Thursday, September 4, 2008

Cipap Sepupuku

5

Kisah berlaku pada diri aku kira2 dua puluh yang lalu. sewaktu aku nak kenal erti nikmat sex. didalam diri aku keinginnan untuk memcuba meluap2 apabila aku menonton vidio lucah dan apa lagi batang aku pun mula menegak macam tiang bendera lantas aku pun melancap tak sampai 30 minit batang aku muntahkan laharnya yang pekat itu. tetapi tak setakat itu saja perasaan ingin merasa cipap meluap-luap. aku bayangkan bagaimana rasanya batang aku yang besar ini masuk dalam lubang cipap.

Pendek kan cerita. pada satu hari sepupu aku datang ke rumah aku tapi kali ini dia datang seorang saja aku hairan kenapa. kebetulan hari itu teman serumah aku tak ada dan kami pun berbual-bual kosong lantas aku bertanya nak nonton tak filem baru ia pun berkata nak. aku pun on lah filem baru (LUCAH) itu bermulalah babak pertama dimana si lelaki meraba-raba cipap si perempuan. babak yang ke dua di mana si perempuan mejilat batang si lelaki dan babak yang ke tiga dimana batang si lelaki menikam lubang cipap si perempuan. sepupu aku mula tak senang duduk sambil tangannya meraba2 cipapnya. tapi aku buat2 tak nampak. aku meraba buah dadanya yang putih lagi geram itu.

Tetapi sepupu aku marah atas tindakan aku ini. malahan dia meyuruh aku meraba cipapnya lantas aku masukkan jari aku dalam lubang cipap sepupu aku itu. Jari basah dengan air stim cipap itu tiba-tiba aku ada tangan meraba-raba batang aku yang keras ini. rupa2nya tangan sepupu aku, lantas dia mejilat batang aku rasa macam nak tercabut kepala lutut di buatnya.

Lantas aku pun menjilat2 cipap sepupu aku itu.selepas itu aku baringkan sepupu aku atas sofa tanpa aku membuang masa aku terus menikam lubang cipap sepupu aku dan mulalah adegan surung tarik. aku nampak air mazi sepupu aku keluar banyak sehinga batang aku basah. aku ubah posisi joki di atas kudanya.

ah......... ah....... ah......... ah.......... kuat lagi......... kuat lagi. lantas aku menugang dengan lebih pantas lagi hingga sampai kemuncaknya. batang aku pun memutahkan laharnya dalam cipap sepupu aku dan sambung tutuh cipap sepupu aku sehinga aku puas.

HABISLAH CERITA DARI SAYA.

5 comments:

Post a Comment