Sunday, August 17, 2008

Awek Ku Sayang

0

Aku nak cerita pasal zaman sekolah dulu. Dulu aku ada sorang awek toksah cerita cutting badan peh 32-28-34. Aku kenal masa aku tingkatan empat. Orangnya rendah sikit dari aku tapi sama kelas ngan aku. Tibalah saatnya aku ambil spm.... Nie yang sedap nie. Kitorang ada ambil kertas kursus batik. Aku ngan die biasalah dok mai tu jer kepit dua-dua. Tapi dalam hati nie bilalah aku nak rasa cipap dia...? Puting mesti merah punya. Lagi satu ada orang kata kalau awek tu mulut kecik tentu dia punya cipap ketat gak....! Orang katalah, tapi aku tak cheak lagi. 

Ceritanya gini. Satu hari tuh aku aku terpaksa stay pasal aku punya projek yang terbengkalai (batik). Pastu tah macam mana dia pun kena stay kat school... Cikgu suruh siapkan... Ada gak dua tiga orang lagi yang kena stay. Tapi aku peduli, asalkan aku punya projek siap... 

Aku buat tak sedar dah pukul enam... kosong jer bilik lukisan tuh... Aku ingat dia dah balik rupanya dia stay buat tuh sekali... Aku datang kat dia.. "sayang tak balik lagi...?" Berkata aku dengan penuh manja. Dia cakap nak tunggu aku rupanya... Aku cakap kat dia boleh tak tolong kalerkan aku punya lukisan...? 

Dia orait jer... Cantik punya ayat dia pun mai kat tempat duduk aku dok kat sebelah aku... Sambil mewarna tuh aku gurau ngan dia. Geletek dia, pastu terlanggar-langgar lak dia punya barang.... pehhh besar...! Aku tengok pun dah macam stim jer budak nie... Tapi aku tak kisah sangat. Bukan aku yang punya. Tapi setan aku yang kisah. Pasal setan aku nak suruh aku rasa barang dia...! 

Slow jer tangan aku cekup buah dada dia... Terperanjat gak dia. Tapi dia tak kata apa pun. Maka dengan rasminya berjalanlah tangan aku kat dada dia. Aku dengar dah ada bunyi dari dia.... Hak... nak klimiks lah tu...! Pastu tangan aku nie masuk dalam sarung dia dan kasi gentel punting dia... Sambil aku gentel tu konek aku dah stim dah.... 

Tiba-tiba dia cium aku tang mulut. Peh mulut kecik bila cium alamat sampai esok pun aku belum tentu lepaskan. Tapi kerana nak bernapas aku lepaskan gak..... Sekali tu aku pandang kat kain dia. Peh... ada lembab macam air ngalir. Aku sodokkan kat cipap dia tu tapi cuma kat luar... Pastu slowly aku masuk kot atas dengan melonggarkan kain dia tu.... yang memang dah basah pun.....!!! 

Tah macam mana aku punya konek lah buleh terkeluar dari seluar... Dan aku tengok tangan dia pegang konek aku. Bila dia gosok sikit tuh yang buat aku geli... Tak boleh tahan lagi dah... Aku baring kan dia kat atas lantai. Aku lucutkan kain dia.... Memang betul pa yang aku sangkakan. Cipap die kecik, gerenti sedap nie. Nasib nasib kena lak anak dara lagi.....! 

Dia masih rasa seronok lagi tu... Aku hulurkan batang aku masuk kat lubang cipap dia... slow je aku masukkan. Aku tengok gak die berkerut, tapi oleh kerana kepakaran aku hasil titik peluh menengok cerita blue maka berbagai pengalaman yang aku dapat.... Tau-tau jer dah bertembung bulu.... Aku kasi twist aku punya pinggul.... Aku rasa seronok gak pasal nie pertama kali aku buat. Tambah seronok lagi aku bila aku nampak darah dara die juga sama keluar kot cipap die tembam beb......! 

Goncang punya goncang tibalah saat nya adik aku memuntakkan isinya. Cepat-cepat aku tarik keluar kasi muntah atas dada dia... Pehh sedap giler....! Pastu kami pun siap balik. Jadi itulah cerita tipu yang aku reka untuk korang.

0 comments:

Post a Comment