Thursday, September 4, 2008

Cabaran

0

Aku ni tak pandai nak cite panjang. Cite ni berlaku beberapa tahun yang lalu. Sekitar awal 90anlah. Aku ni boleh katakan kuat nafsu juga. Setiap hari nak main aja. Sekurang-kurangnya sekali sehari. Ini yang bini atau gf tak larat. Selain dari gf ni, ada juga beberapa orang awek yang aku tibai (fuck). Sepanjang aku main dengan diorang semua tak ada yang mampu buat aku terpancut dengan hisapan sahaja sebagaimana cite-cite yang kubaca dalam SM. Macam tak caya pula aku dengan cite awek hisap sampai terpancut tu dan telan pula sampai habis. Walaubagaimanapun mungkin benar juga,tapi aku belum rasa. Dalam bab pancut dengan hisap ini aku ada cite sikit.

Cite ni berlaku seperti yang aku katakan tadi. Awek yang kumain ni namanya ani (bukan nama sebenar). Ani ni pasal main memang dah biasa.Diringkaskan cite dia ni aku main sampai pagi. Ada semalam tu lebih kurang lima kali. Setiap kali tidak kurang dari setengah jam,ada juga yang sampai dua jam. Oleh kerana mungkin dia tak tahan cipap dia aku kerjakan. Ia tawarkan nak hisap batang i sampai pancut. I tak kisahlah,pasal memang dah biasa pun,tapi tak pernah pancut dengan hisapan ni. Ia kata "kalau you pancut you kena bagi hadiah i" i cakap boleh aja. I pun nak rasa terpancut dengan hisap ni.Tak kiralah hadiah apa dia mau. Ia pun mulalah kerja keras nak pancutkan i. Mula batang aku dia seluruhnya. Hujung lidah dia,dia masukkan ke lubang batang aku.Lepas tu dia hisap batang aku tu keluar masuk dari mulut dia,macam biasalah. Power juga awek tu. Air mazi keluar sedikit demi sedikit. Terasa benar sedap. Memang pandai awek sekor ni. Dia mempercepatkan kerja dia keluar masuk tu. Agaknya nak aku cepat keluar.Tapi batang aku belum juga memancutkan laharnya.

Setelah lebih setengah jam buat kerja hisap tu, ia tak tahan.Dia cakap pada aku. Biasanya orang yang pernah dia buat macam aku tu akan pancut tidak sampai setengah jam. Tapi aku ni dah dekat satu jam belum pancut-pancut juga. Air mazi dah keluar. Akhirnya aku terpaksa fuck dia juga bagi memancutkan lahar aku. Jadi tak dapatlah aku merasa terpancut dengan hisapan sahaja tanpa bantuan aku sendiri sehingga sekarang. Kepada awek-awek,janda-janda atau isteri orang yang merasa mampu membuat i terpancut dengan hisapan ini,sila email i. Ini cabaran.

0 comments:

Post a Comment