Sunday, August 17, 2008

Aku, Sex & Penyakitku

0

Aku dulu budak muda biasa aje,aku belajar tak tinggi and then aku terus kerja sebab nak cari duit.Oleh sebab body aku ni power,aku jado bouncer kat satu pub in KL.Kat situ,aku jumpe banyak awek and tak sorang pun yg aku tak fuck. 

Nak pendekkan cerite,aku buat sex ngan awek ni.segale bende aku perform kat dia,tak tinggal mane2 lobang kat tubuh dia.Aku ni suke hisap kelentit and awek terakhir aku fuck ni ade bawak penyakit.Aku tak sedar sebab body dia lawa, sihat, gebu, montok, segar, lembut, power & langsung tak nampak sakit. 

So,sekarang ni aku suffer penyakit Herpes,korang tau tak ape... penyakit ni memang tak de ubat. So,sekarang ni aku dah betul2 menyesal & aku harap korang takkan jadi macam aku.Aku nak ingatkan korang jangan fuck sebarang pompuan.Jangan tengok body sebab body tak bagitau penyakit yg ade pada body tu.Kalau korang gile sangat cari je bini,sebab bini2 tu kene pegi check-up sebelum nikah supaya selamat. 

Ni bukan sebarang story...aku nak pengajarankan korang jugak,aku tengah sedih ni.takde sape dah boleh tolong aku

0 comments:

Post a Comment