Thursday, September 4, 2008

Dapat Pantat Brunei

6

Kisah ini berlaku ketika aku menuntut di United Kingdom. Pada awal peringkat aku disini, semangat aku berkobar kobar utk belajar. Al maklum la, baru baru sampai. Selepas 2 atau 3 hari, nafsu aku mula memuncak muncak. Batang aku asyik meronta ronta. Aper taknya hari hari menyaksikan gelagat mat saleh melakukan maksiat di depan mata aku. Oleh kerana tak tahan melawan penangan nafsu aku aku mula mencari ikhtiar utk membuang air yg udah bertakung dalam kepala aku nie.

Pucuk dicita ulam mendatang, semasa dalam kelas lecturer,math aku bercerita la kat kitaorang semua yg tak lama lagi ader minah dari Brunei akan sampai dan belajo sama kat college kitaorang. Sebelum dia sampai aku udah berfikir macam mana rupanya orang Brunei. Dalam hati aku udah memikirkan adegan adegan seks yg paling hard core aku nak buat dgnya.

Sebelum nie pun aku dah mendengar cerita dari kengkawan aku yg balik dari uk yg budak Brunei boleh dikatakan mengamalkan free seks. Pada pengamatan aku sendirila bukannya aper, budak Brunei nie jadi camtu sebab, kat negara diaorang (Brunei) diaorang tak leh enjoy sangat. Korang tau la Brunei macam maner, tak sehavoc maner.

Kiranya culture shock la. Ini bukan aku mereka cerita ker, tapi base on experience aku sendiri la. Ok la sambung balik pasal budak Brunei tu. Selang beberapa hari budak yg sibuk aku cerita nie pun sampai, mula dia sampai aku la budak Malaysia pertama tegur dia, aku dah tau budak Brunei English sure power punya. So aku pun speaking English la walaupun berterabur.

1 st aku Tanya dia, excuse me …are u malay??? Cehh macam bagus jer aku speaking omputih. Lepas tu dia jawab la yes I’m Malay… aku pun intro la diri aku kat dia. Past tu aku kenal kan la dia ngan kengkawan aku. Dalam pada waktu yg sama ader la jugak kengkawan aku yg syok kat dia. Aper boleh buat lubang pantat ader satu yg syok kat dia ader berbatang batang. So terpaksa la gunakan segala ayat yg aku ader..

Lupa lak aku nak story pasal body dia. Macam mana korang nak imagine kan kalau aku tak cerita. Ok la dia nie tak la tinggi sangat. Almaklum orang asia, rambut pendek paras bahu. Tetek tak la besar maner. Tapi stim jugak la batang pelir aku bila tengok tetek dia. Punggung dia tak la besar maner tapi, pada pandangan pertama aku kat punggung dia, aku dah tau dia nie dah kena fuck nie. Punggung dia dah roboh la. Tak macam anak dara. Start dari tu aku mula la berkawan ngan dia. Aku selalu la pergi kat rumah dia dan membuat anak + dosa. Land lady rumah tu minah saleh, udah tentu la sporting tak kisah aku nak keluar masuk.

Cerita masa mula mula aku nak romen dia la. Mula mula pekara nie berlaku kat rumah sewa aku. Mula mula ramai jugak kengkawan aku lepak dalam bilik aku. Aku pun naik boring , bila la kengkawan aku nie nak blah? maner tak nyer, batang aku dah meminta minta utk dibelai.Lepas beberapa jam member aku pun blah. Masa dalam bilik tu , budak Brunei tu tengah baring atas katil aku. Aku pun dah naik stim tengok body dia. Maklum la dah lama tak dapat pantat. Dulu kat Malaysia hari hari aku main pantat bohsia.

Korang tau jer la kat Malaysia nak carik pantat senang. Kat sini pantat mat saleh memang banyak tapi udah tentu la bolos. Aku pun mula la step pertama aku. Dengan slow aku pun baring atas katil aku. Aku pun borak la entah aper pun aku tak ingat tapi nafsu aku masa tu dah macam ribut taufan. Rasa macam nak gempa bumi dibuatnya kekuatan nafsu aku boleh dikatakan 10 kepada sekala rekter.

Tiba tiba mata bertentang mata…hehheheh korang tau jer la mata bila dah bertentang mata, mulut pun memainkan peranan. Mula mula aku pun tak tau nak ikut rentak dia macam maner. Al maklum la aku nie hard core seks dia nie soft core seks. Aku pun dengan rakusnya menyonyot, menghisap, mengulum lidahnya. Dalam pada itu tangan aku dengan sendirinya dah memainkan peranan tanpa memberi arahan. Tangan aku mula meramas ramas teteknya yg seredahana besar itu.

Puas aku meramas ramas teteknya itu. Tapi korang tau la maner puas kalau tak bukak baju ngan bra, so aku pun suruh la dia bukak baju dgn bra dia. Mula mula dia menolak, ahhhhh taktik budak pompuan. Aku dah masak la dgn taktik nie. Buat buat malu la konon aper lagi nak kencing aku dia ader dara la konon.

Cisss sumpah aku tak tertipu dgn taktik dia. Sori la beb masuk nie dah dekat 20 lubang pantat aku dah main kat Malaysia tu. Dari dara sampai mak janda aku dah rasa. Inikan budak 17 tahun nak kencing aku. Oleh kerana dia masih budak lagi, aku guna la taktik budak budak. Aku follow jer cara dia sesambil tu tangan aku masih menjalankan tugas habis dari atas sampai ker lubang pantat dia aku raba. Dan dgn slow slow aku jack dia supaya melondehkan pakaian dia.

Nampakya taktik aku menjadi dia pun dengan perlahan lahan membuka baju dia seterusnya membuka bra colour hitam dia. Tak lupa juga tangan aku pun turut membantu dia membuka pakaian dia. Lama jugak la aku jack dia supaya bukak baju dia.

Bermula la tugas aku yg baru iaitu melayarkan bahtera Titanic aku. Tangan aku macam biasa , masih megusap usap puting teteknya yg berwarna cokelat kehitaman itu. Disamping itu juga lidah aku menjilat jilat putting teteknya ,sesekali dia mengerang kenikmatan, ahhh!!! oh yeee!!! Ahhhh !!! ohhh yeeee!!!! Ahhhh.

Apabila bahagian atas sudah aku terokai macam peneroka felda di Malaysia aku mula meneroka hutan simpan budak tersebut. Hutan belantara budak tersebut tak la setebal seperti hutan di Sarawak Malaysia. Agaknya dia dah trim bulu pantat dia tu. Macam dia tau tau jer aku nak main pantat dia. Aku mula meraba raba kemaluan dia. Pada masa itu jugak torpedo aku dah berdenyut denyut ditahap maksima. Tapi aku masih mampu mengontrol torpedo aku agar tenang setenang air muka Bill Clinton menafikan skandal dia dgn Monica lewisky.

Dengan perlahan lahan aku mengangkankan peha dia agar lubang pantat dia terbuka luas seluas gua niah di Sarawak. Disebabkan dia masih budak lagi, lubang pantat dia tak la nampak terserlah besarnya. Tapi banjir kilat yg berlaku disekitar kawasan yg sewaktu dengannya tak dapat dikawal ditambah pula lidah aku memainkan peranan menjilat jilat bibir pantat dia disamping mengesan biji kelentit dia macam anjing pengesan yg sedang mengesan dadah.

Apabila aku berjaya mengesan biji kelentit dia, dengan rakus aku menjilat menggigit dan menyonyot biji kelentitnya. Nampaknya dia tak dapat menahan hentaman padu maut aku. Ini bukannya aper, ini disebabkan dedikasi aku selama 4 tahun berkencimpung dalam arena perburitan. Ini yg menyebabkan aku dengan senang mencairkan dia. Tetapi pekara tersebut terhenti disitu kerana dia hendak pulang kerumah dia.

Hampa tak terkira aku pada masa tu tak dapat ditaksirkan dengan kata kata lagi. Mau jer aku rogol dia pada masa tu. Tapi takut jugak di tuduh merogol budak bawah umur. Aku pun menghantar dia balik kerumah. Hampa aku. Tak dapat digambarkan macam mana. Bayangkan lah air kote aku boleh dikatakan menunggu masa nak tersembur, alih alih dia nak balik rumah. Aku tau dia sebenarnya sudah mencapai tahap klimaks dia semasa aku menjilat jilat dan memasukan jari aku ke lubang pantat dia. Kalu diikutkan nafsu aku mau jer aku rogol dia masa tu juga.

Tapi mengikut pertimbangan professional aku, tak lari gunung dikejar. Aku pun balik la rumah aku balik dengan perasaan hampa tetapi masih ada sedikit kepuasan dalam hati aku. Bangga jugak hati aku maner tak nyer selama ini asyik rasa pantat bohsia Malaysia jer. 1st time rasa pantat budak luar dari Malaysia.

Sampai jer kat rumah aku, aku terus jer call dia…hehhehe biasa la tambah ayat lagi. Aku cakap la ngan dia ….tah aper aku borak pun aku tak ingat…. bla bla bla bla bla… tiba tiba aku sajer jer bergurau nak tidur kat rumah yg dia port tu. Dia kata line clear sebab land lady rumah tu dah tidur. Huh aku pun aper lagi, dengan laju memandu kereta menuju kerumah dia selaju jantung aku berdegup. Huh dalam hati aku berkata “ memang rasa pantat budak Brunei la aku malam nie”….

Seperti yg diidamkan, dia memakai baju tidur berwarna ungu yg diikat kat pinggang. Dia tak memakai aper aper baju pun dalam baju tidur dia tu. Aku dah agak dah, mesti dia dah ready nak melayarkan kapal layar jalur gemilangnya. Aku pun aper tunggu lagi. Aku terus mencium mulut dia macam mat saleh cium dalam tv. Habis aku nyonyot mulut dia. Nampaknya dia tenggelam dalam ciuman aku tu. Aku pun membuka ikatan baju tidur dia, maka terserlahla dua buah gunung daik bercabang dua miliknya dan lurah dendam miliknya yg bakal aku terjah. Aku pun tak tunggu lama. Buat aper yg patut jer.

Tumpuan aku sekarang ialah lubang buritnya ajer. Mula mula aku meraba raba pantat dia agar minyak pelincir dapat keluar dan memudahkan proses keluar masuk piston aku. Lepas 5 minit aku pun dengan perlahan memasukan batang aku kedalam lubang pantatnya. Kau bayangkan betapa sedapnya apabila batang pelir aku masuk kedalam pantatnya. Terasa sedikit kepanasan pada batangku. Ini pekara biasa berlaku apabila pertama kali menjolok burit. Aku pun terus menghayun bahtera aku selancarnya, sesekali itu dia memanjat ke atas badan aku untuk mengambil alih tahta. Ahhh ahhh ahhh ahh ohhh yeee!!!!! dari atas katil, ke bawah lantai aku kerjakan dia , sesekali dia kerjakan aku.

Tapi aku memang respect la kat dia. Walaupun baru 17 tahun dia pandai memberi kerjasama yg baik. Segala skill telah keluar. Dari aku kat atas dia kat bawah sampai aku kat bawah dia kat atas, doggy style, mengiring style semua style aku dah buat aku pun surrender la . Terbitla air mata air dari lubang kote aku…. haaaaaaaaaaaaahhh puas… memang puas hati… hilang segala rasa resah gelisah aku selama ini. Dari pandangan muka dia juga aku dapat melihat kepuasan yg dia kecapi. Tapi nafsu dia masih kuat macam babi.

Pagi tu dia cerita la kat aku imiginasi seks dia ialah nak main kat dalam bath tab. Mula mula aku malas. Tetapi setelah didesak beberapa kali aku pun menurut. Terjadi la adegan seks macam mat saleh dalam bath tab. Korang bayangkan main dalam air macam maner. Masa tu posisi aku kat bawah dia kat atas masa tu tak yah romen romen dah, main sumbat jer kote aku dalam cipap dia. Best memang best la tapi seksa la aku kena henjut dengan dia. Dia best la, sebab dia duduk atas aku. Tapi masa tu aku tak rasa nikmat sangat sebab lubang pantat dia tak ader pelinciran yg baik sebab, masa tu kami main dalam air.

Habis main aku mandi dan masuk bilik dia. Dah tak der kerja, dia pun urut la badan aku dengan baby oil milik kawan baik aku yg aku pinjam malam tadi dengan nya. Kesian kawan aku. Habis setengah botol baby oil tu aku kerjakan. Lepas tu plak giliran aku mengurut dia. Ahhh aku urut sikit jer meraba lubang cipap dia lagi banyak. Dah raba raba stim plak batang aku. Main lagi.

Aku pun dah letih nak cerita, ini satu lagi aku nak cerita. Yang aku cerita nie bukanlah lakonan semata mata. Tetapi kisah benar yg terjadi antara aku dan dia Cuma aku dan dia jer yg tahu rahsia ini dan kalau korang nak tau cerita selanjutnya nak kalau teringin nak tengok gambar aku dgn dia tengah kissing (intro semasa mula nak main,lokasi dalam bilik dia) boleh lah email kat aku. Gambar main tak der la.

Tapi ini pengakuan ikhlas la dari hati aku, memang pengalaman nie satu pengalaman yg menarik dalam hidup aku, dia boleh dikatakan top ten the best seks action dalam list pompuan yg pernah aku henjut. Bagi aku juga ini merupakan kejayaan aku bagi Malaysia. Malaysia boleh!!!!! Thanks for RíííE. the Brunei girl, you know who I am, and I know who you are. Aku bagi dia óóóó.

6 comments:

Arhhhhh... Sye pon nk try la dgan abang.. Ciye abang bestt sngat... Nie number sye.. 0173497064... Call or text la sye.. :)

mcm bodoh jek ko post...nampak gt pembohong...!! hahaha

This comment has been removed by the author.

adela apa awak punya facebook. boeh bagi saya tak

kamu melakukan kesilapan iaitu dgn melakukan perbuatan yg dilarang oleh agama kamu sndiri ... walao * masa masih ada

npk mcm bohong je...adela,klu nk try dgn angah pon bleh

Post a Comment