Thursday, September 4, 2008

Cikgu Lin

3

Ini adalah pengalaman seks ku dengan cikgu sendiri. Nama cikgu tu Alinda (bukan sepenuhnya nama sebenar dia). Alinda ialah seorang isteri yang dah beranak tiga. Suami dia bisnis. Umur dia lingkugan 27 tahun. Anak dia kecil lagi.
Aku dah lama target nak buat seks dengan cikgu ni. Cuma masa dan keadaan saja belum mengizinkan. Kalau di sekolah, murid murid cukup syok tengok kat teteknya yang begitu mantap tertonjol. Punggungnya yang melentik tu pulak berdenyut denyut ke kiri dan ke kanan semasa dia berjalan. Manalah tak gila murid muridnya bila dapat modal melancap yang sebegitu menarik.

Satu hari aku mula beranikan diri kerana aku dicabar oleh rakan ku agar buat seks dengan cikgu Lin. Aku mula rancang strategi. Mula mula aku cakap nak tuisyen dengan dia sebab nak PMR. Lagipun dia mengajar mata pelajaran sains. Dia kata boleh dengan kadar bayaran RM 30 sebulan. Aku senyum terangguk angguk bila dia mengatakannya pada ku. Bagi ku, itu hanyalah bermakna dia telah bersetuju menyewakan pukinya pada ku dengan harga RM 30 sebulan. Tak ku sangka begitu murahnya nilai pantat cikgu aku tu. Jalang kelas tiga pun taklah semurah itu harganya.

Pada pagi sabtu, bermulalah tuiysen aku dengan dia. Aku datang kat umah dia. Biasa lah.... first time masa tu. Masa tuisyen pun tak betul. Dia suruh datang pukul sembilan tapi masa tu dia pun belum mandi lagi. Kerana dah tak bersabar nak dapat pantat, aku ni pulak awal awal lagi dah datang. Pukul 8. 45 aku dah sampai. Dia jemput aku masuk. Aku pun masuklah. Aku tinjau tinjau kat dalam rumah dan tengok anak dia tak ader. "Line baik nie", bisek hati kecil ku. Aku tanyer dia kenapa anak dia tak ader? Dia cakap dia tak suka ader ramai orang. "Nanti bising" katanya. "Sebab itulah kau seorang jer tuisyen dengan cikgu" Ujarnya lagi. Aku hanya menggaguk jer.

Dia kata, dia nak mandi dulu. Jadi aku pun duduk ajelah kat sofa. Hampir lima minit dia mandi. Lepas mandi dia keluar bilik air dengan hanya berkemban tuala jer. Adik aku pun mulalah bangun. Nampaknya jejak awal perancangan ku dah mula nak menjadi. Aku dapat lihat betapa putihnye peha cikgu Lin. Dia pun berlari lari anak sambil bergerak masuk ke dalam bilik tidurnya. Bila dah selesai mengenakan pakaian, barulah dia keluar dari bilek. Dia cuma pakai skirt pendek atas paras lutut dengan berbaju "T" yang boleh aku nampak akan coli hitam yang dipakainya.

Dia pun mulalah mengajar aku. Apa lagi, mata aku tak lekang dari memandang teteknya itu. Mana tidaknya, punat dia pun aku boleh nampak. Giler habis adik aku tu. Tercacak bukan main keras lagi. Apabila dah tak tahan rasanya, aku beritahu Lin (dia yang suruh panggil Lin kerana lebih manja) yang aku nak ke tandas jap. Tujuan aku ke bilik air tu sebab aku dah tak lih control lagi. Wajib mesti melancap dulu. Aku pun masuklah ke dalam bilek air. Tapi sengaja aku tak tutupkan pintunya. Malahan aku biarkan pintu tersebut ternganga seluas yang mungkin.

Aku mula melucutkan pakaian ku satu persatu. Akhirnya aku berkeadaan telanjang bulat tanpa seurat benang pun pada tubuh ku. Aku kutip semua pakaian aku dan sorokkan di luar bilek air tu. Lepas tu aku masuk semula ke dalam bilek air. Apa lagi, batang aku yang dah lama terpacak tu mulalah aku hayankan dengan tangan. Sambil melancap aku mengadap tepat ke muka pintu. Bila dah cukup stim, aku pun melaung laung nama Lin. Aku tau Lin pasti datang kerana dia risaukan ader apa apa yang dah terjadi.

Apabila muncul saja dia di depan aku, jawabnya makin sedaplah aku melancapkan konek. Lin pula bukan main terperanjat lagi bila melihat aku berkeadaan serba bogel sambil tangan ku rancak menghayun konek ku yang keras. Dengan mulutnya yang ternganga-nganga dia tercegat berdiri di depan aku. Aku tahu dia telah dilanda satu macam kejutan. Masa tu kewarasan akalnya seolah olah jadi buntu. Dia tercegat kaku sambil berdiri melihatkan keadaan aku.

Dari reaksinya yang macam tu, nampaknya tak perlulah aku melancap sampai terpancut air mani. Sebab aku rasa sudah ada peluang air mani tu boleh aku pancutkan kat dalam pantat cikgu. Tapi aku perlu bijak mempergunakan kebingungannya itu bagi mencapai tujuan tersebut.

Pantas aku menghampiri Lin dan mencapai tangannya. Puhhh... punyalah lembut jari dia. Memang sedap kalau disalutkankan pada konek aku. Apa lagi, aku pun buatlah macam tu. Berdenyut denyut konek aku bila jari jemari Lin melingkari konek aku. Kemudian dia seolah olah cuba nak lepaskan jarinya dari situ. Tapi.... cubaannya tu terlalu lemah. Mudah saja hasrat itu aku menafikan. Lama kelamaan dia nampak macam sudah mengaku kalah. Berjaya juga aku memukau ketaatannya.

Lepas tu barulah aku berani suruh dia jilat konek aku. Pada mulanya dia mengeleng gelengkan kepala sebagai isyarat tak nak. Pada masa tu Lin sedang berdiri. Perlahan lahan aku pun tekan bahunya ke bawah sampai dia terpaksa melutut di depan kangkang aku. Masa tu mulutnya betul betul separas dengan konek aku. Jaraknya pula tak sampai 10 cm.

Aku pegang kepalanya kemas kemas. Kemudian aku tarik kepala Lin merapati konek aku. Bibirnya ku gesel geselkan pada konek aku. Semakin lama semakin kasar ku lakukan. Lin cuba membuka mulutnya sedikit untuk mengatakan sesuatu. Tapi tak sempat suaranya keluar, aku dah sumbatkan kepala konek aku ke dalam mulutnya yang terbuka itu. Bila kepala konek dah masuk, jawabnya senanglah aku membenamkan keseluruhan konek aku tu ke dalam mulutnya. Pipi Lin nampak terkemut-kemut kerana mulutnya terpaksa menerima muatan konek aku.

Mula mula tu dia nampak macam kena paksa aje. Kadang kadang dia cuba tertindak untuk bebaskan mulutnya dari terpaksa kulum konek aku. Tapi cubaannya tu memanglah gagal sebab kepala Lin memang dah aku pegang kemas. Cukup seronok tengok muka cikgu yang paling cantik kat sekolah tu terpaksa berputingkan konek aku kat mulutnya.

Lama kelamaan barulah aku rasakan ada respon yang terbit dari kerelaannya sendiri. Agaknya rasa konek aku tu dah mula serasi dengan selera mulutnya. Maka aku pun perlahan lahanlah melepaskan kepala Lin yang kemas aku pegang tadi. Tapi mulutnya masih juga setia pada konek aku. Aku mengorak senyum bangga. Lin kini sudah sangat menyukai konek aku. Bercerup cerap bunyi kerakusan Lin menghisap konek aku.

"Pandainya Lin kulom! Cikgu suka ke?" Lin pun terangguk angguk mengakuinya. Aku pun ceritakan yang aku dah lama stim sejak dari tadi. Lin hanya mampu tersenyum kerana sibut menjilat tempat keluar air kencing aku tu. Stim gila aku dibuatnya.

"Lin ni jenis yang suka seks. Betul tak?" Tanya ku lagi. Pantas dia menganggukkan jawapan. Sambil itu tangan aku mula meraba bajunya untuk dilucutkan. Lin tidak membantah. Malahan memberikan kerjasama bagi memudahkan kerja aku. Lepas tu colinya pulak aku lucutkan. Maka terlambaklah sepasang tetek dan puting yang menghiasai kemuncaknya.

Tak lama kemudian skirt dan seluar dalamnya pun aku pisahkan dari tubuh Lin. Dengan itu bertelanjang bulatlah cikgu idaman aku tu. Aku nampak pantat dia yang
tembam dan ader bulu-bulu halus yang sangat sedikit jumlahnya. Memang berselera aku tangok pantat Lin. Tangan aku pun mulalah meraba pantat dia.

Lin merestui tindakkan aku tu dengan memperhebatkankan kuluman ke atas konek aku. Masa tu konek aku bagaikan menjerit jerit kerana dah tak larat lagi nak tanggung didihan air mani yang dah membuak buak. Namun sempat juga aku memasukkan dua batang jari aku ke dalam pantat Lin. Aku benamkan jari aku tu sambil korek korek lubang pantat dia. Air dia punyalah banyak. Sampai meleleh kat jari aku dibasahi air pantatnya.

Entah bila air mani aku keluar, aku sendiri pun tak sedar. Tau tau saja, tekak Lin dah berdegup degup menelan air mani ku. Dah dua minggu aku tak melancap. Jadi memanglah likat dan pekat air mani aku tu. Banyaknya jangan katalah lagi. Dalam tempuh seminit tu, entah berbelas kali Lin terpaksa meneguk air mani aku tu!

Bila dah selesai, Lin pun berdiri semula. Bibirnya yang merah merkah tu aku kucup bertalu talu. Lin pun turut sama menyambutnya dengan penuh kerelaan. Di dalam keadaan bertelanjang bulat, kami ghairah berkulum lidah di antara satu sama lain. Selama beberapa minit kami leka beromen sebegitu rupa.

Bayangkanlah bertuahnya aku bila dapat romen muka idaman para lelaki di selolah aku tu. Muka Lin yang cantik tu aku cium dan jilat dengan sesuka hati. Lepas muka, kat tengkok pula aku kerjakan. Terkuyu kuyu mata Lin. Mulutnya tercunggap cunggap. Nampaknya dia memang suka dikerjakan macam tu. Tau tau saja konek aku pun dah tercacak semula. Betullah kata kata kawan aku kat sekolah. Muka cikgu Lin ni memang muka yang senang buat konek keras.

Bila konek dah keras, aku mulalah berhajat nak celapak kangkang dia pulak. Memang itu pun hayalan semua lelaki kat sekolah aku tu. Selagi konek aku tak ceret dalam pantat Lin, selagi itulah hati aku tak senang. Bagi aku itulah mercu kejayaan usaha aku mengheret Lin ke lembah kecurangan.

Perlahan lahan ku tarik tangan Lin. Sambil melangkah, ku pimpin pergelangan tangannya sehinggalah masuk ke dalam bilek tidurnya sendiri. Bila tiba di sisi katil, aku tolak Lin sampai terlentang di atas tilam. Terkangkang kangkang dia terbaring di situ.

Mata aku terpukau pada ketembaman pantat Lin. Ianya nampak sungguh bersih dan cantik kerana belum pernah diduakan penghuninya. "Hari ini lubang mulia kamu tu akan ku cemari dengan konek aku ni." Bisek hati kecil ku.

Masa tu gelodak syahwat aku dah mula naik ke kepala. Aku pun pantas meniarap di atas badan Lin. Tak sedikit pun dia menyuarakan bantahan. Mulut aku bertaut dengan mulut Lin. Bersiut siut bunyi permainan mulut kami berdua. Ianya lantang bergema di dalam kamar tidur berkenaan. Bila ku lepaskan mulut aku, lidah Lin yang kemerahan tu terjulur julur melewati bibirnya sendiri. Amat geram ku lihatkan keadaan lidahnya yang sebegitu lembut dan bersih. Aku pun layanlah geram aku tu. Aku cium dan kucup lidah yang terjulur itu. Aku jilat dan sedut di situ semahu hati ku. Lin mengeliat bagai nak gila bila kena penangan rakus aku tu.

Lepas tu aku duduk di sisi Lin. Mata aku ghairah menikmati hidangan sekujur tubuhnya. Dada aku berdetup kencang melihatkan kegebuan tubuh Lin yang putih melepak. Aku angkat kedua dua belah lutut Lin dan biarkan ianya sedikit mengangkang. Aku tumpukan sepenuh perhatian pada celah kangkangnya. Punyalah cantik alur pantat Lin yang berwarna kemerah-merahan. Persekitaran kulit yang putih melepak di situ menyebabkan kemerahan pada alur berkenaan begitu jelas tertonjol.

Aku pun sembamkan muka aku ke bibir pantat Lin. Memang pantat itulah yang dah lama aku berahikan. Mula mula aku jilat kat bibir yang lembab tu. Kemudian aku turun sikit sampai kat luruh pantat. Bila aku jilat jer bibir lurah tu, secara automatik punggung Lin terangkat-angkat. Bahkan siap dengan mengerang sekali,"Arghhh arghhhhh... arghhhhhhhhh....!!''.

Punyalah puas hati aku bila Lin cetuskan respon yang macam tu. Aku pun naik syok dan tambah cenderong nak pergiatkan usaha aku. Aku bukak pantat dia lebih luas. Kemudian aku jilat kat situ dengan jilatan yang amat rakus. "Urghh rghhhhhhhh.....!!!!"
Macam bunyi nak terberakkan tahi keras Lin mengerang. "Sedapnya....!" kata dia kat aku.

Aku gosok gosokkan lidah aku pada lubang pantat dia. Aku jolek jolekkan lidah aku tu sedalam yang mungkin. Bila sampai kat dalam, aku kisar kisarkan lidah aku di situ. Air mazi yang terpancar dari pantat Lin jangan katalah banyaknya. Lidah aku bagaikan bermandi di dalam kolam air mazi yang melimpah ruah. Ianya rata memaliti lidah, bibir dan memenuhi ruang di dalam mulut aku. Air yang keluar itu aku hirup sampai abisss.....! Sedap! Memang sedap ........!

"Arkkkkkkkkk!!!" tetiba Lin menjerit kecil. Jeritannya itu berbau sakit bercampur sedap. Oleh kerana terlampau geram, rupa rupanya aku tergigit kat biji kelentit dia. Tapi aku rasa seronok pulak pekena Lin macam tu. Jadi aku terus mengulanginya. Aku jilat jilat kelentitnya. Kemudian aku gigit gigit manja. Begitulah bersileh ganti ku pekenakan biji kelentit Lin. Setiap kali aku gigit, Lin mengelupur dan mengerang macam kena kejutan letrik. Aku layan dia macam tu sampailah puas hati aku.

"Kai.... Please Fuck cikgu Lin.......! Lin dah tak tahan lagi nieee....!" Masa tu dia dah tidak lagi kenal akan soal harga diri dan erti kesetiaan pada suami. Unsur unsur kehormatan sudah diketepikan semasekali. Malahan dia pula yang berusaha menghasut aku untuk melakukan perbuatan yang amat dikeji oleh masyarakat. Sebegitu sanggup Lin merelakan aku mencemari kemurnian martabatnya sebagai seorang guru. Tapi aku juga amat faham akan keadaannya pada masa tu. Memang aku tau Lin amat perlukan sebatang konek di dalam pantatnya. Tapi aku saja jer buat tak dengar sebab nakkan dia merayu lagi. Aku pun terus lagi jilat jilat pantat dia.

"Kaiiiii plzzzzz........ plzzzzzz fuck Lin.!" Sekali lagi Lin merayu. Kali ini nada penyampaiannya begitu nazak sekali. Rayuan sebegitu telah buatkan konek aku terhangguk hangguk untuk menerima lamarannya. Aku pun bangun melutut. Batang aku yang keras seperti batu itu ku gesel geselkan pada biji kelentit Lin. "Ooooohhhhhh.....!!!! Masukkan Kaiii...... Ohhh... plzzz darling...!!!" Lin berteriak rayu dengan penuh manja.

Aku pun ketuk ketukkan konek aku kat pantat dia dua tiga kali. Kemudian aku letakkan ia betul betul kat pintu masuk lubang pantat Lin. Dengan itu dah bersedialah konek aku untuk dijunamkan ke dalam lubang pantat tersebut. "Menjadi sungguh plan aku!" kata hati ku. "Kejap lagi, menduakan suamilah jawabnya kamu ni Lin!" sambung kati ku lagi.

"Zzuuuuppppp......!!!" Dengan sekali henjut saja, separuh konek aku sudah pun terjolok masuk ke dalam lubang pantat Lin. "Ketat betul pantat Lin, walaupun dah anak
tiga!" kata hati ku. Tapi yang ketat itu lah yang memang aku suka.

"Ooohhhh...!!!! aku dengan Lin sama sama mengeluh. Dalam masa yang sama, Lin telah merapatkan kedua belah pehanya. Tindakan Lin telah merencatkan kemaraan konek aku. Itu pasal hanya separuh saja yang berjaya aku jolok masuk.

"Kenapa Lin kepit?" tanye ku. "Be... be... besar sangat Kai...!" Terketar ketar suaranya menjawab pertanyaan aku. "Sakit...! kena masukkan slow.... slow!" sambungnya lagi. "Ok...! Kai make it slowly.....'' jawab ku pula.

Barulah Lin buka semula kangkangnya. Bila rasa dah cukup selesa aku mulalah jolok konek aku masuk pantat Lin secara perlahan lahan. Punyalah sempit dan punyalah sedap pantat Lin tu. Tapi yang lecehnya, kepuasan aku jadi amat terbatas kerana teknik yang sebegitu perlahan. Terlalu sukar bagi ku untuk melanjutkan kesabaran. Jadi aku mulalah mengatur posisi yang memastikan Lin tak berpeluang merapatkan kangkangnya. Kali ini aku tak akan benarkan dia menghalang kemaraan deras konek aku.

Bila semua dah ready, aku pun rodoklah konek aku selagi mau. Jawabnya sampai tersantak bibir pantat Lin bila kena penangan aku tu. Memang terkedik kedik kaki Lin cuba nak rapatkan kangkangnya. Tapi usahanya kali ni sia sia. Sepanjang panjang konek aku tu berjaya juga aku benamkan ke dalam pantat Lin.

Aku pun meniarap atas badan Lin. Posisi begini memudahkan aku untuk mengawal keadaan. Maka bermulalah sesi sorong tarik batang aku in and out. "Kaiii....... Yours is toooo big and too long." Lin bisik kat telinga aku. "Plezzzz.... make it slow...! Lin takut koyak nanti...!" Bersungguh sungguh dia merayu.

Tapi tak sedikit pun keluh sakitnya dapat meraih simpati aku. Aku terlalu asyik menikmati kesedapan pantat Lin. Punggung aku pun tetap juga terus mengepam. Kali ni aku laju sikit rentak henjutan sebab aku rasa ada sikit kelicinan pada lubang pantat Lin. Mungkin air dah banyak keluar, sebab aku rasa bulu bulu aku pun dah basah berlendir dan melekit lekit.

Dah puas cara tu aku tiarapkan dia, aku pusingkan Lin untuk buat cara doggy. Nampaknya Lin pun tidak lagi menyuarakan sebarang keluhan. Mungkin pantatnya dah mula serasi dengan konek aku. Malahan Lin sendiri macam dah faham faham yang aku nak buat cara doggie. Dia sendiri ajas punggung menaik tinggi sikit. Sebelum aku cocok pantat dia, aku jilat dulu lendir lendir yang ada kat pantat tu. Lepas tu lubang jubur dia pun aku jilat sekali kasi bersih.

Tak lama kemudian, aku pun masokkan konek aku kat pantat dia melalui jalan belakang. Fuhhhhh....!!!!! Ketat main ikut belakang nieee. Namun kali ini mudah aje dapat aku sarangkan seluruh konek kat dalam pantat Lin. Ishhh..... rasa macam bergigi gigi pulak.....! Itulah yang menambahkan rasa nyilu kat kepala takuk aku tu.

"Aaaaahhh....!!! Aaaahhhhhh...!!!! sedap Kaiiii...! push lagi kaiiiii... push it as deep as u can...!" pinta Lin. "Emmmmmmm.....!!!! Nampaknye dia dah boleh tahan dengan kebesaran batang aku nihhh." kata hati ku. Aku pun hayunlah dengan lebih ganas. Bunyi cupppp... capppp.......cuppp !!!!! jelas bergema di dalam bilek itu.

Semakin ganas aku menghenjut, semakin kuat bunyi Plup plap apabila peha aku berlaga dengan punggung Lin. Aku lihat Lin mula meramas ramas tetek kanannya sendiri. Semakin diramas, aku lihat semakin membesar tetek tu. Pantat Lin pula dari masa ke masa mengemut gemut konek aku. Memang berasap kepala aku bila Lin lakukan kemut yang sebegitu rakus.

Kemut punya kemut akhirnya berjaya juga pantat Lin memerah hasil dari konek aku. Masa tu aku dan Lin sama sama terpancut! Sambil aku memancut sambil itu jugalah Lin terkemut kemut ganas. Naik juling biji mata aku menghirup kenikmatan yang maha sedap itu. Setiap kali dia kemut, setiap kali jugalah air mani aku bersembur di dalam pantat Lin. Punyalah banyak dan punyalah pekat setiap pancutan tersebut. Entah berapa kali ianya berlaku, aku pun dah terlupa nak kira. Tau tau saja aku dah tersepok dengan keletihan yang amat sangat.

Lutut aku berasa lemah sekali. Aku terus terduduk pada posisi mengadap bontot Lin yang masih bersujud menunggeng. Aku perhatikan pada keadaan pantat yang baru saja mempuaskan konek aku. Aku amat tertarik dengan aku yang ku lihat itu. Hasil kerja dosa kami berdua, jelas meninggalkan kesan yang amat ku banggakan. Kelikatan air mani aku bagaikan bertasik di dalam pantat LIn. Limpahan cecair yang serba putih itu sedikit demi sedikit meleleh keluar dari lubang pantat Lin. Palitan air mani aku juga cukup banyak menselaputi bibir pantat serta jutaian kelentitnya. Aku benar benar puas dan bangga dengan rezki yang telah konek aku perolehi.

Aku ucapkan terima kasih kepada Lin kerana konek aku telah dapat creet dalam pantat dia. Dengan raut mukanya yang kepenatan, Lin tersenyum sambil ketawa kecil bila mendengarkan penghargaan aku tu. Aku tanya kat dia,"boleh tak buat seks dengan cikgu lagi." Dia kata "masa tuisyen ajer bolehlah." Keizinan Lin itu aku sambut dengan hati yang sungguh gembira. Kami pun berpeluk pelukan meraikan kejayaan tersebut. Sambil bercium, aku berkali kali mengucapkan terima kasih sambil memuji muji kesedapan pantat Lin.

Sejak hari itu, setiap kali aku pergi tuisyen, aku pasti lakukan seks dengan cikgu Lin. Pembaziran air mani melalui kerja kerja melancap, sudah jadi perkara asing bagi ku.

Aku akan hantar lagi cerita seks aku dengan kawan chat aku.....

3 comments:

just only for chat sex or fon sex..
add my ym
hariskamal58@yahoo.com

kpd kaum wanita yang ingin berkongsi masalah dan memerlukan teman maya..boleh hubungi saya.. syaratnya hubungan ini hanyalah melalui maya sahaja.sekadar teman berborak,emel dan chatting sahaja.. rahsia anda dan identit anda akan disimpan. dan jangan risau, sy hanya berseorangan dan tidak berkumpulan. just emel or ym me zackhusni@yahoo.com

Who have problem pls e mail me or waatsapp, 0193311814

Post a Comment