Sunday, August 17, 2008

Adik Sepupu Part 1

1

Apa khabar aku ucapkan kepada semua remaja dan peminat setia ceritalucah. Aku kat sini ada sedikit pengalamn untuk diceritakan kepada u all..... 

Aku ni sebenarnya kuat nafsu. aku mula akil baligh pada umur 15 tahun. Sekarang umur aku dah 18 tahun. masa aku mula-mula akil baligh dulu, aku tak boleh tengok perempuan seksi sikit. kalau ada amoi pakai skirt pendek menampak kan peha je, aku terus mencari bilik air atau tempat yang sesuai untuk aku melancap. tapi, itu semua cerita 2 tahun lepas lah. kelakarkan. melancap je keje aku. tak boleh tengok body perempuan lawa sikit, mesti terbayang je wajah perempuan tu masa sedang 'syok' aku melancap. nak kata aku ni takde peluang nak main, aku rasa pada masa tu, ramai gak awek nak ajak aku main. 

Bukannya aku tak nak. cuma, aku ni suka tackel perempuan dan ajak main. Barulah orang kata GENTELMAN atau PLAYBOY. betul tak...... ini tak... dia yang gatal ajak aku, "jomlah main ngan i.... jom lah.... hish.... geli aku...... sebab budak2 perempuan tu, bukannya ada body yang macam aku idamkan. aku tak pernah pun rasa macam mana nikmatnya main pantat ni.. nak kata aku tak HENSEM, aku memang cute(serius) 

Aku tinggal dengan makcik aku. dia ada 5 orang anak. aku tertarik dengan anak dia yang ketiga. lina nama dia (bukan nama sebenar). umur dia baru 15 tahun. tua aku 3 tahun dari dia. dia ni jenis tidur mati. dalam fikiran aku. cantik lah... body dia pun, Mmmmmm.... boleh lah tahan.... kena pulak dengan muka dia yang ayu tu... fuh.... lebih kurang macam lydiawati lah... fuh.. tak percayakan?????? 

Ada sekali mak dia sound, lina.. kau jangan tidur dengan depan lagi, kau tu dah anak dara....... yelah... kita orang semua memang dah biasa tidur sekali dari kecil lagi..... sebab dah terbiasa kan..... ada sekali tu... dia tidur kat dalam bilik..... aku intai2... aku nampak dia pakai baju jarang. konek aku pun stim tak terkatalah.... aku nampak dia punya bra yang berbunga-bunga tu.... warna coklat... time tu pakcik dengan makcik aku takde kat rumah... diorang kerja outstasion.... yelah... kerja kat DINERS CLUB.... mestilah kena kutip banyak duit.... malam tu tinggal aku bertiga je.... aku,lina dan adik lina yang berumur 5 tahun. alaaaa, budak 5 tahun. apa yang dia tau kan. 

Lina ni, macam biasalah, tidur mati. aku dah angkat adik dia pindah tidur keluar pun, dia tak sedar. aku time aku padam je lampu luar, aku nampak samar-samar je tubuh badan si lina ni..... masa tu aku cubalah berani-beranikan diri memegang tangan dia yang gebu tu. panas. huh... stim betul aku. itu baru pegang tangan.... cuba kalau pegang dia punya tetek yang sedang tapi padu tu..... panas..... sedang tangan aku merayap-rayap kat tangan dia, aku mula beranikan diri memegang tetek dia yang selama ini aku idamkan.... aku pegang perlahan gila... yelah... kalu dia tersedar, maunya dia menjerit... korang mesti tak tak tau perlahan camna kan.... kalau korang nak tau, perlahan dia macam pijak semut pun tak mati... tapi, aku terasa hangat tetek dia tu..... langkah seterusnya aku selak je baju jarang yang dia pakai tu..... aku nampak ada 2 gunung yang gerenti panas punya lah kalau lekat kat mulut aku...... aku sesekali tengok jugak reaksi dia, antara sedar ke, tak sedar ke..... tapi, aku memang comfirm yang dia tak sedar..... aku senang lah hati.... dapat raba2... pegang pussy dia sikit2... aku pun mula membuka tali bra dia... "tetiba... dia terjaga..... dia kata kat aku.... apa ni semua ni????? sambil merengek.... abang ni... selama ni... lina anggap abang macam abang lina sendiri... aku pun menggelabah gila lah..... aku pujuk dia... aku cakap lah.... jangan takut.... kalau abang main dengan lina pun.. abang nak lari ke mana... kita kan sedara.... daripada abang bertanggung jawab dengan anak dara orang, baik abang bertanggung jawab dengan orang yang abang cintai dari kecil lagi..... dia pandang aku semacam... macam nak makan orang lah.... aku pun buat lah muka kesian... lama jugak keadaan dia merenung aku tu... adalah dalam 15 minit.... lepas tu dia tersenyum... dia kata... "betul ke abang cintakan lina? aku pun apa lagi "ya"... kalau macamtu... apa yang abg nak dari lina?.. aku tergamam.... dalam hati aku menjerit (JACKPOT,BINGO... dan macam2 lagilah). aku kata lah yang aku ni nakkan dia punya tetek yang sedap tu.... dia pun mula datang kat aku dan dia tunjukkan dia punya tetek.... ada respon...... 

Aku tanya dia.... lina pernah tak buat benda ni? denagn nada lembut je dia menjawab.. "tak pernah" aku dengan suara dia pun... dah naik batang konek aku... lembut... korang tau lahkan... suara anak dara macammana.... dia kata kat aku perlahan-lahan... lina pun cintakan abg, abg je yang tak tau..... ye ke.... aku bercakap dengan nada lembut.... 

Aku memang tak sabar nak nyonyot chamber dia tu.... geram juga.... aku cakap lah kat dia... sayang..... i nak hisap u punya tetek, boleh tak? dia tak bercakap lalu dia tolak aku kat atas katil dan aku pun terbaring..... mula mula dia naik kat atas badan aku... dia kangkang sambil pantat dia ada terasa dekat perut aku..... lalu dia tundukkan badan dia kat muka aku... dapat lah aku hisap chamber dia yang masih dara tu..... fuh.... sedap... sangat... yang teramat sangat... masa aku sedang asyik nyonyot tu, dia macam menggeliat kan badan dia macam geli... tak tau lah aku yang dia ni geli ke atau stim........ eh... aku sambung lagi nanti... korang tunggu tau cerita seterusnya..... 

1 comments:

Cerita yang bagus.. teruskan..
Tumpang Iklan
Ha..besar macam ni baru sedap..
Baru isteri seronok..ermm
>>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

Post a Comment