Sunday, August 17, 2008

Adik Kecik

0

Bagaimana aku hendak mula bercerita tentang diriku di sini?..Mungkin di sini tempat aku meluahkan dan berkongsi dengan korang yang aku di lahirkan sebagai perempuan. Maafkan aku sekiranya nama-nama yang tertera di sini berkait dengan sesiapa saja, tidak bermaksud untuk menyinggung perasaan sesiapa saja. Aku, Hazlina di lahirkan 32 tahun dulu, sudah berkahwin dan punya 2 orang anak yang masih kecil, badan ku tidak sehebat artis yang cantik tu, tapi lelaki mana pun sekiranya aku lalu di depan mereka pasti aku akan perasan mata mereka seolah-olah menjilat keseluruh perusuk badan ku, yang pasti aku masih menarik walaupun sudah beranak dua. 

Aku bertudung dan kadang kala aku pun berkaca mata tengok pada keadaan tinggi aku hanya 5 kaki 4. Aku akui yang aku ni punyai perasaan naluri sek yang kuat, walaupun aku ni kalau di lihat macam perempuan yang sungguh baik sesangat. Kelebihannya aku boleh menahan gelora yang begitu memuncak walaupun aku tahu pasti perempuan biasa tidak punyai keistimewaan ini, mungkin aku tidak normal. Aku rasa pasti ada wanita seperti aku. 

Dalam sejarah hidup yang aku lalui akan ku coretkan buat tatapan kelian, aku tahu, nafsu ini memang payah hendak di kawal lebih-lebih lagi korang pembaca yang lelaki ni. Aku tahu nafsu lelaki sejak umur ku 15 tahun dan aku dapat merasanya apa bila umur ku meningkat 18 tahun, di sini gelora memuncak itu aku hadapi dengan tenang lebih-lebih lagi apabila di lihat muka aku sungguh innocent sangat, semua orang mungkin tak akan percaya, bayangkan saja kalau korang punya kekawan yang bernama " INA" keperatusan nya wanita yang bernama ina ni lembut dan cantik kan? 

Aku punya darah campuran jawa, jadi mungkin genetik bentuk dan paras tu pun mengikut. Kalau aku berdiri di depan cerminkan diri, aku akan rasa ghairah sangat dan kerap aku lakukan sebelum mandi dan selepas mandi, aku akan berkemban tuala saja. 

Aku memang punyai bentuk yang melentik dari hidung, mulut, jari jemari kecilku, tetekku dan punggung. Aku tidak minta diri ni di jadikan begini tetapi itu lah, masa umur ku belasan tahun aku nak bersuarakan tentang perkara ini jauh sekali tetapi apabila sudah bekerja dan berumah tangga aku rasa macam malu dan segan itu sudah berkurangan. 

Kekadang masa aku di pejabat aku akan sengaja mengoda bebudak di pejabat tu , mana tidaknya dengan cara aku tersendiri tanpa menggada mahu pun termanja-manja dan ku gunakan suara ku dan sengaja aku pakai baju kurung ku yang nipis sedikit supaya bayang di dalam nampak dalam keadaan samar-samar. 
Aku perasan bebudak pejabat memang suka borak di sebelah ku sambil kekadang mata mereka tertengok kot-kot ada ruang yang dapat mereka lihat di dalam baju ku..aku perasan walaupun aku ni wanita, tapi walaupun aku perasan aku tetap biarkan saja. Bukan yang muda saja yang tua pun sama. 

Aku akan ceritakan pekara yang belaku di pejabat di siri siri akan datang. Ayah aku tidak punyai pendapatan yang besar untuk menampung kami , ibu, aku dan 2 adik lelaki ku. 

Jadi rumah kami tidak la besar seperti rumah-rumah orang lain. Rumah kami masa tu punya 2 bilik sahaja, jadi aku akan berkongsi sebilik dan adik-adik lelaki ku, Di sebabkan ibu ku bekerja sambil ambil upah menjahit, jadi aku kekadang terasa menjaga adik kecil yang masih bayi apabila balik dari sekolah, sementara yang sorang sekolah sebelah petang. 

Seperti hari-hari biasa aku ni je anak perempuan mereka kena la buat apa yang patut, ntah cam mane ari tu kepala aku rasa macam sakit je. Bila aku lihat adik ku sudah tidor, aku punya tarik bantal dan tidur juga, tetiba aku di kejutkan tangisan adik kecil ku, lalu aku tukar lampin tapi dia masih merenggek macam laparkan susu, seperti biasa ibu akan tinggalkan perah susunya dalam bekas simpan pelas air panas di atas peti ais, aku bangun dan kendung adik ku dalam rangkul ku sambil aku berjalan ke dapur mencari pelas air tu.. 

di ruang dapur aku anak bersila sambil meriba adik ku ohh jauh lak pelas ni dalam keadaan duduk bersila aku bongkok kan badan mencapai pelas tadi..adik masih menanggis kelaparaan ¡Kheehh belum sempat aku menarik pelas air tu, aku terasa cam sejuk dan sedutan kecil di puting tetek ..aargh..cepat- cepat aku tarik mulut adik ku dari puting ku 

" hey..adikkkkk geli laa kak long" ,sambil aku tergelak kecil , rupanya adik ku sempat pula menyoyot puting ku masa tangan ku mencapai pelas air tadi, t shirt yang aku pakai singkat dan terangkat keatas dan menutup mukanya bila aku meriba dia. 

Biasa laa di umah, aku akan bebaju sahaja tanpa pakai bra..panas dan lemas ku rasa bila di bendung. Tapi hari itu buat tersentak di benak fikiran ku nak mencuba rasa tetek ni di nyoyot, sambil tangan ku memegang botol susu tu ku lihat hampir separuh susu ibu sudah di telan adik ku, 

aku tarik botol susu tu lalu ku suarkan putting ku ,emmm¡Ksedap bercampur geli sampai ke tulang belakang ku dapat rasakan, dan dapat aku rasa sesuatu kemutan di dalam pangkal rahim ku, tetiba badan berpeluh halus dan gementar ku rasa jantung ku berdegup laju, kepala yang pening tadi ku rasa ilang tapi ku rasa macam nak pitam pun ada..heheehe..memang sedap pertama kali ku rasa.. 

emm adikku isap hanya sekejap sekejap mungkin sedutan kali ini dia tidak dapat susu, fikiran nakal aku mula mencari supaya adik terus menghisap lagi..aku puting botol susu itu bersebelah puting ku sambil air susu tu mengalir ke mulut adik ku¡Kemmm jari jemari ku membelai kepala adik ku¡Kemm enak sangat..tak terkata ayat ku..masa tu aku rasa suatu naluri ibuan dalam hati ku¡Khanya wanita saja leh rasa semua tu¡K. 

Aku mengenali keindahan perasaan geli di ari-ari dan kemaluan ku serta setiap bahagian sensetif ku ini rasa sungguh teransang itu pun secara tidak sengaja, malu aku nak menceritakan tapi menang benar. 

Hari berganti hari nakal aku masa tu dah menjadi-jadi kekadang saja aku kata pada ibu yang aku nak bermain dengan adik wa hal aku memang bermain dengan dia..bila ibu ada di umah aku guna cara lain pula bagi mengantikan susu ibu.. 
emm aku ambil susu pekat dalam peti ais dan ku calitkan pada puting ni..emm memang dia isap..hehehe J ..pada kekawan wanita cuba laa korang try bagi sesiapa yang belum berkahwin laa.. 

Umur ku meningkat tapi ibu ku tidak pun menyedari kelakuan anak nya yang sungguh nakal ni¡Kwajah aku selamba je..apa orang kata kontrol ayu laa tu.. Di sekolah pun aku tidak menceritakan perkara ni walaupun kawan baik aku sekali. 
Bila adik ku sudah besar aku sudah tidak dapat lagi menjalankan aktiviti itu lagi. 

Takut nanti dia sudah pandai mintak depan ibu ku sendiri.. 
Fikiran ku masih mencari cara lain pula..sedangkan hati resah nak cari penganti adik kecil ku..nak di kata aku ni tak pandai berkawan ngan bebudak lelaki lagi sekolah aku semuanya perempuan je.. 

Seperti biasa bila pulang dari sekolah aku akan mengemas umah termasuk la bilik aku sendiri. Bila mengemas bilik aku terjumpa VCD adik lelaki aku yang sorang lagi tu..emmm dah agak dah bebudak lelaki suka tengok cerita cam gini. 
Aku tak laa beriya sangat nak tengok , mungkin aku lebih suka buat dari tengok¡Kjadi sekarang aku dah tau perangai adik lelaki ku ni..emm " malam aku nak umpan dia " hati ku bersuara. 

Tiba malamnya aku akan masuk tidor jam 10.30 mlm pasal besok hari sekolah lagi..aku tau adik lelaki ku selalu masuk tidur lambat, ntah apa dia buat pun aku tak pasti¡Kagak dia nak tengok vcd tu laaa supaya bila semua orang tidur baru laa dia senang nak jalan kan projek dia kot.. 

Malam ni dan seperti malam yang lain bila tidur aku akan pakai baju tidur dan berseluar panjang kadang kala pakai t shirt dan seluar bermuda. Tapi hari ini akan ku pakai baju tidur yang berbutang di depan seperti kemeja. Selalu bila tidur lampu semuanya aku tutup cuma lampu tidur di luar sahaja yang menyala. 
Seperti biasa bila lampu tutup aku akan buka bra aku tanpa buka baju aku akan tarik kuar melalui lengan baju aku dan letak bawah bantal .hehehe..bebudak perempuan tau laa..hehehe.. 

Aku pun baring dan tak sampai dalam setengah jam aku perasan adik ku masuk bilik tu tanpa memasang lampu..emmm aku dah agak tentu dia cari vcd tadi..aku biarkan je..tak sampai 25 minit lagi dia masuk bilik aku lagi¡Kaku masih pura-pura pejamkan mata sambil mengintai apa dia buat..dia seolah-olah resah kehulu ke hilir dan terjingkit-jingkit pelan berjalan¡K 

agak nya supaya aku tak terjaga kot¡Kemmm dah pasti..adalah benda di carinya..emm dalam sepuluh minit dia kuar dan masuk kembali kali ni dia cam mengurut sesuatu di seluarnya aku kurang nampak kerana gelap..lepas tu dia mula merangkak menghampiri katil aku, keaadaan badan aku ketika itu terlentang sambil tapak tangan ku menutup dada manakala bantal kecil ku tutup muka ku..jantung ku rasa kencang sangat.. 

aku masih mengawal perasaan ku walaupun mata ku kecilkan dan tak pasti apa tindakan selanjut adik akan buat¡Kemmm aku perasan tangan dia dah cuba cuwit-cuwit tangan aku , agaknya nak pastikan aku ini sudah terlena¡Kaku diam je..tapi di sebabkan dada ku kocakkan jantung tadi dan nafas yang cuba aku kawal terasa deras sangat, lalu aku mengiring menghadap dia.. 

dia seolah terus jatuhkan badan supaya aku tak nampak dia¡Kdalam itu aku nampak dia duduk menghadap aku sekali lagi dia mencuit tangan aku¡Ksah dalam hati dia aku dah lena¡Kemmm kali ni aku nampak tangan dia semacam menjalar mencari sesuatu dia luar baju ku¡K.aku rasa jari jari dia menekan-nekan dada ku sambil tangan kanan dia mengurut anu dia dengan laju. 

Kali ni aku ramas telapak tangan kiri dia sudah mencekup sebelah tetek kiri ku¡Kaarrgh..aku rasa macam berapi denyutan pangkal rahim ku., tapi aku masih mengawal perasaan, adakalanya dia ramas tetek kiri ni tapi tak kuat..mungkin takut aku tersedar¡KOooooo¡Kberpeluh ku rasa¡Ktapi dia semacam org yang tak sedar diri melayan nafsu dia.. 

aku pun sama..ada masa nya terasa tak tahan..terus aku rangkul kan kaki menahan denyutan di pepek ku¡Kdia tersentak dan berhenti dari meramas aku¡Kdan buat2 baring dan aku masih lagi pura2 tidur, tapi aku terlentangkan diriku dan mengankat kedua belah tangan ku ke atas kepala sambil bantal kecil tadi masih menutup muka ku¡K.aargghh.. 

apa agak kali dia nak lakukan pada kak long nya¡Khati ku dan fikiran ku bermain teka teki..aku pun rasa macam merelakan dada ku di teroka oleh adik kandung ku.. 

Betul pun dia pon semacam gelisah bila aku berposisi baring terlentang¡K.seolah dalam bilik bedah ¡Kaku menunggu masa dua tetek ku ini akan di jamah nya¡K.sambil tu aku lihat seluar pendek bola dia sudah londeh sikit¡Keemm memang itu pertama kali ku lihat kemaluan adik ku setelah dia bersunat¡K 
tegang macam¡Ksusah nak ke bayangkan.. Uuuh..emm bila kedua-dua telapak tangan di letakkan di atas tetek ku ni sambil dia mencium dari luar baju ku¡Kemmm aku rasa malam ni bukan malam pertama bagi dia ¡Kmungkin sudah berhari-hari aku di perlukannya tanpa aku sedari¡Kohhhhtidakkkk¡Kbukan aku yang mengoda dia¡Ktapi aku telah di pekosa adik ku sendiri sewaktu tidur tapiiiii aku rela kan nyaa demi kesedapan yang aku perolehi¡K 

aku sudah punya penganti adik kecil ku..emmm¡Kemmm dalam hati aku menahan,¡Kbutang baju aku di buka hanya satu butang atas tidak di buka¡Kterselakkan baju tidur ku tadi hanya tetek sebelah kanan jadi hidangan adik ku¡K.mula dia cium macam kucing menghidu..pastu dia jilat putting..ku¡Kaaaaarhhh sedap.. 

terpaksa ku menahan kegelian seluruh badanku..antara jilat dia nyoyot tetek ku macam adik kecil ku laku kan..aarrghh makkk sedapnya¡K.aku dah biarkan kedua dua adik menjamah tetek ku¡Kbiarlaaa aku rela di pergini dari aku lakukan dengan orang lain. 

Aku tak dapat menahan geli lagi dan supaya adik ku tidak perasan sengaja aku mengiring sebelah lain supaya susah dia nak meraba , meramas dan menghisap tetek ku lagi¡K.aku perasan dia bangun dan pergi tidur ke katil dia.. dan aku masa tu masih merindui pengalaman pertama aku itu.. 

dan dia masih meneruskan projek dia selang seli malam sehingga satu hari dia kantoi¡Ktapi aku tidak marah dia tapi kali ni aku rela kan dia buat tanpa mata ku tutup tapi dengan syarat aku tidak benarkan dia..masukan batang dia di dalam rahim aku..setakat nak meraba seluruh badan ku¡Kaku relakan..tapi hari-hari period ku tidak benarkan kena tetek ku sakit bila di ramas¡Khemmmm¡K 
Kami hidup begini¡Ksehingga kini ayah dan ibuku tidak mengetahui kejadian ni¡K 


(Episod 2) - Menggoda Zul 

Rahsia aku dan adik lelaki ku Boi tidak siapa pun yang tahu, ya mungkin kelian je sebagai pembaca tau sumbang ma yang telah ku lakukan dengan adik ku sendiri..kami semacam dah biasa tanpa segan silu..tetapi ada masa nya aku menolak kehendaknya seolah kami ni sepasang .. 

sedangkan suami isteri pun kekadang begitu jugakan. Aku dah mula rasa bosan asyik benda yang sama walaupun bosan tapi aku masih melayan adikku. 
Tapi dulu masa aku masih belasan tahun¡K persekolahan aku tak berani nak berkawan dengan bebudak lelaki mahupun keluar dengan mereka, jadi apabila aku sudah berkerja aku pun mula belajar bergaul dengan kaum lelaki ni¡K 
tau je la lelaki di pejabat tu semua nya borak berbaur lucah je¡Kcerita main dengan bini dia pun abis di ceritakan macam kemegahan mereka.. 

tapi entahlah mungkin saja-saja nak buat aku terasa teransang kot¡Khaha¡Klagi pun aku ni bukan laa baik sangat kan?..Ramai yang cuba nak rapat dengan ku¡Ktapi aku tak mudah nak menyerahkan nak ikut perlawaan mereka¡Ksengaja aku buat perangai cam jinak-jinak merpati¡Kbila aku tengok lelaki tu stim je¡Kaku mula belahh hahaha¡K 

Tapi dalam pandai ada masanya aku kecundang gak¡Ktapi nasib baik rahsia aku tak diketahui kawan sepejabat. 

Ceritanya bermula begini¡K.nama lelaki tu Zul¡K. Dia ni nampak je baik dan pendiam..emm..tak leh pecaya Tapi sebenarnya aku juga yang meransangkan dia hehehehe¡K. 

Meja Zul hanya di belakang aku je¡Kjadi pergerakan aku memang dia boleh lihat..apa saja yang aku buat pasti dia akan nampak..kalau aku tengah adjust panti liner aku pon mesti dia leh nampak¡K 

Kekadang aku perasan gak bila aku pakai baju t yang lower sikit mesti dia kerap datang kat sebelah meja aku dan buat tanya banyak soalan pasal kerje¡Kaku tau apa dia nak tengok sangat..hehehehe..memang dia nak intai puting tetek aku..biasa laaa lelaki ya?.. 

Aku pun memang pakai bra yang jenis longgar sikit. Kekadang 5, 6 kali datang bertanya soalan yang sama¡K.heemm agak lepas tengok tu..mesti dia ke bilik air nak buat apa lagi goncang la tu macam adik ku boi ¡Kmasa isap tetek ku..sambil goncang¡Kaku pun tau perkataan tu bila si boi yang sebut¡K 

Satu petang aku di arah siapkan kerje bersama Zul oleh bos aku¡Kmula aku malas¡Ktapi bila dia kata bersama Zul..emmm di fikiran aku dah mula fikir yang lain..emmm petang ni aku nak goda si budak Zul. 

Bila aku lihat bos aku beritau dia dah nak balik..dan pesan pada Zul tunggu aku sampai abis¡Khahhaa dalam hati ku pun terasa seronoknya.. Memang petang tu sengaja aku buli si Zul suruh tu suruh ni..memang dia ikut apa aku suruh..sebab nya korang pun mungkin sudah boleh agak. 

Hari tu aku pakai blouse kuning skirt labuh warna hitam..kata ku pada Zul " Awak rasa panas tak Zul? Kak Ina rasa cam aircon dah tutup je" sambil tu dua belah tangan ku mengikat rambut jadikan tokcang ekor kuda¡Ksi Zul memandang apa yang aku buat ¡Kmatanya tak berkelip pun, supaya tak nak sesaat apa yang aku laku dia terlepas¡Kaku pun tanya dia 

"Hei..apa awak tengok-tengok" dia tercegat je..macam budak bodoh terpaku je..hehehe Dalam hati ku berkata emmmdah mengena laaa umpan aku.. Masa aku ikat rambut tu tangan ku angkat jadi ternampak laa dia bahagian perut dan rusuk ku yang putih tu¡K Sengaja aku betulkan tali bra aku¡Ksambil aku kenyitkan mata ku pada Zul¡Khehehe.. 

" Zul¡Kawak macam tak penah tengok pompuan ke?" "Ngape Zul diam je¡K.awak tengok niiii¡K.macam nak makan saya je?" Zul pun menangguk-angguk kepala dia macam kata ya¡K 

" Zul..awak takde gurlfren ke?" lantas Zul pun menjawab¡Ktak de. Sebenarnya aku pun takut nak permainkan dia begini¡Kseram gak..mana tau tiba-tiba dia menganas walaupun aku tau dia ni baik dan pemdiam¡K.Tapi aku tersilap rupa nya¡K. 

Entah bila masa dia tetiba sudah berada berdiri di belakang ku sewaktu aku mengalihkan file dari meja ku. 

"Hey!!!! Zul apa ni" teriak ku¡Kaku tak dapat memusingkan badan di sebabkan aku di kepong oleh file dan dinding¡K 

Tangan Zul sudah memeluk pinggang ku¡Kaku cuba melepaskan diri ku..tapi Zul tetap memeluk ku¡KSetelah penat aku cuba melepaskan diri¡Kdengan nada yang lembut aku tertanya pada Zul walaupun Zul masih memeluk ku erat dari belakang. " Zullll..Zul nape buat kak Ina macam gini¡Ksakit laa kak Ina.." 
Dia masih membatu diam saja¡Ktapi tangan dia mula bergerak keaatas memaut kedua-dua belah buah dada ku¡Kaarrrrghhh¡K emmm sedap Zull¡Kramas pelan-pelan¡Kkak Ina sebenarnya nak kan Zul buat jadi tolong laa lepas kan kak Ina ¡K.. 
bila zul dengar perkataan tu¡Kdia cam terkejut je¡Klalu di lepasnya cengkaman rimau di dada ku tadi¡Kiushhhhh lega baru laa aku dapat bernafas semula¡K Aku pun pusing mengadap dia¡K.dengan suara ku yang pelahan aku pun berkata " Zul nak kan kak Ina ya?" 

"Ok¡Ktapi zul janji jangan beritau orang lain ya..?" dia membisu tapi mengangguk je¡K 

Kami masih di meja tempat ku lagi¡Kberat badan ku tampung dengan tangan ku ke belakang meja¡Kkepala ku lentik kebelakang juga supaya boleh ku pejam mata sambil Zul meneroka dari bawah dagu ku .. 

pelan pelan dia cium sekitar leher ku..emmmm..emmm aku cuma mengerang kesedapan je¡K.leher ku terasa janggut nya yang kasar tu¡Kmembuat aku kegelian¡Kdenyutan di pepek ku¡Kbagai bergetar-getar..sambil mencium leher dan pangkal leher ¡Ktangan dia sibuk meramas kedua-dua belah tetek ku yang masih bersalut baju lagi¡Kaarrrgh.. 

Zul mengapa kau seksa ku bergini¡K.emmmm sebelah tangan sudah masuk kebawah blouse ku¡Kbra yg ku pakai di selak je..dengan pantas..tetek ku di sedut macam bayi kelaparan susu¡K.tetiba teringat lak aku pada adik kecil ku dulu¡Khehehe¡K. 

Aku relakan dia ku macam hamba di seksa¡Ksebelah tangan ku di angkat ke atas¡Klalu di selaknya blause aku tinggi sampai ketiak ku di cium nya..kemudian tetek ku jadi mangsa lagi¡K 

menjerit kecil aku bila puting aku di gigit ¡K.arrggghhh heiiii sakit laaaa Zull¡Kdia mula cium antara hulu hati ku¡Kememm mmmm¡Ksebelah tangan sudah menyingkap kain skirt labuh ku tadi¡Ksebelah tangan masih meramas kuat buah dada ku¡K 

Jari dia sudah berada di¡Kari-ari ku¡Kku rasa jemari dia mula tercari-cari lubang pepek ku¡K.arrghhh sedap Zul¡K¡Ksambil aku meregangkan belahan kaki ku supaya senang dia memasukkan jari.nyaaa¡Kemmm aku sendiri pun boleh merasakan diri ku sudah basahhhh¡Kemmm¡K. 

Zul sudah berlulut cuba masukkan kepalanya dalam kain skirt labuh ku¡Kpanti ku di selit tepi¡Kaku rasakan¡K.ada sesuatu lembik dan panas di pepek ku sekarang¡K Ooooooo arrrgghhh ..sudah..sudahhh Zul¡Kjangan teruskan lagi¡K.kak Ina tak leh bagi pada Zul ¡K.TIDAKKKKK ¡K.hentikan ¡KZull¡K.lantas¡Kaku lekas-lekas duduk di kerusi sebelah¡Ksambil tu aku nampak Zul¡Ksudah buka seluar nya¡K. 

Terbeliak mata ku¡K.seram campur takut semua ada¡Kdalam hati ku¡Ksi Zul nak masuk kan konek dia ke? 

Rupa-rupanya¡K.Zul hanya¡Kmengambil tisu dan mengelap konek dia yang sudah basah tu¡Kntahlahhh bila masa dia keluarkan¡Katau memang dah terkeluar¡K.hehehe.. 

Kami¡Khanya tersenyum dan mendiamkan diri¡Kkerje yang patut nya siap¡Kdah tertangguh¡Kterus kami balik¡K 

Hari ni aku dapat rasa pengalaman baru di mane jari Zul sudah masuk sedikit kedalam pepek ku¡K.sedap gakkkk¡K.rasa nak ku buat lagi..!! 

Rahsia aku dan adik lelaki ku Boi tidak siapa pun yang tahu, ya mungkin kelian je sebagai pembaca tau sumbang ma yang telah ku lakukan dengan adik ku sendiri..kami semacam dah biasa tanpa segan silu..tetapi ada masa nya aku menolak kehendaknya seolah kami ni sepasang ..sedangkan suami isteri pun kekadang begitu jugakan. Aku dah mula rasa bosan asyik benda yang sama walaupun bosan tapi aku masih melayan adikku. 

Tapi dulu masa aku masih belasan tahun¡K persekolahan aku tak berani nak berkawan dengan bebudak lelaki mahupun keluar dengan mereka, jadi apabila aku sudah berkerja aku pun mula belajar bergaul dengan kaum lelaki ni¡Ktau je la lelaki di pejabat tu semua nya borak berbaur lucah je¡Kcerita main dengan bini dia pun abis di ceritakan macam kemegahan mereka..tapi entahlah mungkin saja-saja nak buat aku terasa teransang kot¡Khaha¡Klagi pun aku ni bukan laa baik sangat kan?..Ramai yang cuba nak rapat dengan ku¡Ktapi aku tak mudah nak menyerahkan nak ikut perlawaan mereka¡Ksengaja aku buat perangai cam jinak-jinak merpati¡Kbila aku tengok lelaki tu stim je¡Kaku mula belahh hahaha¡K Tapi dalam pandai ada masanya aku kecundang gak¡Ktapi nasib baik rahsia aku tak diketahui kawan sepejabat. 

Ceritanya bermula begini¡K.nama lelaki tu Zul¡K. Dia ni nampak je baik dan pendiam..emm..tak leh pecaya Tapi sebenarnya aku juga yang meransangkan dia hehehehe¡K. Meja Zul hanya di belakang aku je¡Kjadi pergerakan aku memang dia boleh lihat..apa saja yang aku buat pasti dia akan nampak..kalau aku tengah adjust panti liner aku pon mesti dia leh nampak¡K 

Kekadang aku perasan gak bila aku pakai baju t yang lower sikit mesti dia kerap datang kat sebelah meja aku dan buat tanya banyak soalan pasal kerje¡Kaku tau apa dia nak tengok sangat..hehehehe..memang dia nak intai puting tetek aku..biasa laaa lelaki ya?..Aku pun memang pakai bra yang jenis longgar sikit. Kekadang 5, 6 kali datang bertanya soalan yang sama¡K.heemm agak lepas tengok tu..mesti dia ke bilik air nak buat apa lagi goncang la tu macam adik ku boi ¡Kmasa isap tetek ku..sambil goncang¡Kaku pun tau perkataan tu bila si boi yang sebut¡K 
Satu petang aku di a 
rah siapkan kerje bersama Zul oleh bos aku¡Kmula aku malas¡Ktapi bila dia kata bersama Zul..emmm di fikiran aku dah mula fikir yang lain..emmm petang ni aku nak goda si budak Zul. Bila aku lihat bos aku beritau dia dah nak balik..dan pesan pada Zul tunggu aku sampai abis¡Khahhaa dalam hati ku pun terasa seronoknya.. Memang petang tu sengaja aku buli si Zul suruh tu suruh ni..memang dia ikut apa aku suruh..sebab nya korang pun mungkin sudah boleh agak. 

Hari tu aku pakai blouse kuning skirt labuh warna hitam..kata ku pada Zul " *Awak rasa panas tak Zul? Kak Ina rasa cam aircon dah tutup je*" sambil tu dua belah tangan ku mengikat rambut jadikan tokcang ekor kuda¡Ksi Zul memandang apa yang aku buat ¡Kmatanya tak berkelip pun, supaya tak nak sesaat apa yang aku laku dia terlepas¡Kaku pun tanya dia "Hei..apa awak tengok-tengok" dia tercegat je..macam budak bodoh terpaku je..hehehe Dalam hati ku berkata emmmdah mengena laaa umpan aku.. Masa aku ikat rambut tu tangan ku angkat jadi ternampak laa dia bahagian perut dan rusuk ku yang putih tu¡K Sengaja aku betulkan tali bra aku¡Ksambil aku kenyitkan mata ku pada Zul¡Khehehe.. 

" *Zul¡Kawak macam tak penah tengok pompuan ke*?" "*Ngape Zul diam je¡K.awak tengok niiii¡K.macam nak makan saya je?*" Zul pun menangguk-angguk kepala dia macam kata ya¡K " *Zul..awak takde gurlfren ke?" *lantas Zul pun menjawab¡Ktak de. Sebenarnya aku pun takut nak permainkan dia begini¡Kseram gak..mana tau tiba-tiba dia menganas walaupun aku tau dia ni baik dan pemdiam¡K.Tapi aku tersilap rupa nya¡K. Entah bila masa dia tetiba sudah berada berdiri di belakang ku sewaktu aku mengalihkan file dari meja ku. "*Hey!!!! Zul apa ni*" teriak ku¡Kaku tak dapat memusingkan badan di sebabkan aku di kepong oleh file dan dinding¡K Tangan Zul sudah memeluk pinggang ku¡Kaku cuba melepaskan diri ku..tapi Zul tetap memeluk ku¡K 

Setelah penat aku cuba melepaskan diri¡Kdengan nada yang lembut aku tertanya pada Zul walaupun Zul masih memeluk ku erat dari belakang. " *Zullll..Zul nape buat kak Ina macam gini¡Ksakit laa kak Ina*.." 

Dia masih membatu diam saja¡Ktapi tangan dia mula bergerak keaatas memaut kedua-dua belah buah dada ku¡K*aarrrrghhh¡Kemmm sedap Zull¡Kramas pelan-pelan¡Kkak Ina sebenarnya nak kan Zul buat jadi tolong laa lepas kan kak Ina *¡K..bila zul dengar perkataan tu¡Kdia cam terkejut je¡Klalu di lepasnya cengkaman rimau di dada ku tadi¡Kiushhhhh lega baru laa aku dapat bernafas semula¡K Aku pun pusing mengadap dia¡K.dengan suara ku yang pelahan aku pun berkata " *Zul nak kan kak Ina ya?" "Ok¡Ktapi zul janji jangan beritau orang lain ya..?*" dia membisu tapi mengangguk je¡K 

Kami masih di meja tempat ku lagi¡Kberat badan ku tampung dengan tangan ku ke belakang meja¡Kkepala ku lentik kebelakang juga supaya boleh ku pejam mata sambil Zul meneroka dari bawah dagu ku ..pelan pelan dia cium sekitar leher ku..emmmm..emmm aku cuma mengerang kesedapan je¡K.leher ku terasa janggut nya yang kasar tu¡Kmembuat aku kegelian¡Kdenyutan di pepek ku¡Kbagai bergetar-getar..sambil mencium leher dan pangkal leher ¡Ktangan dia sibuk meramas kedua-dua belah tetek ku yang masih bersalut baju lagi¡Kaarrrgh..Zul mengapa kau seksa ku bergini¡K.emmmm sebelah tangan sudah masuk kebawah blouse ku¡Kbra yg ku pakai di selak je..dengan pantas..tetek ku di sedut macam bayi kelaparan susu¡K.tetiba teringat lak aku pada adik kecil ku dulu¡Khehehe¡K. 

Aku relakan dia ku macam hamba di seksa¡Ksebelah tangan ku di angkat ke atas¡Klalu di selaknya blause aku tinggi sampai ketiak ku di cium nya..kemudian tetek ku jadi mangsa lagi¡Kmenjerit kecil aku bila puting aku di gigit *¡K.arrggghhh heiiii sakit laaaa Zull¡K*dia mula cium antara hulu hati ku¡Kememm mmmm¡Ksebelah tangan sudah menyingkap kain skirt labuh ku tadi¡Ksebelah tangan masih meramas kuat buah dada ku¡K 
Jari dia sudah berada di¡Kari-ari ku¡Kku rasa jemari dia mula tercari-cari lubang pepek ku¡K.arrghhh sedap Zul¡K¡Ksambil aku meregangkan belahan kaki ku supaya senang dia memasukkan jari.nyaaa¡Kemmm aku sendiri pun boleh merasakan diri ku sudah basahhhh¡Kemmm¡K.Zul sudah berlulut cuba masukkan kepalanya dalam kain skirt labuh ku¡Kpanti ku di selit tepi¡Kaku rasakan¡K.ada sesuatu lembik dan panas di pepek ku sekarang¡K *Ooooooo arrrgghhh ..sudah..sudahhh Zul¡Kjangan teruskan lagi¡K.kak Ina tak leh bagi pada Zul ¡K.TIDAKKKKK ¡K.hentikan ¡KZull¡K*.lantas¡Kaku lekas-lekas duduk di kerusi sebelah¡Ksambil tu aku nampak Zul¡Ksudah buka seluar nya¡K. 

Terbeliak mata ku.seram campur takut semua ada¡Kdalam hati ku¡Ksi Zul nak masuk kan konek dia ke? Rupa-rupanya¡K.Zul hanya¡Kmengambil tisu dan mengelap konek dia yang sudah basah tu¡Kntahlahhh bila masa dia keluarkan¡Katau memang dah terkeluar¡K.hehehe.. Kami¡Khanya tersenyum dan mendiamkan diri¡Kkerje yang patut nya siap¡Kdah tertangguh¡Kterus kami balik¡K Hari ni aku dapat rasa pengalaman baru di mane jari Zul sudah masuk sedikit kedalam pepek ku¡K.sedap gakkkk¡K.rasa nak ku buat lagi..

0 comments:

Post a Comment