Sunday, August 17, 2008

Angelina Part 1

1

Firstly I nak ucapkan tahniah pada webmaster sebab adanya ruangan sebegini khasnya untuk pengalaman dan luahan sesaorang insan bernama lelaki.Ini cerita bebar aku untuk korang gadis-gadis yang nak cuba. 

Nama aku orang panggil sham aje, sebab senang nak sebut. Kat sini aku nak ceritakan sedikit pengalaman yang tentunya orang lain nak tahu. Aku sekarang ni berumur 29 tahun dan dah ada anak 2 dah, bini I tak kisah I nak main dengan sesiapa pun, melainkan sejenis kata dia. Girlfriend tak dapat nak kira terlalu banyak, tapi semuanya bukan yang serius cuma suka-suka nak cuba sex aje, tapi aku cukup seronok main dengan awek cina sebab tak sunat dan lagi satu yang bestnya diaorang ni kelentit panjang dan cepat klimaks, so dapatlah aku menikmati air nikmat dia orang, tapi air dia orang ni kedua sedap dari melayu, wanita melayu punya air lagi best. Ok jangan buang masa aku start cerita. 

Aku pertama kali hilang teruna dengan girl cina namanya angelina, cantik orangnya tinggi lampai, aku jumpa dia ni masa aku kerja dekat sebuah syarikat swasta. Jadi nak dijadikan cerita aku ditugaskan untuk kenalkan dia pada setiap arkitek dibawah jagaan aku. Selalunya aku keluar office pukul 9 pagi dengan dia sampailah dekat-dekat pukul 5 petang baru balik office. Yang buat aku teringin sangat dekat awek ni sebab setiap kali aku keluar appointment dengan dia ,dia selalunya pakai skirt pendek tu yang buat aku stim memanjang tu. Setiap kali keluar dengan dia adik aku kat dalam tu tak tahu diam asyik nak meronta aje. 

Jadi pada satu hari aku cubalah masuk jarum aku tanya dia yang daring-daring dekat dia, aku tengok dia kool aje. Haaa jarum dah masuk dah aku kata. Terus terang dia cerita dia selalu tengok vcd blue tapi tak pernah buat yang real, cuma melancap sendiri aje katanya, pas tu aku tanya dia seronok ke lancap sorang-sorang, dia kata seronok juga sebab dia kata dapat rasa air pantat dia sendiri, dalam hati aku kata senang banyak le ni. Aku pun cuba-cuba tanya kalau -kalau dia nak cuba rasa kote orang melayu,' ish tak pernah 'dia kata.. kemudian aku kata cubalah dulu, baru tau nikmatnya. 

Masa tu aku memandu dah jadi tak tentu arah. Kepala otak aku ligat cari alasan untuk memantat dia. Firstly aku suruh dia gosok kote aku dari luar seluar, yang sememangnya dah lama keras. Aku tengok dia ok je. Lepastu aku mintak nak pegang pantat dia ,dia kata cari sendiri.. wah ini sudah bagus.aku apa lagi terus menyelinap terus kat panties dia dan seperti yang aku jangkakan memang dah basah, aku buat-buat tanya kenapa cepat basah, selepas dia cerita ringkas baru aku tahu dia ni cepat keluar pelincir walaupun hanya bercerita. 

Adengan aku kian rancak dia dah mula berani bukak zip seluar aku .jari aku memang dah lama terjolok dalam pantat dia, aku suruh dia kolom kote aku, pas tu dia kata ada satu syarat yang hari ni kita cuma boleh blow job aje sebab masa tu aku memandu, bahaya katanya. Aku ok je! Orang nak beri ye tak? Lagi dia kata esok pagi dia nak ambik cuti sebab nak main puas-puas dengan aku, so nak buat apa rushing ye tak?..aku berhentikan upacara menjolok pantat dia dengan jari sebab dia nak kosentrate blow job aku. Apa lagi macam harimau dia terkam kote aku, just the size I need kata dia,, lantak kau lah, janji aku seronok. Rasa nak pitam bila dia sedut kote aku, kejap rasa ngilu kejap rasa panas ,almaklumlah fist time kena ye tak. 

Dekat setengah jam dia sedut, jilat,gigit, aku rasa nah time nya gunung berapi aku nak meletup, dia terus jugak sedut, dia kata nak telan semua air mani aku sebab dia tek pernah rasa lagi, aku apa lagi bila klimaks dah sampai ,pancut aje lah membuak buak dalam mulut dia, first time terpancut memang banyak kan? Tapi yang bestnya angelina ni terus telan semua dan yang terkeluar keluar pun dia sedut.. dia tak berhenti kat situ, kote aku yang kian lembik tadi dia sedut lagi.. dia kata nak lagi.. ahh mampus aku macam ni,, kalau ye pun bagi lah aku 5 ke 10 minit ke nak berihat tapi aku tengok kesian jugak, macam tak puas aje minum air aku, aku kata suka hati you lah . lagi sekali dia sedut kote aku sampai bijik aku pun dia sedut.. ok lah ade lah dekat satu jam dia sedut, jilat, sedut, jilat, aku pancut lagi tapi kali ni dia tak telan dia tadah dengan tangan aje. Lepas tu cepat-cepat dia sapukan air aku tu kat pantat dia, sambil dia kata you pulak buat I klimaks. 

Aku suruh dia bukak panties dia aku pun terus sambung menjolok dengan jari yang terhenti sebelum dia blow job aku tadi. Aku rasa tak sampai 10 minit jolok,tarik,jolok,tarik , angelina mengerang Emmmmm… hisssss……urgggggghhh. Laju lagi sham.. laju lagi.. pas tu apa lagi aku rasa jari aku penuh dengan pelincir.. dia kejang sekejap melentik badan menahan sedap jari aku menujah pantat dia. Jangan berhenti kata dia you klimaks dua kali I pun nak, tapi kali ni you sedut pantat I kata dia.. aku memang nak macam ni, kalau boleh masa dia nak pancut aku nak sedut semua air dia.. nak rasa.. dia suruh aku parking kat tempat tersorok sikit baru senang nak buat kerja, dalam hati aku kalau dah berhenti baik jolok dengan kote aje kat pantat dia, dia pulak tak mahu sebab dia nak aku pecahkan daranya esok pagi di atas katilnya sendiri. Lantak you lah asalkan I dapat rasa air you, kata i. 

Lepas aku dapat port baik aku mula merayapkan lidah aku di vagina angelina ni, aroma pantat dia ni mengasyikkan bau dia pun best. Macam macam bunyi keluar dari mulut dia masa aku jilat pantat dia ni. Kejap huh kejap his. Tapi selang 1 minit aku sorong tarik lidah aku kat lubang pantat dia dan nyonyot bijik kelentit dia , dia ramas kepala aku, sakit jugak rambut aku kena tarik-tarik Sham sedut biji I kuat kuat sham.. emmmmm sedapnya issssssss lagi sham lagiiiiiii dah nak keluar ni aku apa sedut, jilat,sedut jilat.. bila badan dia dah mula nak melengkung, aku tahu lah dia dah nak pancut. Aku apa lagi terus sedut dekat lubang pantat dia hussssss arghhhhhhhh sham I tengah pancut ni, tersekat-sekat suara dia menahan sedap, beberapa saat lepas tu aku dapat rasakan ada cecair panas masuk kat mulut aku aku terus sedut, telan ,sedut,telan ade le dekat 8 kali sedut bari habis air dia .rasa air nya tak boleh nak gambarkan ,memang sedap , tasteless macam rasa nectar cendawan, terus lesu angelina masa tu , cuma yang aku dapat tengok dia senyum aje kat aku, lepas tu dia kata, malam ni sham tidur kat rumah angelina ye? Aku kata OK, lepas tu terus start kereta balik dan angelina tertidur kat tempat duduk sebelah, sampai appointment pun terpaksa dibatalkan. 

Ok cukup dulu setakat ini I akan sambung apa terjadi pada angelina malam tu kat katil dia, lepas tu aku cerita pulak aku main dengan kawan seuniversiti pulak masa aku further study, lepas tu dengan gadis india dan banyak lagi tungguuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.. 

1 comments:

buat wanita,perempuan or betina yg tgh gatal buritnya dan bengkak teteknya...xtau mana nak salur nafsu...leh call abg punai....0173530047....abg punai sedia melayan mesra...abg punai mmg cinta sama burit dan tetek....punai abg punai mmg ummmppphhhh...lidah yg berbisa....

Post a Comment