Sunday, August 17, 2008

Awek Kampung

0

Kisah gua nii..berlaku kat sebuah kampong di pendalaman negeri pahang. Tahun lepas gua ikut member kamcing di ofis ke kenduri kahwin di rumah dia kat pahang tuu. 

Masa gua sampai kat rumah orang tua dia..orang kampung tengah ramai sedang gotong royong dirikan khemah dan ada orang pompuan yang sibuk buat kuih agaknya. Rupanya member gua nii cukup popular kat kampung dia..maklumkah dia ni berjawatan engineer.. so kita orang ( bertiga ) jadi tumpuanlah dengan semua orang kat rumah dia. Gua dengan Lan member gua sorang lagi terus jadi tumpuan..macam Yang Berhormat aje... 

Biasalah..jiwa playboy gua seperti tak dapat ditahan dan meronta untuk survey muka muka cun anak dara kat rumah member gua tu.. gua atur langkah macam bilal masjid aje..tunduk dan sentiasa senyum kalau mata bertembung dengan sesiapa. Phuff..cara gua tuu memang boleh jadi calon menantu dato. Gua ingat Siti Nurhaliza pun meleleh air liur tengok kemanchoan gua tuu.. 

So dipendekkan cerita...gua terlepas senyum pada seorang awek yang pada pandangan gua cun jugak kalau disolek dan pakai seksi. Sekali pandang sebijik macam Linda Rafar dua kali pandang betul betul macama Linda Rafar tengah berbogel. 

Gua senyum sumbing dia balas.. gua tak berani tegur..takut kena parang dengan mamat kampung tuu..tapi kalau di KL dah lama gua terkam..jenis buaya macam gua nii tak boleh pakai sangat. 

sebelah malam..gua tengok awek tuu ada lagi..dah tukar baju..baju kurung warna hijau berbunga..tapi gua perasan dia berdua dengan seorang awek lagi...nampak lebih tua dari dia dan macam kakak dia aje. Kebetulan gua nampak dia tengah siapkan pelamin pengantin. Member gua tuu dah tahu gua sedang attack awek macam linda rafar tuu..so mamat tuu bisik kat gua.."kalau luu nak gua boleh introduce.. awek tuu adik beradik.. yang muda sekolah lagi..yang berumur sikit tuu kakaknya..janda anak 2...laki dia lari balik indonesia.." member gua bagi laluan.. 

Member gua pun pergi kat pelamin dan cakap cakap dengan awek tu..kamudian dia panggil gua datang.. " Ni member....dari KL ...pakar buat pelamin " selamba member gua ayat awek tuu..so gua pun tak tangguh terus tegur dan masuk jarum. Sambil buat kerja sambil cerita..so gua dapat tahu rumah dia orang tak berapa jauh dari rumah member gua. Kakak dia umurnya 25 dan adik dia 16 tahun...mulut dia orang ceria ..gua syok sungguh...tambah pulak..mata dua duanya tajam kalau merenung dua. Sebenarnya i dah geram tengok tetek keduanya...bulat..keras dan besar boleh tahan. 

Awek 2 beradik nii pun kiranya nak balik rumah lebih kurang pukul 12 malam...tapi entah macamana...emak member gua tahan tak kasi balik sebab nak hias bilik pengantik lak..so gua pun tambah seronok...gua sama 2 beradik nii siapkan bilik pengantin lak..kita orang bertiga aje kerana dah ramai yang tido..gua pulak sengaja buat-buat idea yang susah sebab gua sudah ada plan lain.. 

Gua tak banyak pilihan..sambil buat kerja, mulut gua mula ayat benda benda yang miang...ada sekali tuu..gua lap tilam sambil berseloroh..." area nii sensitif tau." adik dia tanya, "kenapa lak.." gua balas.." malam esok ada darah nak melekat..." terus dua beradik tuu senyum dan ketawa kecil. 

Jam dan dekat pukul 2 pagi..suasana memang dan sunyi..cuma kendengaran bising sikit kat diluar rumah...dalam rumah tuu..dan macam macam aksi orang tengak tido. gua perasan yang kakak dia nii...nampak lain aje dan adik dia lak suka bergesel dengan gua sambil buat kerja. Kepala otak gua tengah plan macamana nak rembat kakak dia.. adik tak mau berenggang langsung.. 

Tiba tiba kakak dia sound....suruh adik dia ke dapur ambilkan air minum....so adik dia keluar bilik dan kakak dia terus sound gua. "Jham tak mengantuk lagi ke ? " gua jawab.." mengantuk..tapi dekat u rasa segar lak.." dia balas " apa yang segar.? " gua terus masuk daun " atas dan bawa..." dia senyum...dan pandang kat luar bilik.. line clear..dan tangan dia terus pegang batang konek gua. Ramas-ramas.. memanglah cepat kerasnya.." besar gak adik jham nii " dia sound. Gua balas.." besar tak dapat akaknya buat apa..buat berat nak bawa aje.." Nak ke...? " dia tanya. " Adik u tuu macamana ? " i tanya balik. " ala dia sporting...kalau nak nanti jham turun ...pergi kejalan besar.." 

Dipenddekkan cerita..gua tunggu dan rupanya dia nak balik rumah dia dengan adik dia...dalam gelap kat jalan tuu..dia sound gua suruh ikut dia orang dari belakang dalam jarak yang jauh ke rumah dia dan terus ke sebelah rumah dia.. 

Gua masuk rumah dia ikut tingkap yang adik dia buka..rupanya orang tua dia masih belum balik dari rumah member gua. Bilik tuu pulak bilik tido dia orang ( kira share.. ) . Wangi dan cahayapun samar-samar. Adik dia suruh i duduk atas katil... kakaknya kat bilik air..so gua pun tak tangguh..masuk jarum gak.. 

" Ani niii tak nampak macam umur 16 lah..." gua ayat. 

" mengapa ? " ani jawab. 

" body solid..terangkat...geram.." gua terus terang. 

"eeee..gatalnya " ani jawab sambil mata renung gua. 

Apalagi gua pun..terus peluk ani dari depan..dia tak menolak..malan dia peluk gua lagi kemas..tetek dia terus terhimpit dengan dada gua. Gua cium dia..lidah gua cari lidah dia..boleh tahan gak ani nii..dia kulum balik lidah gua...lama gak gua romen ani nii..kamudian gua baringkan ani atas katil dan terus ramas tetek dia dengan sesedap rasa. Mata dia terpejam...gua pun memang tak sabar...gu tarik hujung baju jurung dua dan tanggalkan baju dia..kamudian tanggalkan bra dia. Gua pun apa lagi... terus hisap puting tetek dia dengan ganasnya..ani mula mengerang...gua pulak mula tanggal baju dan seluar gua cuma ada underware...gua terus tindih badan ani dan romen dia balik... 

Ani tak tolak...cepat-cepat tangan gua lurutkan kain dia dan gua tolak underware dia sekali...jari gua terus ramas cipap ani..bulu dia cantik tersusun..tengah sedap mainkan cipap ani...kakak dia masuk..cis.... gua panik jugak.. 

" ala jham..teruskanlah...i tak kisah.." kakak dia sound. 

Kakak dia (ina) nii tengah berkemban dengan tuala aje. terus ke meja solek dan sapu bedak serta minyak wangi kat badan...gua lak balik semula ke ani dan teruskan adegan selanjutnya...gua tak tengok ina lagilah....tiba tiba gua rasa ada jari yang tarik underware gua dari belakang.rupanya ina kakaknya nak tanggalkan under ware gua. Apa lagi gua ikut ajelah...sambil tangan gua sebelah lagi tanggalkan towel ina. 

Masa tuu,,kita orang bertiga dah telanjang bogel...mulut gua mula cari cipap ani..gua jilat cipap ani dengan kuat kuat..ani tak boleh katalah..mengerang dan mengeluh tak tentu arah...kamudian ina lak mula hisap konek gua... 

Ina memang pro hisap konek...gua kelabu mata dibuatnya. bila konek gua dah tak tahan...gua mintak dia stop dan gua mula pegang konek gua dan bawa ke cipap ani... ina lak bantu bontot gua dengan peluk belakang gua...batang gua terus masuk kedalam cipap ani tanpa banyak masalah..dah tarak dara...dia hayun ikut rentak dangdut..ina lak..tolong gua hentak cipap adiknya. keadaan ani tak boleh kata.. mengelising macam cacing....kamudian gua cabut konek gua dan pusing kearah ina. gua peluk ina dan gua baring atas tilam lak..ina ata badan gua..dan mengangkang...tak bagi salam pun terus dia masukkkan konek gua dalam cipap dia yang tembam tuu.. dia ayak gua sungguh-sungguh sambil tuu ani lak mengangkang atas muka gua. Gua jilat balik cipap ani.. 

Kemudian gua tukar-tukar posisi ..sekejap gua taruk akak sekejap gua taruk adik.. memang dua duanya sporting...main lak macam nak buat anak kembar 10 aje... batang konek gua tak boleh nak kata..nak pecah...lebih kurang 30 minit gua kena lanyak dan gua fuck dia orang..gua sound... 

" please...air i nak keluar nii..." 

Gua cabut batang konek gua...gua lancap batang konek gua depan muka dia orang berdua.. gua lancap gila gila..dan bila nak terpancut gua halakan ke muda dua beradik nii...then gua terus pancut kat muka dia orang.. phufff.. lega... sedap.. puass.. 

Malam tuuu....gua terus tido dalam bilik dia orang sampai puku 6 pagi..baru gua terjun tingkap dan balik rumah member gua. 

Actually..kisah gua dengan dua beradik nii..ada lagi pada malam esok lak..tapi lain kalilah gua cerita kat u all.. 

Chaw.... 

0 comments:

Post a Comment