Sunday, August 17, 2008

Along Lagi

0

Sudah pukul 7.00 petang. Linda bergegas meninggalkan pejabat untuk pulang ke rumah. Dia tak mahu sampai di rumah selepas maghrib. Pantas dia menuruni anak tangga dan menuju ke keretanya yang diparkir di bahagian basement. Kunci suis diputar dan kereta mengaum kuat. Gear ditolak ke nombor satu dan kereta mula bergerak. Linda memberi tumpuan sepenuhnya ke jalan raya. Dia tidak mahu apa-apa kemalangan menimpa dirinya. Mulutnya terkumat-kamit membaca doa.

Di belakang kereta Linda ada sebuah kereta lain mengekorinya. Penumpangnya dua orang lelaki, seorang cina dan seorang india. Kedua lelaki ini sentiasa mengawasi pergerakan kereta Linda. Mereka mengekori agak rapat supaya kereta Linda di hadapan mereka tidak hilang dari pandangan.

Sesampai di pintu pagar rumahnya Linda memberhentikan kereta. Pintu pagar di buka dan keretanya dipandu masuk ke bawah porch. Kereta yang mengekori tadi berhenti di seberang jalan rumah Linda. Kedua lelaki tadi datang mendekati Linda semasa dia sedang menutup pintu pagar. Kedua lelaki yang bertubuh kekar itu menarik dan mendorong Linda dengan paksa masuk ke dalam rumah. Tiada tetangga yang melihat keadaan ini.

"Apa awak mahu?" tanya Linda dengan perasaan ketakutan.
"Awak pinjam duit kami. Awak kena bayar." Bentak seorang lelaki india.
"Berapa saya kena bayar?" tanya Linda dengan sedikit perasaan takut.
"Awak tak ingat? Awak pinjam sepuluh ribu. Sekarang dah jadi 50 ribu." Jawab lelaki cina.
"Cuma beberap bulan saja dah jadi 50 ribu!" Linda seperti tak percaya dengan angka tersebut.
"Dulu awak pinjam, lulus segera. Awak kena ingat, bunganya dikira hari-hari."
Linda terkenang kembali. Ibunya di kampung meminta wang darinya untuk kenduri adik perempuannya. Ibunya ingin membuat kenduri besar-besaran. Malu kepada orang kampung jika kenduri hanya kecil. Ada anak kerja di bandar tentu banyak wang. Adiknya yang hanya tau berpoya-poya itu telah tertangkap basah. Bagi menutup malu maka kedua remaja tersebut telah dinikahkan atas persetujuan kedua pihak. Linda geram dengan tingkah-laku adiknya tersebut. Akhirnya dia sendiri terbabit dalam hal ini.
Kebetulan pada masa ibunya meminta duit darinya dia tidak mempunyai simpanan. Untuk mendapatkan pinjaman dari bank memerlukan terlampau banyak dokumen sokongan. Dia mengambil jalan singkat dengan mendapatkan pinjaman dari Along. Dia bukan tak tahu tindakan along kalau pinjaman tak dijelaskan tetapi dia terpaksa meminjam atas desakan ibunya di kampung.
"Dah beberapa bulan awak tak bayar. Awak jangan nak lari." Lelaki cina itu bersuara keras.
"Saya tak ada duit waktu ini. Boleh datang lain kali," jawab Linda tergagap-gagap.
"Awak sepatutnya pergi pejabat kami. Cerita baik-baik. Tapi awak menghilang diri, kami kena cari. Bila kami datang boss suruh bawa pulang duit. Kalau kami tak bawa pulang boss marah kami." Lelaki india itu bersuara.
"Sekarang saya tak ada duit, belum dapat gaji."
"Kalau tak ada duit awak kena bayar dengan body awak." Kata lelaki cina itu tersengeh.
"Awak kena pilih, duit atau body." Lelaki india menambah.
"Kurang ajar kamu berdua, keluar dari sini." Linda menengking.
Kedua lelaki tersebut merangkul dan menolak Linda ke dalam bilik tidur. Mulutnya dipekup agar Linda tidak menjerit. Lelaki india itu mengeluar sebilah pisau dari dalam poket seluarnya. Tajam dan mengkilat mata pisau tersebut.
"Kalau kau menjerit pisau ini akan ditoreh ke muka kau."
Linda terpaku. Jika dia melawan nasibnya akan menjadi lebih buruk. Bila-bila masa pisau tajam ini boleh mendarat ke badannya. Kedua lelaki itu membaringkan Linda terlentang di katil. Linda tak mampu membantah. Dia lebih sayangkan nyawanya.
Dengan santai kedua lelaki itu mula menjamah tubuh Linda, diramasnya kedua buah payudara Linda. seketika tubuh Linda menggeliat sebagai tanda penolakan atas perlakuan lelaki kurang ajar ini. Mereka kemudian melucuti pakaian Linda. Linda pasrah. Air mata mulai mengalir di sudut matanya. Malang sungguh nasibku, fikir Linda.
"Cantiknya body budak ni. Lim, kau tak geram ke?" Lelaki india itu terkekeh-kekeh gelak.
"Geram, dah lama barang aku tak rasa burit melayu, Ragu." Lelaki cina menjawab.
Linda hanya membiar saja kedua lelaki itu mempermainkannya. Lelaki cina ini namanya Lim dan lelaki india namanya Ragu, sekarang baru dia tahu nama mereka. Dari awal tadi mereka tidak memperkenalkan diri mereka. Ahh.. buat apa dia tahu nama kedua lelaki ini. Nasibnya tidak akan berubah sama ada dia tahu atau tidak nama mereka.
Airmata mulai meleleh membasahi wajah ayu Linda. Keringat dingin mengucur deras membasahi tubuhnya yang indah itu. Ketegangan dan kengerian luar biasa menyelimuti diri Linda. Matanya terpejam erat dan tubuhnya bergetar ketika tangan-tangan kedua lelaki itu kembali meraba-raba tubuhnya. Kedua lelaki itu kagum melihat keindahan dua bukit kembar di dada Linda. Ukurannya tidak besar tetapi sesuai dengan tubuh Linda yang sederhana. Dengan tangan-tangan kasar mereka kedua lelaki itu mengusap dan meramas bukit kembar itu. Putingnya yang berwarna merah muda digentel-gentel dengan jari-jari mereka. Linda mengeliat dan menggerakkan badannya kerana kegelian.
Puas mempermainkan payudara Linda tangan-tangan kasar itu mula merayap turun ke arah pinggung dan akhirnya berlabuh di tundun Linda. Dua pasang mata terbelalak tertuju ke sebuah gundukan indah di kelangkang Linda. Sebuah kemaluan wanita yang benar-benar terawat, bersih dengan susunan bulu kemaluan yang berjajar rapi mengelilingi liang kemaluannya.

Tiba-tiba tubuh Linda mengejang dan mulutnya menganga seperti mengucap huruf O ketika jari telunjuk Ragu menyelinap masuk ke lubang kemaluannya. Ragu mulai menggerakkan jarinya keluar masuk ke lorong sempit yang mulai basah. Cairan kewanitaan Linda mula mengalir keluar bila Ragu makin lancar memainkan jari-jarinya. Erangan mulai keluar dari mulut mungil Linda.

Setelah mencabut jarinya yang berlendir dari liang vagina Linda, Ragu merapatkan wajahnya ke tubuh Linda tepatnya di babagian kelangkang Linda. Aroma yang merebak keluar dari kemaluan Linda dihidu-hidunya. Hidungnya kembang kempes menikmati aroma vagina Linda.

"Sedap baunya burit melayu ni," Ragu bersuara sambil melihat ke arah Lim. Lim hanya tersengeh melihat kelakuan Ragu.
Puas dengan hidungnya kini lidahnya pula mengambil giliran beroperasi. Lidah kasar mulai menyapu-nyapu gundukan kemaluan Linda, dijilat-jilatnya bahagian tubuh yang amat pribadi bagi Linda itu. Belum ada lelaki yang menyetuh taman larangannya itu. Tapi kini maruahnya telah dicabul oleh anak buah along yang memberi pinjam wang kepadanya.

"Aahh.. oohh.." suara yang keluar dari mulut Linda ketika lidah Ragu masuk dan menjilat liang vaginanya. Suaranya bertambah kuat bila lidah kasar lelaki india itu menbelai dan menari-nari di kelentitnya yang telah tegang dan mengeras.
Puas menikmati kemaluan Linda kini Ragu dengan lidah yang masih terjulur menjilat-jilat tubuh Linda hingga sampai ke bahagian dada. Kembali lidah Ragu mengganyang dua bukit indah Linda. Kali ini dibantu dengan kedua tangannya yang ikut meramas-ramas kedua payudara itu. Dijilat-jilat, dihisap-hisap, digigit-gigit kedua payudara indah yang malang itu oleh mulut Ragu yang rakus hingga memerah warnanya. Lim hanya memerhati saja tindakan Ragu itu. Sebentar lagi dia akan mengambil gilirannya.
Setelah itu serangan berganti sasaran. Linda kewalahan ketika bibir Ragu yang hitam berminyak itu mendarat di bibirnya. Dengan rakusnya dikulumnya bibir Linda yang merah merekah itu. Lama Ragu menikmati bibir Linda, dikecup-kecup bibir gadis cantik itu, dikulum-kulum dengan sesekali memainkan lidahnya didalam rongga mulut Linda. Linda nampak semakin kewalahan kerana kehabisan nafas. Mulut Ragu yang berbau rokok itu amat meloyakannya. Dengan perasaan jijik ditelan juga air lior Ragu yang banyak mengalir ke rongga mulutnya.

Tubuh telanjang Linda itu tergeletak longlai di atas katil. Dadanya kembang kempis menyedut udara mengisi oksigen di tubuhnya yang habis diperah sementara matanya masih terpejam erat. Ragu kembali menganbil posisi dan merapat ke tubuh Linda. Direntangkannya kedua kaki Linda selebar bahu dan setelah itu dihalakan batang kulupnya yang besar panjang ke celah rekahan kemaluan Linda.

"Aaaahhh...." Linda melolong histeria, matanya yang terpejam menjadi terbelalak ketika dirasakan sebuah benda keras berotot menikam lubang vaginanya. Batang pelir Ragu yang sejak tadi tegak gagah mulai melakukan penetrasi. Batang hitam berurat itu mulai menunjukkan kegarangannya di kemaluan Linda, dengan perlahan-lahan mulai menyusup masuk ke lubang burit perempuan melayu itu. Linda tidak perasan sejak bila kedua lelaki itu telah melucutkan pakaian masing-masong.

"Jangan, sakit. Aduh sakitnya" Linda menggeliat-geliat menahan rasa sakit di kelangkangnya. Sebuah mahkota kehormatan yang selama ini dijaga dan dirawat secara baik dan akan dipersembahkan kepada suami kesayangan telah diragut oleh lelaki india anak buah along yang tidak pernah dikenalinya, apalagi dicintai. Mata Linda pejam celik dan badan mengeliat menahan sakit.

Ragu yang menindih tubuh Linda terus berusaha membenamkan batang kemaluannya didalam liang vagina Linda yang amat sempit. Tangan kiri Ragu memegang batang kemaluannya untuk membantu menekan pelirnya ke dalam liang ketat. Dicuba dan dipaksa hingga batang pelirnya terbengkok-bengkok kerana sukar memasuki lubang wanita melayu tersebut. Digerak maju mundur hingga akhirnya terbenam seluruh batang hitam yang besar panjang tersebut. Ragu puas bila seluruh batangnya terbenam. Ditarik perlahan dan didapati batang pelirnya diselaputi lendir putih bercampur merah. Ragu gembira kerana dapat merobek selaput dara wanita yang terbaring kaku di hadapannya.
Sejenak Ragu membiarkan batang kemaluannya terbenam keseluruhannya di dalam liang vagina Linda, dinikmatinya kehangatan dinding-dinging liang vagina Linda yang berdenyut-denyut itu. Sungguh nikmat, fikir ragu. Pinggang Linda yang ramping dipegangnya. Mulailah kemudian Ragu mendayung tubuh Linda, digerak batang kemaluannya keluar masuk di dalam liang vagina Linda secara perlahan-lahan penuh dengan perasaan. Sambil menyetubuhi Linda dinikmatinya wajah Linda yang meringis-ringin serta tubuhnya yang bergetar, sejenak kemudian gelora nafsu Ragu pun semakin memuncak. Wajah gadis yang meringis kesakitan itu memancing birahi Ragu untuk lebih agresif. Ragu mulai mempercepat irama persetubuhannya keatas Linda.

"Aaahh.. oohh.", Linda merintih-rintih seiring dengan gerakan tubuh Ragu yang mengepam kemaluannya keluar masuk di liang vaginanya. Gerakannya semakin lama semakin cepat sehingga tubuh Linda terhoyong-hayan. Ragu pun mulai merintih-rintih seiring dengan erangan yang keluar dari mulut Linda. Erangan dan rintihan itu bersahut-sahutan dan adegan tersebut diperhati oleh Lim dengan penuh ghairah.
Beberapa minit kemudian Ragu mula mengejang, tubuhnya menegang keras serta kepalanya mendongak ke atas dan tembakan demi tembakan cairan putih kental menerpa rahim Linda. Cairan pekat itu memancut-mancut menyirami pangkal rahim wanita melayu yang terbaring pasrah. Ragu melolong keenakan bila maninya mengalir deras melalui batang kemalauanya. Direndam batang pelirnya hingga tiada lagi benih-benihnya mengalir keluar. Ditarik batang hitam yang mula mengecil dan bersama keluarnya batang pelir itu maka cairan pekat kemerahan ikut mengalir keluar membasahi cadar di bawahnya.
Ragu pun bangkit dari tubuh Linda, dicabutnya batang butuhnya dari lubang vagina Linda. Puas sudah Ragu melampiaskan nafsu syahwatnya di tubuh Linda. Dia terbaring keletihan di sebelah Linda sambil matanya terpejam rapat. Peluhnya mengalir keluar dengan deras membasahi tubuhnya. Berkilat tubuh lelaki india itu bila disinari cahaya lampu di bilik tidur Linda.

Sekarang Lim mengambil gilirannya. Tanpa memberi kesempatan buat Linda untuk berehat Lim langsung menindih tubuh Linda. Dilancap-lancap kulupnya terlebih dahulu supaya bertambah keras sebelum menghala kepala merah itu ke lubang kemalaun Linda. Tubuh Linda kembali tersentak akibat liang kemaluannya diterjah oleh batang kemaluan lelaki cina. Mudah sahaja batang Lim terbenam kerana lubang Linda dipenuhi oleh caitan lendir. Apalagi batang Lim tidak sebesar batang Ragu maka sekali tekan seluruh batangnya tenggelam. Sungguh pun begitu Lim masih dapat merasai lubang Linda masih sempit dan ketat.

"Sedapnya burit melayu," Lim mula merepek sambil mendayung maju mundur dengan lajunya.
Tubuh Linda dirangkul kemas sambil mulutnya mengisap puting tetek Linda. Sambil berdayung dia kemudian mengulum bibir merah delima kepunyaan Linda. Hidungnya kemudian menjalar ke pangkal tengkok Linda dan terus ke ketiak Linda yang licin. Bau ketiak Linda dicium penuh nafsu. Nafsunya mendadak ke puncak bila aroma ketiak linda memenuhi ruang paru-parunya. Bagi Lim dia lebih suka bau ketiak perempuan daripada bau kemaluan mereka.

Keringat mebanjiri kedua tubuh yang berlainan perasaan itu, dimana yang satu dengan penuh gairah yang membara terus melampiaskan birahinya kepada lawannya sementara yang satu lagi dengan perasaan putus asa dan tubuh lemah, pasrah menerima tikaman dari sang lawan.

Beberapa minit kemudian kembali liang vagina Linda dibanjiri oleh cairan-cairan sperma yang melimpah hingga membasahi kedua pahanya. Lim rupanya tak mampu bertahan lama. Kepala pelirnya yang tak bersunat itu amat sensitif. Maninya mudah terpancut keluar bila dijepit oleh lubang vagina yang sempit. Dia kerap ditegur oleh isterinya kerana belum apa-apa Lim sudah menamatkan perjuangannya. Isterinya sentiasa mengeluh kerana tidak pernah puas.

Linda dengan perasaan lesu melihat dua tubuh lelaki tergolek keletihan di sebelahnya. Dia merenung nasib malangnya kerana meminjam wang daripada along. Kerana patuh dengan kehendak ibunya di kampung dia kehilangan kegadisannya. Selaput dara yang dijaga dengan rapi telah dirampas dengan paksa. Sekarang rahimnya dipenuhi dengan benih-benih hindu dan cina. Dia berharap benih-benih ini tidak tumbuh dan membesar dalam tubuhnya.

"Minggu depan kami datang lagi. Awak sediakan duitnya. Jika tidak awak perlu membayar dengan tubuh kamu." Lim memperingati Linda sambil keluar bersama Ragu meninggalkan dirinya terkapar lesu di atas katil. Linda hanya memerhati dengan pandangan sayu. 

0 comments:

Post a Comment