Thursday, September 4, 2008

Bini Jiran Sebelah Rumah

0

Aku ni berumur lebih kurang 20 tahun.. aku berasal dari negeri timur.. aku masih lagi belajar di sebuah ipt di lembah klang.. aku mahu menceritakan tentang pengalaman seks pertama yang pernah aku kecapi.. ceritanya begini..

Semasa cuti semester semasa tahun 2 aku memang selalu duduk di dalam rumah.. jarang aku keluar.. kerana duduk di rumah aku boleh menonton vcd lucah yang aku beli di petaling street sebelum aku balik.. di sebelah rumahku ada sepasang suami isteri yang muda.. isterinya sungguh cantik dan comel potongan badannya.. dah dekat 3 bulan dia pindah di sebelah rumahku.. rumahku adalah di dalam kawasan rumah teres.. selalu juga aku mengintai isteri dia tu ketika siram bunga atau menyapu.. lagi best masa dia tunduk.. nampak lurah teteknya.. teteknya tidak la besar sangat.. cuma dia ni putih.. nama isteri dia nor.. nor selalu duduk di luar rumah.. kadang2 mencabut rumput..

Suatu pagi telefon rumahku berdering.. tiada siapa di rumah melainkan aku kerana family ku semuanya bekerja.. apabila aku menanyakan siapa si pemanggil itu mahu memintaku supaya tolong panggilkan nor.. inikerana rumah nor tidak mempunyai telefon.. memang kebiasaan nor selalu menumpang telefon di rumahku.. aku pun memanggilnya.. sebelum ni aku tidak pernah bercakap dengannya.. setelah aku bagi tau yang ada orang menelefonnya dia segera ke rumahku tanpa memakai selipar.. cuma kaki ayam je.. masa tu dia memakai kain batik dan t-shirt.. anaknya yang 2 orang tu agaknya masih tidur.. cepat2 dia masuk ke dalam rumahku dan menjawab telefon.. lama juga dia bercakap.. dalam masa tu aku dengan keadaan stim mula mengurut2 batangku yang dah mencanak naik.. masa tu aku hanya pakai seluar pendek je.. aku tengah berdiri di pintu.. di fikiranku masa tu hanya ada satu je iaitu body nor.. sebaik je nor meletakkan telefon aku dah pun mengunci pintu.. aku datang ke arah nor.. nor tiba2 berubah wajah.. kedua2 tangannya menutupi dadanya.. aku dengan selamba tapi takut merantap tangannya naik ke bilik ku yang berada di tingkat atas.. dia menentang.. apa nih eddie..?? katanya.. aku tak menjawab terus angkat dia.. hehehe.. maklum la dia kecik sikit.. ringan je.. aku bagi amaran jangan menjerit kalau tidak aku akan menuduhnya masuk ke rumahku kerana ingin mecuri barang kemas emakku.. terus dia merayu jangan aniaya dia so aku kata diam la.. bila sampai di bilik.. aku dengan brutalnya letakkannya di sofa di sudut bilikku.. dia tanya kenapa bawa dia ke bilik aku.. aku mintak tolong dia kulum batang aku.. terperanjat dia dengar.. masa tu jugak meleleh air mata dia.. sedih ingatkan laki dia ke..? huh.. aku tak kira.. aku terus bukak seluar dan spender2 aku skali.. lepas tu aku hulurkan batang aku.. dengan paksa aku masukkan batang aku ke dalam mulut dia..

Bibirnya cukup lawa.. matanya pandang ke arah lain sambil batang aku masuk keluar dalam mulut dia.. sedih agaknya.. aku marah bila dia buat muka sedih.. aku ambik kemera dan tangkap gambar dia .. aku cakap kat dia alang2 dia kulum batang aku lebih baik dia main terus.. dia tak kata apa2.. aku terus bukakkan baju dia dan kainnya dah telnjang bulat depan aku.. dah la tak pakai bra.. spender plak dah sezen.. hmm.. tak mampu beli agaknya.. aku ikatkan tangan dan kakinya di tiang katil dan aku nak buat sex brutal.. teteknya yang sudah nak hitam warnanya aku jilat dengan slow.. matanya masih berair.. sedih lagi.. ini la masanya aku nak seksa dia..

bersambung dalam episod Bini Yang Lara

0 comments:

Post a Comment