Sunday, August 17, 2008

Awek

0

NIe cerita nie berlaku kat gua last year thn 1997(bagi yg tak tau larr).. Gua fuck gua punya awek...okk..gua mula cerita............. Tapi gua start cerita sehari sebelum perkara tu berlaku...sebab ia berkaitan. 

Time tu hari Sabtu.....member gua yg namanya Boy(bukan nama sebenar)buat Barbeque kat rumah dier....kena lak rumah dier bersetengtangan dengan rumah awek gua, so gua pun apalagi...gua pegilarr...siap Overnight lagi ngan member gua yg lain...Jadi dipendekkan cerita, malam tu kitaorang ramai2 layan VCD blue...,kata member ader bawak 4 VCD..Fuuh HardCore giler cakaplu! time tuu sekor2 bergilir nak gi tandas.. paham2 jealarr..mesti nak menoceng. So...next day, gua ajak Awek gua keluar gi "Sebuah Panggung Wayang"(namanya dirahsiakan utk tujuan keselamatan) gua ngan awek gua tengok cerita aper tah?? gua pun dah lupa..pasal banyak sangat wayang yg gua tengok Untuk Pengetahuan semua time tu Wayang tu agak kosong..lagipun Panggung dier Besar giler........Pastu time tengok wayang tu tah camna tah..kami berpegangan tangan..Peerrrrr..gua pun mula larr imagine cerita blue yg gua tengok malam tadi... gua bayangkan gua buat sex ngan awek gua...kena lak dier nie VIRGIN LAGI!!!..utk pengetahuan semua..awek gua nie CUN GILER..gua tak tipu punya!! member gua ushya sekali dah NAIK STIM!!!...kena lak dressing stock giler2 punya...Body Hugging ngan mini skirt..Fuuuhhhhhh......UNTUNG JADI BALAK DIER!! kena lak dier nie anak LOT... tapi gua tak kikis harta dier..pasal gua pun memang sayang kat dier..dua2 suka sama sukalarr...(Alah....gua pun anak LOT gak....Nothing Lah!)...anyway gua sambung balik part pegang tangan tu.. Tah camna gua! tengah Imagine tu....gua sedar2 jea gua dah French Kiss ngan awek gua....Fuuuhhh...sedap!!!...pastu tangan gua lak gatal gi raba2 tetek dier yg montok tu fuuhh..Disebabkan dier pakai body hugging tu gua cuba selitkan tangan gua dari bawah baju dier...perrrrr...DIER TAK PAKAI BRA TUUU! gua main2 ngan dier punya nipples..fuuhh beesst!..Pastu sambil gua french..tangan kiri gua lak gatal nak meraba pantat dier.......time tu dier pakai undies...jadi gua cuma gentel2 jea larr...pastu lebih kurang beberapa minit....gua rasa pantat dier dah berair......kira dah climaks larr tu... pastu habih jea wayang tu dier ajak follow balik rumah dier...kata Rumah clear giler..makbapak outstation balik minggu depan....abang dier lak jenis selalu takde rumah..Fuuuhhh time gua ader kat sana gua mula berkhayal balik. alangkah bagusnye kalau gua dapat fuck awek gua ....tengah2 khayal tu awek gua datang.....pasal tadi time gua khayal dier gi Dapur jap buat air..pastu gi toilet kot.....anyway...Gua daring jea awek gua bak serigala yg tengah lapar.....Perrr tak payah gua start dulu awek gua dah mula.....(kata dah gian) kitaorang French Kiss...Urrgghhh Sedap wacakaplu!!....gua pun apalagi. gua ulang balik larr aper yg gua buat time kat wayang tadi...gua ramas buah dada dier....t! api kali nie gua bukak baju dier...fuuuuuhhhhh mak oi!! Tetek POWER!!!... Putih..nipple merah lagi tuu...gua ramas2 gua hisap tetek dier pastu gua bukakkan skirt dier ngan undies dier..gua lowered kan kepala gua kepantat dier sambil mengangkangkan kaki dier, dier dok atas sofa jadi gua dok bawah...Fuuhhh Nikmat.. dapat jilat pantat perempuan....dan rasa Air yg keluar tu..Fuuuh..sedap...gua pun main2kan kelentit dier ngan lidah gua.. sambil gua merasai air yg mengalir keluar dari pantat dier....ditekapkan nye lagi muka gua kat pantat dier...STIM KOT! lepas dier dah climaks...dier sound gua....It's Your Turn....dengan sepantas kilat jea gua dah berbogel depan dier...Gua diri depan dier time tu dier duduk atas sofa.... apalagi di Kolomnye batang gua....Aarrghhhhh....Tak dapat nak di terangkan NIKMAT NYE.. digentel2kan....dijilat2kan konek gua..... Fuuhhh..gua dapat rasa Lidah dier bermain dengan Konek gua.....disebabkan tak tahan sangat gua terpanjut dalam mulut dier.......abih dijilatnye air mani gua...macam budak kecik hisap lolipop....LICIN HABIS......Pastu...gua Baringkan dier atas sofa tu.....gua acukan batang gua kat pantat dier....time Batang gua masuk jea....Awek gua jerit" No...no..***(nama samaran gua dirahsiakan)it hurts...Aaahhhhhhhh).. gua cuma reply..."Relax ****(dirahsiakan nama awek gua nanti korang takcle lak!!) it's only temporary"...pastu gua rasa macam satu benda koyak.... Selaput Dara dier larr tu....Pastu jeritan awek gua berubah daripada jerit "No..No...Ahhhh it hurts" dier jerit... "AAAarrgghhhh... Yes!!..Yes!!!..Fuck Me!! Fuck ME!!" gua pun mulalarr...henjut2..Fuuuh Nikmat giler dapat Fuck awek yg still virgin lagi!...sambil gua henjut gua ramas tetek dier dan hisap .....Fuhhh..pastu climaks gua mula nak sampai gua ingat nak pancut luar belum sempat bertindak dah terpancut dalam.....Peeerrrrr.....NIKMATNYA TAK TERKATA!..... Pastu gua ubah posisi lak...gua duduk atas sofa...pastu gua suruh awek gua duduk atas gua...Tah Apenama lak posisi nie gua pun tak tau... anyway gua masukkan batang gua yg pada masa itu masih lagi tegang.....Awek gua lak macam tau2 jea....dier yg menghenjut....gua cuma duduk relax jea..... henjut punya henjut sedar2 dah climaks palagi gua keluarkan batang gua gua suruh dier kolom..... Fuuhh... abih dilicinkan nye......pastu kitaorang cuma duduk relax..macam tak bermaya...gua tanya awek gua.."So macamna....Do you like it??"...Peh! dier kater "Yess...I like it very much...."Sejak dari haritu...banyak kali gua buat sex ngan dier biler time kat rumah dier clear Tapi gua sekarang terpisah dengan dier...pasal bapak dier hantar dier keLuar negara utk study kat sana (anak LOT lah katakan)...gua pun mintak break up.....Weehh giler nak tunggu 5 thn baru dier balik sini.....

0 comments:

Post a Comment