Sunday, August 17, 2008

Awek Aku Tak Tahu Gambar Bogelnya

1

Aku lelaki berumur 24 tahun. Aku ada awek, umurnya 23. Awek aku ni, bolehla dikatakan cun. Kiutla ikut bahasa omputeh. Tinggi dia 5 kaki 3 je, pinggang ramping 24 inci, berat 45kg je. Size tetek dia 32b. Cam Jeslina Hashim la cutting ngan muka dia.

Ini kisah benar aku, aku ada amik gambar awek aku ni bogel...3 bulan lepas kot. Aku amik pakai polaroid TETAPI atas sebab sebab tertentu aku tak dapat nak siarkan gambar dia buat masa ini. Jadik aku kat sini nak ceritakan jelah pengalaman aku menjadi seorang jurugambar bertauliah...Mungkin korang boleh jadik macam aku.

k paksa awek aku yang kepenatan ni nak menghenjut lagi? Jadi aku biarkan lah dia tidor. Awek aku nilak ngan tak basuh pantat dia ke apa terus baring atas katil dan terlelap.

Aku disitu masih dalam keadaan bogel dgn kote aku masih basah & tegang ngan air liur awek aku. Nak melancap boring...Tetiba aku perhatikan awek aku yang lena diatas katil...terbaring telanjang indah, lena diulit mimpi. Time tu lah aku teringat bapak aku ada polaroid kat bilik bawah. Ya! Aku mahu mengambik gambar telanjang awek aku malam ni jugak! Boleh buat bahan aku bila dia takde disisiku. Aku check Polaroid Kamera ada 10 keping gambar lagi. Yes! Aku pelan pelan bukak lampu, bagi lighting terang sikit. Tapi pada masa yang sama takut gak aku kalau awek aku bangun tengok aku tgh amik gambar dia tidor bogel. Tapi aku teruskan gak. Awek aku masih tidur, terlentang mempersembahkan buah dada ngan puting coklatnya, dan bulu pukinya yang hitam lebat. Aku terus snap 1 gambar lalu aku terus cepat mengambil gambar segera yang dah diproses. Aku tengok awek aku bogel didalam foto buat pertama kai...memang cun kata hatiku. Macam dalam Playboy...So aku amik lah posisi telanjang terlentang dalam 3 gambar. Awek aku masih bogel terlelap...Dah 3 gambar, hatiku berkata, takkan 1 pose je? Mesti nak amik angle lain...

Bontot awek aku memang power, dia kalau pakai jeans memang kena, padat, tonggek dan bulat. So aku teringinlak nak amik gambar dia meniarap sambil menayangkan bontot dia. Tapi camana nak tiarapkan dia?Lama gak aku pikir, last last aku nekad nak terbalikkan awek ku atas katil. Dekat 5 minit aku gulingkan dia atas katil dan setelah itu aku berjaya melakukannnya tanpa menyedarkan dia! 2 keping aku snap gambar bontot awek aku yang mmg power ni. Ada gak 1 gambar aku letak kote aku kat alur bontot dia. So Last sekali aku teringin nak amik gambar Pantat dia...Kalau boleh sekali ngan bijik dia sekali. Sekali lagi dengan penoh daring aku kangkangkan kaki awek aku. Pelan-pelan aku kepakkan kedua kaki dia sampai kelihatan pantatnya yang sedikit basah. Dah maksimum aku kangkangkan, aku pun talakan kamera kat lubang pantat dia lalu aku pun snap disitu. Setelah diproses, aku sedikit hampa kerana gambar pantat dia gelap sebab takde cukup cahaya. Lagipun awek aku ni bulu pantat dia lebat. Pakai G-String pun bersepah bulu merabai. Aku tengok ada beberapa filem yang tinggal tapi aku dah penat sebab dah kat sejam aku jadik fotografer malam tu. So untuk shot penghabisan aku gentel puting coklat awek aku ni dgn harapan ia naik, dan caya tak caya, puting awek aku ni tegak masa dia tidor lepas aku gentel dan jilat sikit. So aku pun close up dan snap 2 putingnya yang mmg enak dijilat ini. 

Akhirnya aku susunkan semua gambar polaroid bogel awek aku dikaki katilku dan aku mula melancap sambil melihat foto lucah awek aku dan melihat keindahan tubuh seksi molek awek ku yang telanjang indah ni aku terus terpancut puas dan sedikit air mani aku terpercik ke kaki awek aku yang masih lena dibuai mimpi.

Awek aku ni suka 69, tapi biasalak kan awek melayu tak suka telan air mani. Sesapa ada cara nak pujuk awek telan emailla aku. Bontot awek aku mmg power tapi aku takut nak main bontot. Awek aku suka doggie style tapi kalau dia kat atas kote aku boleh tahan gak dia henjut kote aku.

Pengalaman aku memang menarik kerana walaupun setiap keping gambar bogel awek aku ni daring gak prosesnya, hasilnya amat memuaskan. Bila aku stim aku buat bahan tu jadi bahan lancap. Dan sehingga hari ni awek aku tak tau gambarnya pernah diambil bogel olehku...

Jadi mereka yang berminat dan nak jadik cam aku, tunngulah awek korang tidor bogel dan belilah kamera segera polaroid.

Saya mungkin tak mau scan dan sebar gambar awek aku ni. So harap memahami. Anyway

Ini atas sambutan org ramai yang inginkan aku menceritakan lagi pengalaman aku bersama awek aku. Kalau korang miss cerita aku, bacalah cerita aku yang tersiar dulu. Aku masih melancap ngan gambar bogel awek aku ni. Tapi sorila lagi sebab aku masih tak leh nak scan dan sebar kat korang. Sebut pasal lancap, aku masa memula kenal awek aku ni adala aku tanya dia, u pernah melancap tak? Memula dia segan nak cakap. Dia cakap dia ada buat tapi dia buat kat bilik air je. I tanya kat atas katil sesorang tak pernah melancap ke? Awek aku cakap Finger sendiri tak syok. Awek aku pun cakap yang dia suka buat kat dalam bilik air sebab dia lancap pakai air. Aku memula bendul gak sebab tak tau camana awek aku boleh stim ngan air. Nantilah I tunjuk kat u macamana I buat sorang...ujar awekku bila aku dah naik blur.

Dipendekkan cerita, rumah aku line clear hari tu so aku ajak la awek aku lepak ngan ku. Aku pun tanyalah kat awek aku macamana u melancap pakai air? Awek aku memula segan tapi kat 10 kali aku tanya, dia pun setuju nak tunjukkan kat aku. Tapi dia suruh aku bogel dulu bagi dia stim basah sikit. Nak membangkitkan mood...Jadik aku pun bogelkan diri aku dan aku tunjuk kat awek aku yang aku memang tengah ada mood. Kote aku dah terpacak keras dan awek aku tersenyum melihat pelirku yang comel ini. Dia terus memegang koteku yang tegang ini dan menariknya, mengheret diriku yang bogel dan stim ini ke bilik mandiku. Tiba di bilik mandi, awekku lepaskan kejap genggamanya dari koteku yang dah nak terpancut ni. Tapi aku maintain. Awek aku meleraikan satu per satu pakaian dari tubuh seksinya. Nak je aku terkam dan henjut pelirku ini ke dalam pantat nya tapi aku buat rilek sebab nak tengok camana awek aku lancap. Setelah awek aku menanggalkan pantiesnya (bulu pukinya masih lebat :)) aku lihat pantiesnya sedikit basah. Kini aku dan awek aku sedang berbogel indah dalam bilik mandiku. Tiba tiba awek aku berubah mukanya.

Mengajak awek aku ni keluar dari bilik basuh bersama tapi awek aku tersenyum sengih padaku. Awek aku cakap dia stim lagi dan dia nak melancap lagi. Apalagi, terasa koteku naik sedikit. Kali ni awek aku nak sandar padaku. Aku pun bagi dia sandar padaku dan memang sedap bila koteku bergesel sikit ngan bontot awek aku yg mmg power ini. Bila dia bersandar aku pun menjilat lehernya, dan awek aku menarik tanganku ke putingnya yang memang keras dan kenyal ini. Aku memicit micit kedua dua putingnya sambil meramas ramas teteknya. Kulihat awek aku dah lupa dunia. Memang Stim Gila muka dia. Terpejam bukak matanya sambil memercikkan lagi air ke lubang pantat dan kelentitnya. Dalam diam koteku keras kembali. Aku menyuruh awek aku menggunakan satu lagi tangannya untuk melancapkan aku. Awek aku terus mengusap usap indah pelirku. Awek aku pandai menggosokkan tangan lembutnya ke kepala butoku. aku pulak dalam diam merayap ke celah kangkangnya dan menggosok pantatnya yang basah kuyup. Awekku mengerang indah sebentar. Sebab pantat awekku dah basah habis dengan tenang aku memasukkan jariku kedalam pantatnya yang sedap dan suam ini. Serentak itu aku terpancut didalam genggaman tangan awek ku dan awekku juga klimas bila aku fingerkan dia. Itulah pengalaman aku yang aku nak ceritakan

1 comments:

Post a Comment