Tuesday, August 19, 2008

James

0

Aku kenal dengan mamat india ni melalui internet ni gak la..nama dia James kalau tak silap aku...ini lah kali pertama aku kenal dengan mamat india ni... 
Setelah beremail beberapa kali dan call aku banyak kali gak...dia ni tinggal kat Pahang..so dipendek kan cite...dia ajak jumpa...aku set aje...dia kata dia ada kursus kat KL ni...dia akan overnite kat Bussiness Inn Hotel...so dekat aje dengan tempat aku tinggal. 

Seperti yang dijanjikan...dia soh aku datang kat bilik dia nombor dah lupa...Aku ni kali pertama nak main dengan mamat india...lagi pun dia kata...ini la kali pertama dia main dengan lelaki lembut cam aku ni...so aku bawak la kawan untuk menyedapkan hati aku ni..aku takut gak..kot kot dia ni cam mamat estet aje..lepas aje aku parked kete aku kat depan hotel tu...aku dengan kawan aku pun naik la hotel tu...malu gak..sebab maklum la...reception kat depan tu pandang semacam aje...aku ni biasa la..dreesing lelaki aje...sampai aje kat bilik dia...aku bell dia...terbuka aje pintu...aku setengah pengsan dengan kawan aku tu..sebab mamat ni bukan mamat estet...jangan tak caya...muka dia cam Anil Kapoor...tak caya sudah...bini kau nama bedah..kawin di Mekah..tetek dia beso sebelah..hehehehhee.... 

Dia pelawa aku masuk...so hajat hati tak nak introduce diri masa awal..sebab takut gak tak hensem....so aku nak pass kat kawan aku aje...tapi bila cam Anil Kapoor tu...tak jadi la nak nyamar...so kawan aku lak...aku tengok dah lain macam...planning asal nak kasi kat dia..tapi tak leh jadi..aku over shadow dia...aku kenal kan diri aku...so...we all sembang jab..aku dah kasi signal kat member aku tu..soh dia turun la..tunggu kat mana mana...dia paham...we all sambung cite..macam macam cite la...oppppsss..mamat ni dah kawin dah...ada anak 2...tak kisah la kata hati aku...janji aku boleh atasi prestasi wife dia..sambil sembang tu.....tangan aku merayap gak..aku tahu..jantan ni kalau kita tak mula kan dulu..sah sah dia tak nak nyer...malu la konon..piraaahhhhh..tapi bila dah mula kang..naik biru kita di buatnya...dah paham sangat dahhhhhhh... 

AKu lak offer dia untuk massage..maklum ler dia naik bas..penat...so aku soh dia buka baju...dia ikut aje...aku soh dia pakai towel...dia ikut gak...aku ni pakar gak la dalam urut mengurut ni..sebab aku ni anak tukang urut...dia kata aku pandai urut..ye la tu...nak bodek la tu...sambil urut aku sembang la dengan dia...dia kata dia tak pernah puas dengan wife dia..sebab wife dia orang kampung yang tak pandai main...tak suka blowjob dia punya..kayu..ye la tu..banyak la kau punye cite...macam macam kau kondem wife kau..tapi dalam masa aku urut tu..aku sniff gak dia..kot kot ada bau badan...sah sah..confirm..cop sirim dia ni pembersih...aku rasa lega sikit...tak nak la aku bau kari ka minyak lenge ke...sampai aje jari jari aku ni kat pinggang dia..aku tarik sikit demi sikit towel tu dari paras pinggang...sampai la dia terbogel..amboiii..terbogel lagi...sebenarnya sengajakan...nak tengok gak bontot kuali ker bontot periuk...so aku rasa dia ni memang bersih punye orang..sebab ada chop sirim gak...heheheee.....aku cari urat sembelit dan urat kentut dia...nasib la tak kentut...kalau kentut mau aku humban dia ikut tingkap tu...tapi aku tengok bontot dia terkemut kemut la sebab sedap sangat dapat urutan berbisa dari anak tukang urut..sengaja aku mainkan jari aku kat pangkal buah dia..aku rasa kematu aje kat situ..keras la batang dia tu...aku urut urut kat pangkal batang dia yang kat lobang bontot dia tu...dia dah berdesih dah...sah sah tegang dan keras batang dia tu...ini urut bukan sebarang urut tau..ini urut untuk carik urat kasi keras dan kuat main...sebab aku ada belajar dari abah aku..aku carik lubang cincin dia dari belakang..abah aku kata lagi senang carik dari belakang...aku rasa buah dia bergerak gerak dan macam ada angin..aku urut buah dia...ada lendir...tak elok untuk jantan macam u all yang suka melancap dan kuat main...bila dah rasa ok sikit...aku soh dia telentang...mak aiiihhhhh....telentang aje dia...mata mak berpinar sekejab nyah..apa tak nya...keras macam besi...berurat...panjang..beso..semua nya kira complete la...bagi seorang jantan macam dia ni...hati aku dah dig dug...aku tengok mata dia..dia senyum aje kat aku...dia ingat aku takut??..alang alang seluk batang..eh eh batang lak..terlatah lak..alang alang seluk pekasam..biar sampai lendir keluar....betui ka mak cakap ni nyah...aaaaaaaaahhhh...tak kisah la nyah...mak pun..eh mak lak...aku pun urut la perut dia...aku rasa banyak angin...berbunyi perut dia sebab angin lari...pas tu aku pegi kat ari ari dia...kat situ angin lagi kuat....tapi tak ribut topan..akak malas dengan adik adik yang tak reti bahsa ni..hehehhee...lagi bertambah la keras batang mamat keling ni...eh eh...aku terperasan...laaaaaa..mamat ni rupanya dari spesis orang islam gak....veryt the clean gitu...sunat nyaaaaaaaaahhhh...mak suka!!!...memang cantik shape dia..kepala tak la kembang semangkuk cam kepala king cobra tu...selari dengan batang dia yang panjang tu...tekan tekan kat pangkal batang dia tu...urut ada isi sikit...nak kasi tang pangkal tu biar tak leh nak lentur lentur..ada la petua dia...sape sape nak berurut dengan mak...kena la sedia kan pengkerasnya..tak mahal...RM225 aje...RM200 tu sebab nak beli baju..nak melaram..heheheee...iisssshhhh...cite cite la..potong steam betul la...sorry nyahhhh....ni kan cite satira... 

Aku tengok mata dia dah tutup rapat dah bila aku pegang batang dia...berdenyut denyut...aku genggam kuat kuat..fffuuuhhh..memang power giler mamat ni punye...tak ada lembik lembik dah...ya la..kari la pulak..sambil main main kat kepala batang dia tu...tangan aku satu lagi..main kat puting dia...sekejab kiri..sekejab kanan...aku tengok dia macam nak juling dah bila aku buat cam tu...steam giler dia..lepas tu...aku tengok mata dia cam mengharap aku kulum batang dia..aku paham...sikit demi sikit aku main dengan lidah aku kat kepala batang dia...aku tengok kaki dia dah terangkat dah...aku masuk kan batang dia pelan pelan dalam mulut aku..ngeliat manja dia...suara tertahan tahan...apa tak nya..panas suam la kot...lama gak aku berkeadaan begitu..sambil tu lidah aku main main kat kepala batang dia masa terendam kat dalam mulut aku...jari aku terus main kat puting dia...dia angkat kaki dia dalam keadaan lutut di atas...dia kangkang kan kaki dia...aku ni suka tengok orang siok cam nak mampus..aku pun apa lagi...bawak lidah aku kat antara pangkal batang dan lubang bontot dia...sebab clean aku sanggup laa...aku main main kat urat tu..apa lagi..terangkat bontot dia...sambil mengerang sedap...tengah tengah sedap tu...hand phone aku berdering...laaa..sape la pulak kacau ni...tak tau nombor sape...aku angkat...aku dengar kawan aku kat bawah dah marah marah kat aku dah...dia kata..."oooiiii..mau bikin anak ker"...hehehhee.....aku kata "give me 10 minit please"...dia kata..."kalau lambat aku balik naik teksi"..cam mana tuh..??...sape nak jawab??ada idea??...tolong jawab kan...

terus aku main mainkan lidah aku kat lubang bontot dia..fuuyyooooooo...lagi terangkat kaki dia..mengerang macam lembu kena sembelih...aku suka tengok mamat tu dalam keadaan cam tu..tak tentu hala..aku tau dia steam giler tu..lagi suka dan lagi kerap aku jolok lidah aku kat lubang bontot dia tu...aku tau sangat...dia memang suka...dan aku tau gak..lelaki memang suka kalau main lidah kat lubang bontot mereka...tak caya bet RM10.00. Dan aku percaya..mamat ni tak lama ni..aku sure memang akan pancut cepat ni...betul tekaan aku...sambil tangan aku goncang/melancap batang kote dia...sambil aku jilat bontot dia...aku rasa dah kembang semacam kote dia tu...macam air dah nak keluar dah..lagi laju aku buat...tau tau dia angkat tinggi bontot dia..sekali dengan kaki dia...crrruuttt..cruuutttt...dia klimak...aku tengok muka dia berkerut tahan sedap..jangan tak caya..air dia sampai kat muka dia..dia terus melancap sendiri...sambil mengerang..aku tau...ini akibat urutan aku kat batang kote dia tadi...urat dah betul...banyak sangat air dia...aku perati aje gelagat dia..tak kuasa mak nyah nak tolong dia lapkan..sendiri sedap sendiri buat la...lepas tu aku tengok dia len+++ cam orang lari 3000 km...terdampar lesu...dia tarik nafas dalam dalam..lepas tu dia lepas kan..baru la dia boleh becakap dengan aku..dia kata...aku ni sah sah memang tera dalam bidang urut dan main ni..ye ke ni???....

tak penah dia capai klimak cam gini sedap dia...angin dekat buah kote dan perut dah tak ada..memang la sedap bila klimak...jangan korang tak tau...lepas tu..hand set aku bunyi lagi...aku off terus..aku tau kawan aku dah marah dah tu..so aku cakap kat dia..i got to go...dia paham...so dia ambil duit..pas tu dia kasi kat aku..dia kasi aku RM100.00...dia kata ini bukan sebab khidmat sex..tapi khidmat urut aku kat dia..aku paham..dan aku terima aje duit tu....dia kata..lain kali dia akan call aku kalau dia datang KL lagi..so aku pun angguk aje la...aku bega bega sikit rambut dan baju aku..aku pun chiow...puas hati aku bila aku dapat takluk jantan yang kata dia orang tera..boleh tahan sampai 45 minit ke atas la...1 jam la..gebang je tu...dengan mak jangan main nyahhhh...mak tahu di mana kelemahan korang...hehehehhee...jangan cakap beso dan takbur...buruk padah nya... 

Selang sebulan lepas tu..mamat ni call ..dia kata nak datang KL lagi..tapi kali ni aku kasi alasan lain..sebab nak balik kampung..wrong timing...dia call banyak kali gak la...lepas tu..dan lagi..dan lagi..tapi ..sorry....there is no reason...sebab malas aje...Itu lah paparan aku kali

0 comments:

Post a Comment