Thursday, September 4, 2008

Bukan Dibangga Part 2

0

Aku nak mengucapkan ribuan terima kasih diatas paparan sumbangan cerita aku yang lalu. Aku ingat dah tak tersiar dah. Seperti yang aku janjikan aku mulakan dengan pengalaman sex aku yang pertama. Waktu itu aku baru je lepas stpm. Keadaan gawat yang pertama di Malaysia membuatkan aku pun sengsara seperti orang lain yang sedang mengejar perkerjaan. Kerja despatch lah ..... apa lagi nak buat dengan kelulusan seperti aku ni pada waktu itu.

Perkerjaan aku memang enjoy. Pagi petang sakan atas motor honda fame aku ... member sekampung pun ramai jugak menjawat jawatan seperti aku ini. Balik dari kerja .... samada Rosli datang ke office aku atau aku ke office dia. Office aku pada waktu itu di Jalan Ipoh... sekarang ni dah jadi ruang pameran BMW. Kalau pembaca yang di KL tu
... pasti tahu. Kami biasanya lepak di Sg Wang........lepas kerja. Dalam aktiviti seperti itu .... banyak lah peluang jumpa orang ..... dan dipendekan cerita ..... aku jumpa satu awek ni...Cun. Nama dia Cristine ... awek dari filipina tu ?
Seperti yang aku coretkan pada warkah aku yang pertama dulu. Kami pun mula berkawan ... dia ni kerja sebagai promoter dan bila ada waktu kelapangan pada time office hour aku selalu jumpa dia pergi lunch. Lama tak lama .. aku pun tahu status dia di Malaysia ..... pendatang izin ..... tapi over stayed. Dia pun ada teman ........ dengan pengkik...... tomboy lah. Kekadang tomboy dia pun pergi lunch dengan kami bila kelapangan. Tomboy ni melayu dan berkerja kat disko. Macam yang aku cakapkan pada warkah yang lalu, aku seorang yang cepat kesian dan suka membantu. Tak lah banyak yang boleh aku bantu waktu itu sebab gaji despatch ..... berapalah sangat. Tapi sumbangan sedikit kewangan aku tu berjaya menarik perhatian dia dan kami semakin rapat.

Tomboy tu pulak tak lah jeles sangat ........ tak tahu mengapa. Yang pasti aku dan chris semakin rapat dan nak jadi cerita chris pindah dari rumah yang dikongsi bersama tomboy tu ke satu apt. di Jalan Alor bukit bintang ..... . di situ lah pengalaman sex aku bermula. Dulu pernah jugak sesama sepupu aku waktu hingusan. Tapi setakat gesel zakar aku kat luar je. Satu malam setelah makan malam dengan chris...... aku naik ke apt. dia yang dikongsi dengan seorang kakak kenalan kami (satu tempat kerja dengan Chris). Borak punya borak dah terlupa nak balik.

Malam itu aku kena naik bas pasal aku punya motor rosak ........ so aku tengok jam dah pukul 10.30 malam. Aku minta diri nak balik dan Chris pun teman kan aku ke bawah. Kami sepasang kekasih yang baik ketika itu. Aku tak ambil sebarang kesempatan walaupun aku tengok Chirs agak terbuka hatinya pada aku. Di stesyen bas........ aku tunggu2 ...... tak muncul bas. Tak ramai pulak orang ketika itu dan aku tengok semua sibuk menahan teksi. Dah lewat sangat kot ... maka semua ambik teksi. Aku pun bertanya pada salah seorang yang menunggu bas ...... jam dah pukul berapa ? " Alamak ...... 1.30 pagi rupanya ".

Aku pun tak ada pilihan .... berpatah balik ke apt. Chris. Sampai je depan pintu dan melangkah masuk ..... kakak dan abang tu ..... (kawan Chris) ketawa terbahak-bahak ............ dia orang dah perkena kan aku ..... sengaja mereka melambat kan jam atas tv ..... sebenarnya jam itu lambat DUA JAM ?. Aku tak der pilihan ...... kena bermalam di apt tu. Sangka aku ........ inocent betul aku pada waktu itu ......... aku akan berkongsi tidur dengan abang ........ kakak tu (boyfriend kakak tu sebenarnya ) tapi seperti macam perkara dah biasa ...... mereka membentang dua tilam dan macam secara automatik CHris berbaring disisi aku dan kakak mematikan lampu ?

Aku terkedu ........ rasa yang bercampur-campur ..... tapi aku cool jer ..Kami berpasangan tidur kat hall luar ...... couple . Berboraklah kami sehingga kakak dan abang tertidur ........ Pada waktu itulah aku merasa pelukan Chris ..... dia berseluar pendek dan hanya t'shirt putih ... kami berkucupan dan saling berpelukan ..... cahaya dari luar tingkap hanya menampakan bayangan kami berempat pada malam itu. Zakar aku mengeras dan Chris merasakan keadaan itu ....... dia mula memegang dan meramas mesra dan aku pun responce pada breast dia ..... mamasukan tangan aku dalam shirt dia dan mencari breast dia yang masih dibaluti coli.

Aku memberanikan diri minta izin untuk touch taman larangan dia ..... Chris hanya tersenyum dan tidak berkata sepatah pun ...... maka pada kali pertama aku menjamah taman larangan yang indah itu ...... urut punya urut ... aku rasa lendir yang pekat pada jari2 aku . Sesekali aku naikan tangan pada breast dia ..... keadaan agak sukar ....kerana kakak dan abang tidak jauh dari kami. Segan ! ...... tapi chris tidak > malah dia bangun dari perbaringan dan dalam keadaan duduk ... dia tanggalkan t'shirt dia dan melepas kan coli dia ........

ALAMAK perasaan aku gementar..... seorang wanita menanggalkan baju dan coli dihadapan mata aku ! Para pembaca ...... pada yang pernah mengalami pengalaman ini .....pasti tahu apa yang aku perkatakan ..... dengan sedikit cahaya lampu dari luar tingkat ..... aku nampak betapa indahnya susuk tubuh chris dari belakang ..... dan dia ketepikan t'shirt dia dan colinya disisi tilam kami ..... waktu itu aku dah tak berbaju ...... baju aku masam ..... belum balik rumah lah katakan ... tapi masih berseluar ... chris berpaling pada aku dan menampakan breast dia lalu merenung aku pada position dia duduk ..... mata aku tak berkelip .... melihat breast dia yang sederhana besar dan berpunting hitam ...... punting yang menonjol keluar ..... lalu dia merapatkan badan dia pada badan aku ..... KALI PERTAMA AKU MERASA BREAST MELEKAT PADA BADAN AKU .........

Kami pun buat apa yang sepatutnya ...... sehingga aku tak sedar bila aku tanggalkan seluar jeans aku dan seluar dalam aku. Yang aku tahu ialah ...... pertanyaan aku ? Chirs ..... I dah masuk ke ? ... walaupun aku sedar keadaan itu..... tapi berpura2 bertanya ... dia tersenyum lalu memeluk aku rapat sambil memberi sedikit kemutan ........ fuh.

Pada waktu itu aku berada pada position atas. Tak banyak yang dapat aku enjoy aku kira ........ kerana kakak dan abang tu berada tidak jauh dari kami ..... tapi chris cool aje ... itulah pengalaman pertama aku memasukan zakar aku pada taman larangan perempuan . Dan aku tak climax pun ..... aku rasa chris pun begitu. Mungkin kerana kami saling mencintai ...... bukan kerana tarikan SEX pada ketika itu ................

Para pembaca ........ akan aku paparkan kisah selanjutnya pada masa akan datang ...... masih bersama Chris dan saat2 kami enjoy sex terutama pengalaman pertama zakar aku kena kolom dan pengalaman pertama aku lick pusy .......Chris ...... dia banyak mengajar aku tentang sex dan bagaimana aku mula mengumpul pengalaman dari perhubungan ini .........terutama bila kami mula mempunyai wang dan beroleh bilik sendiri ...... semuga paparan saya akan menemui anda ......

Pada yang berminat untuk menghubungi saya ...... theniceman35@hotmail.com. Ini adalah salam persahabatan dan saya telah berumahtangga dan mempunyai 2 cahaya mata ... jumpa lagi ....terima kasih.

0 comments:

Post a Comment