Thursday, September 4, 2008

Cuti Semester Ke 3

0

Hmm...sebelum aku citer pengalaman aku nih aku rase baik la kalo aku intro dulu diri aku nie. Well, nama aku azmi, 19 tahun dan sekrg aku tgh study kat sebuah ipt kat nun selatan sana tuh. Coz aper aku amik aku rase tak payah ler aku bagi tau..kang dekan carik lak...susah aku...heheh..

Ok..pengalaman aku nie start masa aku cuti 3rd sem itu hari. (ala..masa dekat2 undi pilihan raya ari tuh)..nak kira baru la jugak nih..untuk pengetahuan sumer aku nie mcm org lain gak ler...selalu la jugak layan citer blue dan bla..bla(seangkatan dengannya)... tapi aku takder experience lagik..setakat melancap tu kira biasa laaaa...tapi aper org kata tuh..kalo tetiap kali lancap tuh bosan la pulak...kekadang tuh terasa jugak nak yg real punya...bukankan berat, 'ringan-ringan' pun aku tak rase lagi...kekadang aku kempunan gaks tapi apakan daya... memang takder rezeki aku...aku pulak yg jenis agak segan la jugak dengan pompuan..so memang susah la nak dpt...

Kisah nie startnya bermula kat Perak. masa tuh aku ngan family aku kena balik kampung untuk menghadiri sepupu aku kawin. Memula tuh memang aku tak nak balik sebab aku pikir aku nak enjoy kat kl ngan memember aku...maklum ler..family balik kampung umah mesti kosongnyer...tapi lepas kena paksa ngan parent aku..aku terpaksa la ikut..sebab diaorg kata aku dah lama tak jumpa datuk nenek aku...ader ler dekat 2 thn aku rase aku tak balik kampung..dipendekkan citer last-last aku sampai la jugak kat perak sana tapi aper yg buat aku betul-betul terkejut ialah adik bongsu sepupu aku tuh (sepupu aku tu sumer adik-beradik pompuan) dah semakin membesar dan semakin lawa lak aku tgk. tinggi dah dekat sama ngan aku, muka chinese lak tuh, putih lagik...tapi yg paling aku geram tetek dia yg semakin membesar..survey punya survey aku dpt tahu umur dia 13/14 tahun. Uish...aku mula tak caya gaks..besar giler ..ooo lupa lak nama adik bongsu sepupu aku nie org panggil ina (famous nama ina nih..hehe)..ok sambung balik.....hmm masa aku first2 jumpa si ina nih aku memang terkejut giler dan aku rase ina pun perasan aku mcm terkejut tgk dia. tapi aku try control diri aku..sesekali tuh bila selisih aku saja jeling tgk dia...aku dah mula segan nak bertentang mata ngan dia sebab kan aku dah ckp....aku kan pemalu...lagi satu sebab.. bila aku pandang dia, bijik mata aku nih mesti nak melekat kat tetek dia..tuh yg aku tak tahan tuh..bila jadik camtuh mula la adik aku yg sorang nih 'bangun'..hehehe...

Disebabkan rumah datuk aku nie kecik so sedara-sedara aku kebykannya terpaksa la tido kat ruang tamu termasuk ler si ina nie. kekadang tuh bila tgh mlm aku saja buat-buat tido tapi sebenarnya niat aku memang nak intai si ina nie tido..tapi aper sgt la setakat intai kan...paling best pun aku dpt tgk lurah bontot dia jer laa..tu pun kat luar jer sebab dia tido pakai seluar..tapi tu laa...lagi aku tgk lagi buat aku geram ader laa..sebab aku terbayang aksi-aksi cd blue yg selalu aku layan...dalam hati aku mula berkata "kalo aku dpt ina nie..memang aku explore dan kerja habis-habisan"..dalam pada tuh aku mula cuba mendekati ina dengan borak2 kosong...dan ternyata respon dari dia memang menggalakkan...ader sekali tuh aku tgh tinggal sorang tgk tv kat umah pakcik aku (umah pakcik aku dekat ngan umah datuk aku)..ntah camner tetiber ina masuk dan memanggil aku..merasakan itu adalah peluang terbaik untuk aku memulakan langkah pertama aku...aku pun mula memberanikan diri aku untuk memandang tepat kat tetek dia...agak lama juga aku daring kat tetek dia sehingga aku terlupa memberi jawapan kepada soalannya....setelah ditegur oleh ina barulah aku sedar bahawa perbuatan aku itu diperhatikan oleh ina...aku tersipu-sipu malu dan hanya mampu control senyumanku..ina tidak marah malah semasa berlalu pergi dia sempat memberikan sebuah senyuman manja kepada ku....hati aku berdetik "ader chance aku kali nih utk pecah teruna aku ngan sepupu aku nie..."

Nak dijadikan cerita lepas habis majlis perkahwinan kat kampung aku tuh..sekolah pun dah start cuti selama 2 bulan..aku lak tinggal cuti tinggal seminggu jer..aku cuba memikirkan camner aku nak kejakan si ina nih sebelum aku balik ke U aku..tetiber aku dpt satu idea untuk mengajak ina utk pergi ke kl..alasan aku untuk bawa dia round-round kat kl...maklum laaa..si ina nie budak kampung so mesti jarang turun kl..memang dah rezeki aku nampaknya..ina tak membantah dan family aku pun tak kisah...so aku pun aper lagik..gembira sakan laa...dalam kepala aku dah terbayang dah tubuh sepupu aku nih...

So di pendekkan citer sepupu aku nie pun sampai lah kat kl...yg bestnyer dia sorang lak tuh...dalam pda tuh aku pikir gak camner ler aku nak kasi 'hint' kat sepupu aku nie pasal blue nih...pikir-pikir punya ..last sekali aku teringat citer sexmelayu yang aku baca tak lama dulu...title aper aku tak ingat la..yang pasti...ader sorang mamat tuh terkantoi ngan adik ipar dia sebab tgk citer blue...alih2 terus dapat layan adik ipar dia...aku tersenyum sendirian..kali nie memang dapat ler aku...tapi aku ader masalah gak sebab mak aku tak keje...so selalu dia ader kat umah....aku tak leh buat ape la..melainkan tunggu mak aku keluar....

Nak dijadikan citer..satu hari tuh mak aku pergi umah kawan dia sebab nak gi shopping..dalam hati aku..jerit giler babi nyer gembira..peluang dah depan mata...sebaik jer mak aku keluar..aku terus jalan kan plan aku...aku duduk depan komputer pastu terus layan citer blue...speaker aku kasik kuat sikit sampai dgr kat bawah...(bilik aku kat atas)...nasib baik umah aku banglo...aku rase kalo umah aku jenis teres,sebelah umah aku gerenti dgr punya citer blue tuh...

Aku mula rimas sebab aku rase dah setengah jam aku pasang citer blue nih..sepupu aku tak naik kat bilik jugak...aku mula menahan sabar...tunggu punya tunggu last sekali aku dgr ader org naik tangga..aku dah agak tak lain tak bukan nih mesti sepupu aku...so aku slow kan speaker..pastuh buat-buat tgh tgk movie...masa yang di tunggu telah tiba..tetiber dia tanya "abang azmi tgh buat aper tuh..?"aku buat-buat terkejut.."hah..?!hmm..takder aper...tgh tgk movie citer omputih nie..boring laa...ina nak tgk ker..?"..aku segera menutup citer blue tuh(buat2 baik la konon)..."citer aper tuh...?"..."citer action..hmm kalo nak tgk movie lain pilih la kat rak nih.. abang nak turun kejap nak minum air.."....."abang azmi..camner nak tgk citer nie...?".."alaa..masuk cd pastuh tekan jer button play.." dalam hati aku...aku harap sangat ler si ina nie tak tukar cd dlm cd-rom tuh...sebelum aku turun ke bawah sempat gak aku jeling si ina nak tgk movie aper...tapi baru setengah jer tangga aku turun tetiber aku dah terdengar bunyi sayup cam citer blue..YES! plan aku dah kena...fuh gembira giler babinyer...rasa nak menjerit pun ader..

Aku minum air kat bawah pastu tunggu 15 min...kasik si ina nih stim...aku dah tak sabar dah nak layan si ina nie..then aku aku naik seslow yang mungkin...tak nak kasi ina nie terkejut kang..malu lak dia...sampai jer aku kat pintu bilik aku..tuh dia...aku tgk si ina nih dah ternganga dah..sampai aku masuk pun dia tak sedar...aku agak ina nie mesti dah stim giler nie..maklum ler baru first time tgk citer blue...aku pun apa lagik..sampai kat ina aku terus tiup telinga dia slow-slow..ina terkejut "ehh abang azmi..aa..." belumm sempat dia ckp aper-aper aku terus jawab.."takper ina..abg tau ina tak pernah tgk citer nie kan..?tgk ler..abg tak marah.."sambil aku cakap tuh tangan aku mula merayap kat tetek dia..fuh..dah tegang dah ...aku mula mengurut puting dia sambil aku tiup telinga dia slow-slow..."urghh.."ina mengerang..bunyi tuh buat aku lagik stim...aku terus jalankan kerja aku...mata ina aku tgk dah tak tumpukan perhatian kat citer blue tuh dah..mata dia dah setengah pejam aku tgk..mungkin menikmati kenikmatan pertama yang sebelum ini belum pernah dirasa...aku menjalarkan tangan aku lagik ke stesyen yang lain hehe..menuju ke pantat ina..masuk je tangan aku kat dlm seluar dia aku dah dapat tasa kehangatan pantat dia..hmm bulu pun tak ler lebat sgt..(aku rasa dia kaki trim gak cam aku..heheh)..seluar dia pun dah basah..aku aper lagik..dengan pengalaman yang aku ader..dan panduan dari citer kat sexmelayu nih...(hehehe)aku mula mengerjakan pantat dia..."uhh..hmm..abang mie..urgh.."tak terungkap perkataan dari mulut dia....pantat dia dah mula basah giler...pastu aku tanyer.."ina..kita buat cam dalm citer nie yek..?"ina tak menjawab..tapi hanya mampu mengangguk..aku terus ajak ina gi kat katil aku..pastu bukak baju dia slow2...pergh..benda yang aku tunggu selama nih dah berada depan mata aku..tuh dia..tetek dia punya la putih melepak..puting merah giler menegang...aku tak buang masa terus menghisap puting dia...sambil tangan aku mengurut puting yang sebelah lagik...ina dah tak keruan..kepalanya digeleng-geleng..mungkin tak tahan dengan kenikmatan yang dialaminya..aku terus jilat badan dia..mula tetek..pastuh perut..pusat..last sekali sampai kat pantat dia..humang aii..dah basah giler dah si ina nie..

Aku memula geli la pulak nak jilat pantat si ina...maklum la aku nih firstimer...tapi bila pikir balik ..bila lagik aku nak rasa..nie peluang datang bukan selalu..aku pun jilat gak ler...urghh..tak tau ler aku nak terangkan masa first jilat tuh...tapi aku teruskan jugak..jilat punya jilat..aku tak tau ler baper kali dah si ina nie pancut...pastuh aku pun bukak spender aku..(aku pun tak perasan biler baju aku dibukak..yg aku tau dah tinggal spender..)..hmm tertonjol adik aku yang dah lama menunggu untuk diusap..aku menarik tangan ina utk melurut batang aku...dia tak membantah..tangan dia yang lembut buat aku stim yang terkata....aku "drive" tgn dia buat cam lancap batang aku..cepat gak pikup ina nih..laju jer dia lurut..sambil-sambil tuh aku gentel puting dia..."ina..err..kulum btg abang boleh..?"aku membuat permintaan..malas ler aku nak paksa si ina nih kulum btg aku...nampak cam ganaz lak...ina hanya mampu tersenyum..pastu di cakap "err..yang cam citer tadik tuh ker..?".."haah.."aku dpt rasakan yang si ina nie takut-takut nak kulum btg aku..aku biarkanjer..tetiber aku rasa kehangantan kat batang aku..urghh...ina sedang mengulum batang aku..fuh nikmat giler...nie lah first time aku rase btg aku kena kulum..memula tuh btg aku masuk sikit jer kat mulut dia..tapi lelama semua btg aku dah penuh dlm mulut dia..aku dah tak bleh thn..aku ckp kat ina..."ina..abang dah tak tahan nie..abang nak pancut nih.."ina tak hirau kan aper aku ckp..dia terus kulum btg aku..aku pun dah tak leh thn..terus blow dlm mulut ina..aku dpt lihat ina cam terkejut masa aku pancut tuh..uwek..ina terus memuntahkan air mani aku dari mulut dia..."urghh..aper nie ?"...aduss soalan bonus giler babinyer..aku terkedu tak tau nak jawab aper.."err..tuh..tuh la air mani namanyer..aa ...err ..nanti ina belajar ler dlm sains masa form 3 nanti.."aku menjawab spontan walaupun aku rasa jawapan tuh tak relevan..."oo yer ker..naper tak bagi tau tadi nak keluar.." ishh budak nih..aku dah bagitau tadi.. dia yang tgh stim giler babinyer sampai tak dgr org ckp.."hmm..kan abg dah bgitau tadik..ina yg tak dgr..." "..oo yek...hihihi..ina tersenyum malu.."..."takper.."aku menjawab..dlm pada tuh aku sebenarnya letih gak layan si ina nie..so aku ingat mau ler rest kejap dlm 5-10 minit kasik 'adik' aku naik balik...ina pun aku nampak semcm letih gak..aku ngan ina baring berseblahan tapi aku still gak cium si ina nie..cium mana sempat..

Dlm sedap aku tgh rilek tuh sekonyong-konyong tepon aku berbunyi...urgh..aku terus menjawab..."hello..mie..mak kat klcc nih..jap lagik mak balik.." oohhh..fuck..aku cuak giler babi...mati aku kali kantoi ngan mak aku..(umah aku tak jauh dari klcc dekat la jugak) aku cepat-cepat suruh ina bersihkan badan..sambil tuh aku gi kemas katil aku..shit..tilam aku dah basah..aku cover mana sempat...elok..sumer settle mak aku pun balik...huh..lega...

Tapi aku still tak puas hati sebab batang aku tak dpt rasa pantat si ina nie...urgghh kempunan aku...pantat dara kampung ..aku terlepas..shit..dalam pada tuh aku bengang gak ngan mak aku..pesal la dia gi shopping kejap sgt...kalo lama sket..gerenti dpt pantat si ina nih... hmm...so tu jer laa pengalaman yang aku nak citer korang...niat aku nak pecah teruna aku tak kesampaian pulak sebab timing tak betul la...hmm takder rezeki aku ..siot tul laa..aku rase lepas nie memang aku tak merase ler sebab aku dah ckp yg aku nie pemalu so memang susah ler aku nak dpt pompuan.....lagi pun cuti aku dah abis..tak dpt ler aku layan ngan sepupu aku lagik...

0 comments:

Post a Comment