Sunday, August 17, 2008

Anak Sedara Part 2

0

Masa Lina tengah mengeliat tu... aku terdengar rengekkan "ehmm........ ehm.... uhhh......" aku pun tak tau sebab apa.... mesti stim tu.... aku masa tu macam nak demam pun ada.. sebab.. panas... takkan korang tak tau suhu badan gadis..... lepas puas aku dapat hisap gunung si dara yang "kaw" tu... aku pun menyuruh dia baring..... dengan mata dia yang tertutup (stim lah tu) basah seluruh badan kitorang masa tu.... huh... macam mandi wap.... sedang Lina tengah syok stim... aku pun main kan Pussy..... Jilat.... mamang lah geli kan... tapi, kalau dah nafsu memuncak... aku dah tak fikir apa lagi dah... nak jer aku gigit kelentik dia... Hish... geram aku..... panas .... sedap pun sedap.... hmmmmm..... 

Aku dah puas main pussy dia... aku suruh dia pulak main kan peranan mengolum batang aku.... dia kata.... "tak nak lah bang....loya lah..." Aku kesian kat dia.... aku cakap lah... mmmmm.... kalau tak nak.... kita..... err.... dia pun faham.... Apa lagi... GOLDEN DREAMS aku dah tercapai ler..... Mula2... aku suruh dia kangkang.... dalam kelam gelap tu... aku nampak Pussy dia bergerak-gerak.... (Memang sah budak ni nak kena ajar ni... hehehhe... jaga kau... abang sayang nak landing...hehehehe...). Dengan perlahan-lahan aku TARGET kan batang aku kat pantat dia.... slow jer aku masuk kepala batang aku... baru masuk setakat kepala jer... dia dah merengek..... uih.... cara dia merengek.... mak aii...... menggoda... lagi kuat lah aku hayun..... makin dihayun... makin kuat dia menjerit.... Daripada "ehmm....ehmmm...." sampai ke "ah...argh....ah....hmmmmmm....." sedap tu...... sekarang batang aku dah tenggelam kat pantat dia sampai setengah dah..... dia kata "STOP IT"...... aku kata kenapa?... sekali buka lampu.... alamak... darah apa ni sayang?... aku tanya dia... last2 dia kata....(dalam keadaan 50% hidup 50% mati) Kalau abang nak tau... itulah darah dara saya..... Patutlah masa aku masuk kan batang aku tu, aku dapat rasakan "PRAK".... nak kata Underware Koyak... mana ada kitorang pakai underware....... Mmmmm...... best gak yer pecahkan dara anak dara ni.... hehehe..... Aku cakap kat dia... so, nak teruskan ke?... aku tanya dia... dia kata... dia nak cuci dulu darah... yang banyak tu.... aku lepaskan dia... dalam masa dia kat bilik air tu... aku pun gosok-gosok kan "ADIK".... baru gosok 2-3 kali jer.... "cRITt....terkeluar dah aku punya air mani.... masa tu aku memang tak sedar yang air aku dah nak keluar..... yelah... panas....... memang tak sedar.... aku kepenatan macam berlari 40 kilometer lah.... lepas tu... lina datang.... dia kata..."Bang... nak lagi lah.... lain jer rasa badan Lina kalau tak 'setubuh' dengan abang....." dia kata lah.... 

Aku cakap kat dia.... kalau Lina nak lagi.... kejut kan lah "ADIK" ni.... tulah ... abang suruh kolum tadi... Lina kata.... Loya... hah.... kan "ADIK" dah merajuk... ok lah sayang.... Lina kata kat aku... Meh Lina Hisap abang punya "ADIK".... Tak sampai setengah jam Lina..... gentel ... lancap.... gosok .... aku punya KONEK stim balik..... dah naik... Lina merenung lama aku punya konek... aku tanya dia...."kenapa sayang pandang abang punya kote cam tu?" Dia kata... dia hairan.... makin lama... maki besar dan panjang yer..... heheheh... aku tergelak.... Pedih gak BENDA(pantat) Lina ni dibuatnya... tapi... sedap lah... Huih.... suara serak dia.... Bila dia kata 'sedap' tu... 

Aku dah lain jer...... EMmmm....... ok lah sayang.... "ADIK" abang dah bangun ni..... cepat lah.... tak tahan ni..... sayang baring... Abang peluk.... sayang peluk abang sekali tau... dia pun mengangguk... Mmmmm...... kote aku dah masuk kat dalam pantat dia... baru kepala je... dia dah menggeliat... dia pejam mata... sambil memek muka dia macam menahan kesakitan... aku hayun... perlahan-lahan... aku hayun..... dia memang dah berair dari tadi.... dari mula-mula aku nak main ngan dia pun memang dia dah berair.... Aku hayun.... hayun... punya hayun.... Lina pun terikut-ikut kan irama hayunan aku.... aku masuk... dia...ah.. aku masuk dalam sikit... dia... argh........ macam irama dan lagu.... makin lama... makin laju lak aku punya hayunan... yelah... stimm... dah tak ingat apa lagi dah... laju ke... perlahan ke... semua belakang cerita... sedap woooooo...... Bahagia rasanya.... dalam 30 minit... air mani aku rasa dah nak keluar... aku kata.... "sayang...watch up....".... crittt.... sempat gak aku keluarkan batang aku dari pada pantat dia.... aku pancut kat perut dia... banyak gak air aku masa tu... kalau tiga kali aku pancut... boleh penuh secawan lah... aku pun sangat lah puas... aku tengok Lina pun dah separuh koma.... memang tenat... aku cakap kat dia..."sayang..." dia pun jawab "yer".... lembut.... walau lembut macam mana pun suara dia... "ADIK" aku memang dah tak boleh bangun lagi dah... macam mati pucuk.... hehehhe... letih siol....... aku cakap... bila mak sayang balik?.... dia kata... LUSA..... Mmmm..... ada 'chance' lah lagi 10 round.... lepas tu... sebelum dia tidur.. aku cium bibir dia yang merah tu... aku lafazkan "I LOVE U SAYANG".... dia kata ... "MEE TOO"... aku pun kiss dahi dia dan tidur sambil berpelukan, telanjang bulat sampai ke pagi..... (PUAS).... ok lah... sampai sini ajelah... lain kali ...kalau aku ada masa... aku cerita kan lagi teknik yang baru pulak.... aku ngan dia jer... dengan orang lain...aku tak nak cerita...(SECRET)

0 comments:

Post a Comment