Tuesday, August 19, 2008

Bertuah

1

Start.. 

Aku tergolong dalam golongan orang yang bertuah. lahir dalam keluarga yang kaya raya dan segala apa yang diinginkan pasti dapat. 

Keluarga menghantar aku kesekolah asrama penuh (semua lelaki) dan menjanjikan sekiranya aku mendapat keputusan cemerlang dalam spm aku akan dihadiahkan sebiji apartment. 

Aku berjaya mendapat 4 a1 dan 5 a2 dan apartment itu milikku dan aku menyambung belajar dalam negeri kerana aku tak berminat keluar negeri. 

Sepupu2 ku ramai yang cemburu bila aku dapat apartment sebagai hadiah. Yang paling cemburu sekali ialah ayu....tengku rahayu. oh ya untuk pengetahuan engkorang, anak2 orang kaya ni bila datang melawat mereka akan terus kebilik, begitu jugalah dengan ayu. bila cuti sekolah je dia akan datang melawat aku dirumah dan terus kebilik bujang aku dan kami akan berborak dan bergurau senda. masa dulu2 (masa nasi lemak dia 10 sen) aku tak minat sangat...tapi bila dia dah masuk 14/15 tahun...perghh dah 36b aku yang selalu ajak dia datang rumah. 

Masa kat rumah aku tu....stakat romen2, comolot dan peluk2 tu biasalah tapi lebih2 dia tak bagi.. 

1 may 1999...tarikh keramat....aku menerima kunci apartmentku (dua bilik) dan 
tetamu pertamaku...pastinya ayu... 

Ayu datang tepat jam 7 petang iaitu selepas latihan tarian dan masih berpakaian tarian...emmmm kami berkucupan sebagai tanda welcoming kiss (stail orang kaya) dan selepas tu aku hanya menjeling kebuah dadanya yang memang sangat2 aku geram tu.. 

'joe pandang aper tu' sapa ayu 

"gunung yang bakal joe daki" aku mencuba 

'ishh nakalnya..'ayu mencubit pehaku 

"emmmmmm..."aku mencubit pipi ayu dan kami sama2 ketawa...siap kau ayu 

'joe..boleh ayu tumpang mandi tak?' pinta ayu 

"ishk...kecik tapak tangan spenda gucci joe tadahkan" gurauku 

'joe ni nakallah' rengek ayu sambil membuka pakaian tariannya dan terus berbogel kebilik mandi 

Aku hanya terlopong melihat keindahan tubuh ayu dan itu baru dari belakang. 

'joe ada towel tak?' jerit ayu dari dalam bilik mandi 

emmm..tiba2 aku dapat satu idea 

"towel tak der..." balasku 

'ala...abis tu nak lap ngan apa' alahai manjanya 

"tal pa nanti joe lapkan" 

'joe nak lap ngan apa" 

"bukalah pintu dulu" aku tanpa melengahkan masa membogelkan diri 

'hah..masuklah.......makkkKKKKKK' 

Aku telah masuk kedalam bilik air dalam keadaan berbogel...kami sama2 
bogel..adil tu 

Aku tenung mata ayu, ayu tenung mata aku dan secara perlahan bibir kami bertaup. aku mengucup bibir ayu sepuas-puasnya dan ayu menikmati kehangatan ciuman yang lain dari kebiasaannya. sementara bibirku menikmati bibir ayu tangan kiri meramas ramas punggung ayu dan tangan yang satu lagi meramas ramas tetek ayu.. 

Ayu merengek kesedapan dan aku terus melepaskan bibir ayu lalu turun ke teteknya pula...aku cium seluruh tetek ayu kiri kanan kiri kanan kanan kiri kiri kanan dan terus nyonyok puting tetek kanan kanan kanan kiri kiri kanan kiri...perghhhh penat beb 

'emmmmghh...emmmgghhh.....eemmmgghh.......aawwww' ayu mengerang dan kadang2 menjerit bila aku gigit puting dia hehehehe (pengalaman dari sexmelayu) 

Puas nyonyot tetek ayu aku turun pelan2 ke ponggong ayu dan mengigit-gigit manja 

'emmmm...sedap joe....' 

Tiba tiba aku berhenti....ayu membeliakkan matanya dan 

'napa berenti' 

"kita kebilik joe" 

'basah basah begini?' 

"best" 

Aku menarik tangan ayu dan memimpin ke bilik....sambil berjalan kami berpelukan sambil sebelah tangan ku meramas tetek ayu dan sebelah tangan ayu meramas ramas kote aku 

'dah lama ayu nak pegang joe punya ni' 

"iye?..tak per malam ni ianya kepunyaan ayu dan lakukanlah sepuas hati ayu" 

'betul?' 

Belum pun aku bagi jawapan ayu dah melutut dan memasukkan kote aku kedalam mulut dia. habis kepala kote aku dijilat dan lepas tu lidahnya menjalar jalar keseluruh kote dan aku hanya mampu memerhati dan menikmati... 

"oohhh...sedapnya yu...ohhhh" 

Ayu menghisap dan sesekali memainkan giginya kat kepala kote aku...ohhhh goss sedap siut 

Aku tak tahan beb ... tak sampai 15 minit aku pancut kat dalam mulut ayu.....orghhhhh puasss....ayu terperanjat dan meluahkan keluar air mani aku dan 

'mmmmmmmmm.....joe nakal...naper tembak dalam mulut' 

Aku hanya mampu tersenyum. selepas ayu membasuh mulut dia kami dinner sama2 dalam keadaan bogel dan adengan selepas tu sangat2lah seronok hingga tak tahu macam mana aku nak gambarkan...itulah pertama kali ayu pecah dara...aku pecah teruna dan malam tu kami bersetubuh tanpa henti...berapa kali? tak ingat beb 

Lain kali aku cerita pulak kami orgy ramai ramai (kalau tak silap 6 pompuan 4 lelaki) masa hari jadi aku. tapi semua tu anak2 orang kaya...pasal kitaorang ni tak kesah dan sex tu dah jadi macam perkara biasa. dan masa tu jugaklah aku dan ayu dan ina dan sherry melakukan sex bontot.....oorrgghhhh best 

jumper lagi 

1 comments:

Post a Comment