

Namun selepas itu, dalam kesibukan kerja, aku berjumpa seorang pegawai bank yang cukup cute dan aku telah tertarik pada tubuhnya dan kakinya yang bersaiz kasut 5. Dia comel, lebih kurang 5 Kaki 2 inci saja tingginya. Kerap kali aku terlihat tumitnya yang merah. Sungguhpun keseluruhan kakinya comel, tumitnya agak lebar, solid tapi lembut "smooth", tidak keras, pecah atau kotor. Ah! Biarpun keras, aku dah biasa menggesel dengan precum melembutkan kaki perempuan. 

Lama kelamaan aku berkenalan dengan gadis comel itu bernama Zarina. Satu malam dia telah berkelahi dengan teman lelakinya lalu menelefonku. Aku "kidnap" dia dan membawanya terus pulang. 

Aku menjeling kaki Zarina yang kelihatan bersih selepas mandi. Pastinya tak berbau lagi, namun kalau berbau aku lagi cepat syok. Sesampai di rumah bujangku, tiada seorang mamatpun yang berada di rumah. Ah! Kebetulan sungguh. Mungkin hari ini aku akan korbankan Zarina dengan seks pantat dan seks kaki sekali. Dia terperanjat melihat rumahku seperti rumah orang dah berkahwin.... Memangpun, cuma bini dah lari. Lantas, dia tidak langsung tahu keupayaanku yang tersembunyi. 

"Marilah masuk," kataku lantas memimpin tangannya terus ke bilik tidurku dan dia duduk di tepi katil. 

Zarina ceritakan padaku yang boyfriendnya telah memukulnya dengan kayu di bahagian belakang. Entah kenapa, aku rasa tak peduli nak tahu. Aku cuma berasa kesian dan cuba melihat-lihat belakang badannya. 

"Biar I sapukan krim," aku cadangkan. 

Sambil krim disapu, aku rasa hajat seks ku mulai meluap. Tubuh Zarina telah kuraba. Kaki cantiknya kelihatan menguit-nguit. Zarina kubaringkan dengan kepalanya di pehaku, manja. Matanya kuyu, sayu bila kubelai. Diam tak diam, zakarku dah pun keras dalam seluar dan rupa-rupanya Zarina juga adalah seorang perempuan yang kuat seks setelah ditujah tiap-tiap hari dek boyfriendnya. 

Dia sedar zakarku keras kerana kepalanya telah tersentuh batang dalam seluarku. Dia berpaling lalu tersenyum dan tangan halusnya pantas mengusap batangku. Aku tak tunggu lama terus meraba kedua-dua buah dadanya yang comel tapi cukup solid. 

"I know you tak tahan." Zarina berbisik. Aku hanya tersenyum dalam diam . 

Zarina mulai berani menarik zip seluarku. Kemudian dia mengeluarkan zakarku yang tercacak sepanjang 6 inci, keras, tegang dan tegak macam tiang bendera. Diusapnya dengan jari. Air Mazi ku mula keluar. 

"Hisaplah...," kataku dan Zarina pula tidak membantah. Dia mengulum kepala zakar yang mula kembang. 

"Ummm... Besar...!" katanya. Hanya setengah saja yang mampu masuk ke dalam mulutnya. 

Hampir sepuluh minit, aku rasa mulutnya pun dah lengoh. Lalu Zarina kubaringkan. Dengan pantas seluarnya yang bertali getah dan seluar dalam lembutnya kutarik serentak. Maka terpampanglah setampok pantat merekah yang bakal ku rodok itu. Cepat cepat kujilati kelentitnya yang kemudiannya cepat juga mengeluarkan lendiran. Diapun nampaknya dah betul-betul tak tahan. 

Lantaran itu aku pun mulalah naik menindih. Kepala zakarku pandai aje mencari pintu masuk ke dalam lubok sedap tersebut. Dengan pantas pula terus ku rodokkan lubang pantatnya itu. 

"Aaaahhh... yes...!" Zarina mengeluh. 

Agak mudah saja masuknya. Ternyatalah kangkang Zarina ni memang dah selalu sangat dirodok. Maka aku pun terus menekan. Rasanya dah 4 inci masuk. Di situlah aku mulakan sorong tarik yang kencang. Aku rodok ke kiri kanan dinding farajnya. Kadang-kadang terjerit dia. Kakinya ku gapai lalu kukulum ibu jarinya sambil pantatnya terus ku jolok. Tak berbau kuat, sedikit saja, bersih kakinya. Kepala batangku sendiri adalah lagi besar dari ibu jari kakinya. 

Kemudian aku tusukkan zakarku yang sangat keras secara mengiring kiri, dan kemudian mengiring kanan. 

"Aaah...! Dahsyat you ni, macam expert betul," Zarina teriak. 

"Shhh...! Jangan kuat-kuat... nanti sampai jiran dengar," kataku. 

Malam semakin lewat. Pelayaran ku bersama Zarina dah masuk hampir 40 minit. Aku masih belum nak orgasm lagi. Zarina dah tiga kali cum. Dia sendiri akui. Akhirnya aku sendiri nasihatkannya. 

"Kesian you. Biar I main kaki you pulak, OK...?" Dia berdiam sebagai tanda setuju. Agaknya mungkin pantatnya dah tak tahan lagi akibat dirodok sebegitu lama. Tapi Zarina nampak terpinga-pinga kerana tak pernah sebatang zakar "merogol" kakinya. 

Zarina kutiarapkan. Setiap sudut kaki comelnya ku cium, kuhidu dan kujilat.... sehingga lembab. Aku ambil towel kukesat kerana aku tak mahu ia basah kecuali dengan precum ku sendiri. Seperti orang melakukan seks pantat, aku rapatkan zakarku ke kakinya. Kepala zakar ku yang besar itu berada ditumit manakala telurku pula berada di hujung jarinya. Aku pun mulakanlah hayunan. Sesekali kaki kanannya ku tarik dan kuhidu sambil dikulum. 

Kemudian ku gilirkan kaki kirinya pulak. Tumitnya memang lembut dan sedap. Dia nampaknya tak kisah akan kelakuan aku tu. Jerking zakarku semakin kuat, kemudian ku perlahankan, lalu kepala zakar singgah di tapak kaki sehingga di celah jari-jari cantiknya. 

Aku dah berkira-kira, aku akan memancutkan air lazatku di atas tumit, tapak, di celah jari-jari dan ibu jarinya. Hampir sepuluh minit dah berlalu dan aku dah malas nak sambung lagi. Lantaran zakarku pun terus menjelajahi seluruh tapak kakinya. Ku gesel kuat pada tumit merah licinnya dan kutekan kuat agar jerking sempurna dan air mani boleh menyembur keluar. 

"Aaaahhhh...!" Air mani ku terpancut jua. Zarina bingkas macam baru sedar. 

"Sakit?" tanyanya. 

"No...! Sedaplah...!" jawabku. 

Pancutan pertama mengenai tumitnya, kedua melambak di tapak kaki, manakala yang ke tiga pula di celah jari-jari dan ku leretkan sampai ke ibu jari sebelah depannya. Banjiran seterusnya ku sapukan pada seluruh kaki Zarina. Aku ambil kakinya yang sebelah lagi, dan langsung ku titiskan saki-baki air mani tadi. 

Huh...! Sungguh lazat. Akibat kepenatan, kami berdua tertidur di dalam keadaan bogel sehinggalah keesokkan hari yang juga hari cuti. Aku ulangi lagi kecenderongan seks kaki tu sebelum Zarina bangun tidur, dalam dia masih lena. 

Ini kisah benar. Tapi ada ke orang Melayu lain yang bertabiat macam aku ini..? Entahlah. Apa komen..? 

Jumpa lagi di lain kali. 

0 comments:

Post a Comment