Sunday, August 17, 2008

Anak Partner Part 3

0

Sebaik terjaga aku merasakan sangat lapar kerana seharian masih belum pekena yang heavy lagi cuma kote sahaja yang dah dapat habuan tapi perut dak lagi, aku menggerakkan Marianne agar bangun dia terpisat-pisat mengesatkan matanya sambil cuba menutup tubuhnya yang bolen seratus peratus tapi "Tak payah cover anything Mar 'cos uncle have seen all of it indeed" tambahku lagi "Cepat bersiap kita kena makan sikit nanti tak larat pulak". "What do you mean tak larat uncle…..I'm still young and full of energy….may be on your side I'm not so sure" hantu betul budak ni ke situ pulak fikirnya bentak hatiku. "No I'm not talking about mainlah itu kejap lagi kita boleh sambung balik tapi kalau tak makan macamana nak main lama-lama" terus aku cempung gadis muda tu ke bilik air dan suruh dia bersihkan badannya yang berbau air mani dan peluh. "By the way uncle nak tanya sikit….tadi uncle pancut kat dalam tak apa ke nanti buncit pulak perut tu baru padan muka" soalku "No problemlah uncle I'm now on a safe side….kalau tak tentu uncle tak dapat punya" sambil dia tertawa menampakkan giginya yang cantik. Setelah bersiap kami terus menaiki buggy yang sengaja ditinggalkan sebuah terus menghala ke Coffee House membuat pesanan dan makan, aku lihat si Mar ni makan begitu berselera agaknya lapar sangat hingga habis licin pinggannya tak bersisa kalau ikut pesan orang tua gadis yang tak membazir makanan seperti si Mar ni elok sangat dibuat bini kaya raya kome nanti. 

Selesai makan kami kembali ke villa, aku menikmati cigar Daviddoff bila Marianne membawa secangkir kopi hitam bersama segugus anggur sambil aku menghembuskan asap cigar perlahan-lahan si Mar menyuapkan anggur sebiji sebiji ke mulutku aduh nikmatnya rasa kalaulah dia ni dah habis bersekolah mahu aku meminang kat tokeh untuk jadi isteriku sorang lagi. "Uncle mind you I tanya soalan…..do you think I'm pretty enough to be someone wife?" "Why?" Tanyaku balik "Dead sure you are pretty enough….malah more than pretty you have everything….you know like anak orang kaya pandai pulak tu heh….susah juga nak cari calon husband nanti" Aku mengusik Marianne. "But I have someone in my mind but dia ni so difference kalau nak compare with my self" Jelas si Mar lagi "So Mar cakap sahaja kat uncle nanti uncle kasi tau tokeh pilihan hati Mar dia mesti dengar cakap uncle". Si Mar datang menghampiriku sambil memeluk leherku "Masalahnya orang tu ialah uncle sendiri" Aku pura-pura terkejut "Unclekan dah tua tak sesuai untuk Mar" "Tapi bolehkan uncle you masih handsome and benda you tu masih kuat lagikan….bolehlah uncle" Rayu Marianne. "Okay but Mar must promise to finish your study with flying colours….so I will reserve a place for you…..and one more never to flirt around must take care of yourself" Aku bertegas. 

Mendengarkan itu sekali lagi ia mencium bibirku lalu kami berkucupan semula dengan penuh nafsu sambil perlahan-lahan bergerak ke arah bilik tidur semula. Tanpa banyak bicara kami terus bertelanjang bolen sambil bergomol sekali lagi. Kakinya berjuntai di birai katil dan aku terus menikam masuk batang pelirku ke dalam liang pantatnya dengan sekali henjut sampai ke dasarnya. Marianne terangkat lagi punggungnya agaknya masih ada saki baki sakit yang dirasainya tapi tak lama dia terus menerima dengan air pelicinnya tumpah membasahi alor yang merekah memudahkan pergerakan keluar masuk batang pelirku berdecap-decup rasanya pantat muda si Mar ni. Aku melipatkan kedua-dua kakinya sambil meminta ia memaut kakinya sendiri dalam posisi ini kedua-dua lubang pantat dan dubur berada dalam kedudukan yang mudah untuk dipacu sepuasnya. Aku meneruskan mengasak lubang pantatnya sambil melumurkan air pelicin pada mulut lubang duburnya pula. "You want to fuck my anal uncle?….if so please be gentle your cock so huge and my anal so small" bimbang juga si Mar ni takut koyak lubang duburnya yang comel tu "I will do it slowly so very slowly….takanlah I nak rosakkan my future wife" Aku memujuk. Aku terus mencabut keluar kote dari lubang cipapnya dan perlahan-lahan menlendat pembukaan duburnya. "Mar sayang tahan sikit ye kalau sakit tapi kalau sakit sangat cakap tau" Tambahku lagi. Seraya itu aku menekan masuk perlahan-lahan bila ku pastikan sudah cukup licin duburnya untuk menerima kepala koteku yang dah kembang tu, lama juga aku mengulit barulah Mar melepaskan kawalan bagi membolehkan kepala koteku menjenguk masuk buat pertama kali dan terus aku tekan sedikit lagi hingga melepasi hasyafahnya. 

Mulut si Mar ternganga sambil menahan kemasukan kepala koteku "Sakit uncle lebih sakit dari my pussy so please uncle" aku tak menjawab hanya angguk dan mengeluarkan semula kepala koteku, agak tercohong juga lubang dubur Marianne sebelum merapat semula. Sekali lagi aku mencuba membenamkan kepala koteku lalu ku tekan dan tarik secara kecilan untuk membolehkan si Mar memberi ruang kemasukannya sambil tanganku mengurut-ngurut punggungnya, sekali sahaja ia melonggar terus aku menekan keras memasukkan lebih dalam batang pelirku. Marianne terjerit kesakitan dan hampir sahaja melepaskan kakinya tapi sempat ku tahan so sebelum ia bertindak sebaliknya aku menghuja sekali lagi hingga santak tak boleh masuk lagi, Marianne makin kuat tangisnya tapi aku dah tak peduli lagi terus sahaja memainkan keluar masuk batang pelirku….ketatnya tak boleh nak cakap maklumlah dah le pertama kali iapun dalam rela tak rela jadi tambah menyempitkan lagi laluan. Aku meneruskan dayungan sementara esakan si Mar kian reda sambil ia memandangku, aku mengenyitkan mata tanda ok dan dia membalas dengan senyuman yang gusar, air matanya ku seka sambil ku kucup bibir dan pipinya. Kelegaan itu membuatkan aku didatangi gesaan pancutan mani yang menghampiri lalu tanpa berkata apa-apa ku pacu Marianne sungguh-sungguh sampai terdengik-dengik ia menahan paluan demi paluan. Aku meniarapkan terus tubuhnya dan dengan membelitkan kakiku pada kakinya yang terkangkang luas ku tusuk sedalam mungkin lubang duburnya lalu semburan demi semburan air maniku terhambur dalam lubang duburnya yang hampir relah ku kerjakan. 

Marianne menggigit bucu bantal menahan asakanku yang bertubi-tubi tu dan kalau tidak tentulah jeritannya kedengaran membelah malam di pinggir hutan berkenaan. Aku mencabut keluar batang pelirku dengan kelelahan yang memanjang si Mar berpusing lalu perlahan-lahan mengurut batang pelirku sambil menjelirkan lidahnya mengambil saki baki air mani yang masih melekat di hujung mulut koteku. Sambil tu ku lihat pehanya basah akibat lelehan air mani yang keluar, Marianne terus mengulum koteku sehingga benar-benar kendur barulah ia melepaskannya. "I love you uncle….love you so much" dan kami berdakapan hingga tertidur………………..

0 comments:

Post a Comment